abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83662030
Mijn meisje heeft ook stoppels maar het boeit me niks.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
  maandag 5 juli 2010 @ 19:09:55 #77
309057 --joyce.
-----------------------
pi_83692150
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan laat je je vriend betalen... hij heeft er last van tenslotte
Nou, hij heeft er geen last van.
Het was dat ik er zelf onzeker over was..
en dat ik wilde weten wat hij er van vond..
  maandag 5 juli 2010 @ 19:12:02 #78
309057 --joyce.
-----------------------
pi_83692225
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bij mij wel, daarom ook de pijnlijke epileer oplossing En bijkomend voordeel is dat het wekenlang netjes glad is.
Klopt, ben het ermee eens.
Als ik het elke dag bijhoud, krijg ik júíst meer stoppels.
Als ik het laat groeien, en het daarna scheer is het veeeeel gladder!

Maarja, kan moeilijk een week uithouden om het lang te laten groeien iedere keer haha..
Dat vind ik zelf ook maar niks.
pi_83693977
Anders maak je het alleen glad op dagen dat je ervoor moet?
  maandag 5 juli 2010 @ 20:18:35 #80
309057 --joyce.
-----------------------
pi_83695225
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef Socios het volgende:
Anders maak je het alleen glad op dagen dat je ervoor moet?
Jaa kan,
maar ik ga het niet plannen haha.
Wanneer het gebeurt enzo,
bedoel ik dan.
pi_83706242
wat hebben jullie over voor je man....
  dinsdag 6 juli 2010 @ 01:38:53 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83708317
kun je conditioner (voor haren) gebruiken om je haren wat weker te maken en zou dat helpen een gladder reslutaat te krijgen, met een epilady ofzo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  FOK!fotograaf dinsdag 6 juli 2010 @ 02:31:14 #83
137066 fokkieslim
pi_83708849
Ik scheer mijn vriendin met gillette mach3,superglad en zonder stoppels.
Van beneden naar boven scheren met zeep,daarna de boel effe maseren met een goede olie.
pi_83736259
persoonlijk kan ik me niet echt storen als een vrouw een beetje stoppels heeft daar.
ongeschoren stoort me wel, maar stoppels, geen probleem mee.
pi_83746935
scheren met venus breeze ,
word het heel glad en zacht van bij mij.
wel altijd zorgen voor een scherp mesje.
& elke dag bijhouden.
pi_83753015
Boeiend beetje stoppels had dr noioit problemen mee!
pi_83758325
Schaamlippen zijn idd niet zo'n probleem, jij hebt het ook over je venusheuvel. Mijn advies is tea tree olie erop doen na het scheren. Dat werkt echt tegen alles en je kunt het gewoon bij de apotheek halen. Als je het misschien 5 keer hebt geschoren en dit erop hebt gedaan merk je nooit meer wat van harde stoppels of rode bultjes. Het verzorgd je huid gewoon erg goed en helpt het "genezen". Ook worden de haartjes zelf wat zachter en dat is zeker een pluspunt.
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:43:37 #88
309057 --joyce.
-----------------------
pi_83781272
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef pasopikbijt het volgende:
Schaamlippen zijn idd niet zo'n probleem, jij hebt het ook over je venusheuvel. Mijn advies is tea tree olie erop doen na het scheren. Dat werkt echt tegen alles en je kunt het gewoon bij de apotheek halen. Als je het misschien 5 keer hebt geschoren en dit erop hebt gedaan merk je nooit meer wat van harde stoppels of rode bultjes. Het verzorgd je huid gewoon erg goed en helpt het "genezen". Ook worden de haartjes zelf wat zachter en dat is zeker een pluspunt.
precies!
okee, dat ga ik dan zeker eens proberen,
gewoon na het scheren opbrengen dus.

het is toch wel die zalf die vrij mint-achtig is?
als ik het goed heb
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:46:48 #89
309057 --joyce.
-----------------------
pi_83781497
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:49 schreef blondiej het volgende:
scheren met venus breeze ,
word het heel glad en zacht van bij mij.
wel altijd zorgen voor een scherp mesje.
& elke dag bijhouden.
heb ik,
dat is de roze toch?
die vibrance, met tril-stand.

want die had ik dus,
ik heb nu de andere,
de groene met aloe vera gel erbij.
pi_83782900
Ik gebruik voor het bovenste deel ontharingscrème, alleen niet te dicht rond je genitaliën komen want dat gaat jeuken en/of doet zeer. Daar wordt het wel gladder mee dan met scheren. De rest van de haren die te dichtbij zitten scheer ik wel gewoon. Epileren en harsen geprobeerd maar dat vond ik toch de pijnlijk en ik kreeg er veel ingegroeide haartjes en irritatie van. Mijn oksels kan ik wel probeemloos epileren. Doet ook minder pijn als je het gewend bent.

Overigens let je vriend daar veel minder op dan jijzelf. Op het moment dat jouw vriend mijn zijn hand of neus in dat gebied komt is 'ie over het algemeen geil genoeg om zich niet laten te weerhouden door stoppels. Hij gaat echt niet met een TL-buis of maglite en een vergrootglas kijken wanneer en hoe goed jij je voor het laatst heb geschoren, daar maak je je zelf meer zorgen over dan hij. Zorg gewoon dat je schoon en fris bent en het elke paar dagen bijhoudt (elke dag kan scheerirritatie veroorzaken, is niet zo leuk voor je huidje) en geen enkele geile, heteroseksuele, lieve vriend die stoppeltjes als een barrière of een turnoff ziet.
  woensdag 7 juli 2010 @ 22:53:00 #91
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83785985
Troll
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_83798876
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef --joyce. het volgende:
[..]

heb ik,
dat is de roze toch?
die vibrance, met tril-stand.

want die had ik dus,
ik heb nu de andere,
de groene met aloe vera gel erbij.
nee , dat is die paarse met zachte gel erbij werkt echt super !
  maandag 12 juli 2010 @ 13:16:48 #93
309057 --joyce.
-----------------------
pi_83953658
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef -Trinity- het volgende:
Ik gebruik voor het bovenste deel ontharingscrème, alleen niet te dicht rond je genitaliën komen want dat gaat jeuken en/of doet zeer. Daar wordt het wel gladder mee dan met scheren. De rest van de haren die te dichtbij zitten scheer ik wel gewoon. Epileren en harsen geprobeerd maar dat vond ik toch de pijnlijk en ik kreeg er veel ingegroeide haartjes en irritatie van. Mijn oksels kan ik wel probeemloos epileren. Doet ook minder pijn als je het gewend bent.

Overigens let je vriend daar veel minder op dan jijzelf. Op het moment dat jouw vriend mijn zijn hand of neus in dat gebied komt is 'ie over het algemeen geil genoeg om zich niet laten te weerhouden door stoppels. Hij gaat echt niet met een TL-buis of maglite en een vergrootglas kijken wanneer en hoe goed jij je voor het laatst heb geschoren, daar maak je je zelf meer zorgen over dan hij. Zorg gewoon dat je schoon en fris bent en het elke paar dagen bijhoudt (elke dag kan scheerirritatie veroorzaken, is niet zo leuk voor je huidje) en geen enkele geile, heteroseksuele, lieve vriend die stoppeltjes als een barrière of een turnoff ziet.
Je hebt gelijk ja..
Denk dat ik er dan maar gewoon aan moet geloven.
En beter als op z'n best kan ik het niet weghalen,
dus..
  maandag 12 juli 2010 @ 13:35:17 #94
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_83954532
Gewoon harder scheren dan normaal.

Kusje.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  zondag 18 juli 2010 @ 22:06:19 #95
310700 Stickyickyicky
hollandse viking
pi_84213119
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef --joyce. het volgende:

[..]

neee klopt, ik heb het hem pas gevraagd, maar ik had er toen nog niet bij gezegd dat het om een eigen situatie ging. hij zei het maakt me vrij weinig uit, maar ik had het idee dat dat niet helemaal het eerlijke antwoord was, dus ik vroeg verder. toen zei die later dat hij wel liever geen stoppels had. toen werd ik dus een beetje boos, mijn fout ik weet het, want hij wist natuurlijk nog van niks. maar toen ik het had uitgelegd zei hij ja het maakt me niet zoveel uit.

maar, het gaat natuurlijk ook niet om hem, hij zou er anders maar mee moeten leven. het gaat erom, dat ik het zelf ook onprettig vind als er daarbeneden stoppels zitten en hij bezig is, ik weet echt niet waarom haha. voelt een beetje onzeker denk ik.

maar, ik denk dat de pijn wel zal meevallen, ik heb het er wel voor over als het zoals jullie zeggen er beter op word!
Een paar stoppels maken eeeecht niet uit! Als je van je meid houdt en lekker wil sexen gaat dat compleet langs je heen als man zijnde (de stoppels moeten uiteraard niet langer zijn dan 13 cm). Je moet dus ook echt niet uitgaan van wat hij zei toen jij er naar vroeg. En als je (voor je zelf) echt glad wilt zijn, zonder pijn van epileren of harsen of wat dan ook, moet je eens proberen met een mannenscheermes en scheerschuim te scheren, dat doet mijn vriendin ook. Doe dat echter wel heel voorzichtig, want onze scheermesjes zijn wel scherper!!!
ja
pi_84213220
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Stickyickyicky het volgende:

[..]

(de stoppels moeten uiteraard niet langer zijn dan 13 cm).
  maandag 19 juli 2010 @ 15:30:10 #97
309057 --joyce.
-----------------------
pi_84236573
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Stickyickyicky het volgende:

[..]

Een paar stoppels maken eeeecht niet uit! Als je van je meid houdt en lekker wil sexen gaat dat compleet langs je heen als man zijnde (de stoppels moeten uiteraard niet langer zijn dan 13 cm). Je moet dus ook echt niet uitgaan van wat hij zei toen jij er naar vroeg. En als je (voor je zelf) echt glad wilt zijn, zonder pijn van epileren of harsen of wat dan ook, moet je eens proberen met een mannenscheermes en scheerschuim te scheren, dat doet mijn vriendin ook. Doe dat echter wel heel voorzichtig, want onze scheermesjes zijn wel scherper!!!
haha, langer dan 13 cm.
dat is een wereldrecord onderhand, of nja, wil ik niet weten.
maar, oke, zal het eens proberen,
hoop niet dat dat allemaal irritaties geeft ...
pi_84237138
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef --joyce. het volgende:

[..]

haha, langer dan 13 cm.
dat is een wereldrecord onderhand, of nja, wil ik niet weten.
maar, oke, zal het eens proberen,
hoop niet dat dat allemaal irritaties geeft ...
Was wel benieuwd naar dat record.. Is gewoon 71 cm

Die ontharingscreme, kan je die ook op je oksels of borst gebruiken? (als man)
pi_84237661
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef Fes1-2 het volgende:
Die ontharingscreme, kan je die ook op je oksels of borst gebruiken? (als man)
Ja.

Maar het pakt niet bij iedereen even goed. Ik heb het ooit gekocht en op mn benen deed het niks behalve een beetje irriteren. Mn vriendje toen wou het als ik het toch ging weggooien wel eens even testen en zijn borsthaar ging er zo mee weg. Terwijl dat echt veel dikker en stugger haar was dan mijn beenhaar. Het is verder niet duur ofzo (het stinkt wel) dus je kan het gewoon eens testen. Zou eerst een klein stukje doen om te checken dat je er geen uitslag van krijgt, en als dat niet zo is kun je tekeer trekken. Het pakt wel alleen de haren boven de huid, niet de haarzakjes, dus het blijft niet zo lang glad als met epileren.
pi_84238736
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja.

Maar het pakt niet bij iedereen even goed. Ik heb het ooit gekocht en op mn benen deed het niks behalve een beetje irriteren. Mn vriendje toen wou het als ik het toch ging weggooien wel eens even testen en zijn borsthaar ging er zo mee weg. Terwijl dat echt veel dikker en stugger haar was dan mijn beenhaar. Het is verder niet duur ofzo (het stinkt wel) dus je kan het gewoon eens testen. Zou eerst een klein stukje doen om te checken dat je er geen uitslag van krijgt, en als dat niet zo is kun je tekeer trekken. Het pakt wel alleen de haren boven de huid, niet de haarzakjes, dus het blijft niet zo lang glad als met epileren.
Hmm.. Ok best chill dan. Als ik er toevallig een keer langs loop neem ik er is een mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')