abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:04:05 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83527168

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:05:21 #2
270524 Flodder450
pi_83527221
Fuck

ik dacht dat ik "[" had gedaan in de TT
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:08:15 #3
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_83527355
Fixed.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:08:39 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83527372
Echte smileykenners moeten gewoon vaker buiten komen...
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:09:16 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83527403
Jeej voor Flodder
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:09:55 #6
270524 Flodder450
pi_83527436
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Fixed.
Dankuwel
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:10:15 #7
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83527448
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef badboynova het volgende:
lunch tijd en op het menu staat
- een grote bak pata
- een hamburger speciaal
- 2 broodjes met gebakken ei
en na dit alles gooien we er nog een slush puppy er achter aan.
Gast slecht...
pi_83527493
en dicht ;')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_83527531
Ik ontbijt dalijk met Doner KEBAB
pi_83527539
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:13:49 #11
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_83527583
Ik heb net vier witte broodjes met heul veul boter en pindakaas gehad.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:14:00 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83527594
ik 2 bruine boterhammen met kaas

Een appel + stuk ananas en wat kersen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:14:13 #13
258885 Solique
I Kill You !
pi_83527608
Ik lunch wel met zelf belegd brood en een vitaminedrank.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83527704
Ik loop straks de kantine in en kijk was ze vandaag te bieden hebben

Vanmorgen 2 bruine boterhammen met konijntjeskaas en drie koekjes
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:17:18 #15
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83527741
En daarna ga ik nasi maken voor vanavond

ZALIG hoe ik dat maak
pi_83527761
er is nog een broodje frikandel speciaal erbij gekomen.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:19:29 #17
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83527840
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef badboynova het volgende:
er is nog een broodje frikandel speciaal erbij gekomen.
Bij die hele bestelling al

Gast dat kan echt niet
pi_83527921
De lintworm wilt ook wat.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:34:28 #19
270524 Flodder450
pi_83528401
Met een broodje ham+kaas gehad
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:35:55 #20
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83528444
Kunnen jullie allebei gewoon niet typen of zo?
quote:
Met een broodje ham+kaas gehad
quote:
De lintworm wilt ook wat.
Do androids dream of electric sheep?
pi_83528505
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 07:48 schreef GameBabe het volgende:

Omdat thee de lekkerste drank is die er is
leugens !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83528584
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef GameBabe het volgende:
Ik loop straks de kantine in en kijk was ze vandaag te bieden hebben

Vanmorgen 2 bruine boterhammen met konijntjeskaas en drie koekjes
Konijntjes kaas? wtf is dat:? En damn wat zou ik het tof vinden als ze hier ook dingen in de kantine hadden, zijn ze nu ook al een jaar mee bezig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83528863
en het is weer tijd voor arbeid
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:48:31 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83528897
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Konijntjes kaas? wtf is dat:? En damn wat zou ik het tof vinden als ze hier ook dingen in de kantine hadden, zijn ze nu ook al een jaar mee bezig
Ze zal wel komijnenkaas bedoelen
pi_83529485
Tosti met kipfilet!
pi_83529729
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

leugens !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ijsthee vind ik dan weer heel vies!
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ze zal wel komijnenkaas bedoelen

Ik heb net gado gado soep gegeten, een bruin hard pitjesbroodje met tomaat en twee boterhammen met smeerkaas, kan weer vooruit.

Nu een lekker bakkie thee Het lekkerste bakkie van de dag!
pi_83529745
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:04 schreef lkb9000 het volgende:
Tosti met kipfilet!
met salami is lekkerder, en dan even in de oven klaar maken ipv een tosti ijzer
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83529831
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ijsthee vind ik dan weer heel vies!
[..]

Nu een lekker bakkie thee Het lekkerste bakkie van de dag!

blasphemy !

en waarom zie ik nu een oud engels vrouwtje voor me
pi_83529855
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

met salami is lekkerder, en dan even in de oven klaar maken ipv een tosti ijzer
Klopt, maar ik had nog kipfilet over en het is best een mooie combi nog
En ik maak ze in de pan
pi_83529991
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had nog kipfilet over en het is best een mooie combi nog
En ik maak ze in de pan
ja als je ze in de pan klaar maakt zijn ze ook lekkerder
pi_83530049
geen honger
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_83530714
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef DJ_ het volgende:

[..]

blasphemy !

je kijkt op granniespr0n.com?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_83530805
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef DJ_ het volgende:

[..]

blasphemy !

Ik ken heel veel hippe jonge meiden van mijn leeftijd die gigantische theeleuten zijn hoor Niets stoffigs aan!
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:39:53 #34
258885 Solique
I Kill You !
pi_83530837
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:39 schreef GameBabe het volgende:
Ik ken heel veel hippe jonge meiden van mijn leeftijd die gigantische theeleuten zijn hoor Niets stoffigs aan!
We gaan je gewoon theeleut noemen voortaan.
pi_83530887
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:39 schreef Solique het volgende:

[..]

Prima, beter dan nymfo
pi_83530961
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:41 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Prima, beter dan nymfo
Theenymfo dan?
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:05:10 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83531849
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
geen honger
Idd, alleen doooooooorst!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_83532222
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:41 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Prima, beter dan nymfo
Theeleut?! Nice!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:15:43 #40
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83532250
Ik drink ook 2 liter thee per dag

Lekker in zon HELE grote mok
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:16:54 #41
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83532292
Doe mij maar koffie.

net 2 bruin brood kaas gehad en 1 plak mueslibrood ja ik doe het braafjes :p
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:18:10 #42
270524 Flodder450
pi_83532332
Wou ik net turok gaan spelen

dacht ik er ineens aan dat ik nog wat moest halen met DKR

Dat dus een half uur gespeeld

TT halen is kut, bij crescent island, kut bocht
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:20:19 #43
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83532424
Koffie in de ochtend maar daarna thee.

Als je altijd koffie drinkt wordt je ranzig en vertyft
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:20:44 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83532442
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef Flodder450 het volgende:
Wou ik net turok gaan spelen

dacht ik er ineens aan dat ik nog wat moest halen met DKR

Dat dus een half uur gespeeld

TT halen is kut, bij crescent island, kut bocht
Turok N64

donderdag 1 juli 2010 @ 14:22:22 #45
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83532487
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef AQuila360 het volgende:
Koffie in de ochtend maar daarna thee.

Als je altijd koffie drinkt wordt je ranzig en vertyft
Meestal hou ik het maar bij 4 koppen koffie op 1 dag. valt nog wel mee
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:32:06 #46
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83532821
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:22 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Meestal hou ik het maar bij 4 koppen koffie op 1 dag. valt nog wel mee
oja dat gaat

Toen ik op kantoor zat iets van 10 per dag of weet ik veel dat ging maar door Nu pak ik altijd water of thee
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:38:27 #47
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83533036
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

oja dat gaat

Toen ik op kantoor zat iets van 10 per dag of weet ik veel dat ging maar door Nu pak ik altijd water of thee
Op zaterdag gaat het dan ook harder, dan werk ik overdag in het hotel. Maar niet zo gek veel meer.

Toen ik nog bij Essent werkte ging het daar net zo hard. Toen dronk ik nog thee, dus dat viel wel mee
pi_83533127
Ik zit nu aan mijn vijfde enorme mok thee. Vanochtend begonnen met earl grey toen groene thee nu munt thee Vanavond nog wat kruidenthee en mijn dag is weer goed
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:42:55 #49
258885 Solique
I Kill You !
pi_83533157
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:41 schreef GameBabe het volgende:
Ik zit nu aan mijn vijfde enorme mok thee. Vanochtend begonnen met earl grey toen groene thee nu munt thee Vanavond nog wat kruidenthee en mijn dag is weer goed
Ik kan alleen normale thee uit de automaat halen.
Kan evt wel warm water nemen en dan zelf theezakjes meenemen.
pi_83533292
hiiiiiiiii wat cool, ik zit nu mn HTC Hero te flashen naar een custom rom!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:53:15 #51
270524 Flodder450
pi_83533496
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Turok N64

[ afbeelding ]

Turok 2 iid
pi_83533790
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:39 schreef Solique het volgende:

[..]

mee eens
pi_83533837
quote:
ik heb gehoord he, dat thee de overgang bevorderd
pi_83533904
quote:
Die (leipe) marocco smaak van Lipton is van alles een beetje -> ies nice ja
pi_83534125
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mee eens
Zet het in de OP
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef Reintji het volgende:

[..]

Die (leipe) marocco smaak van Lipton is van alles een beetje -> ies nice ja
Die vind ik niet zo lekker Deze thee is echt goddelijk "Jasmine Green Tea - Monkey King", die haal ik altijd bij zo'n oud hollands thee/koffie winkeltje, echt een genot om daar te zijn, je word er met liefde geholpen, dat zie je niet vaak meer...
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:11:28 #56
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83534142
quote:
Hoe groot is die mok?

Niet groter als mijn mok wed ik
pi_83534318
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zet het in de OP

dat kan ik niet
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe groot is die mok?

jij hebt een duitse mok natuurlijk
pi_83534523
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe groot is die mok?

Wat heb je te compenseren?
pi_83534717
pi_83534818
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:30:09 #61
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83534846
pi_83534980
Kutdag. Collega dood.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:34:41 #63
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83535036
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
Kutdag. Collega dood.
Dat is nooit leuk idd maar ooit gebeurd het
pi_83535162
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is nooit leuk idd maar ooit gebeurdt het
Nou, niet al te vaak als het goed is. Of je werkt tot je tachtigste, dan is de kans wat groter.

Maar dit was de beruchte kk-ziekte. Zoals zo vaak bij jongere mensen.
pi_83535217
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou, niet al te vaak als het goed is. Of je werkt tot je tachtigste, dan is de kans wat groter.

Maar dit was de beruchte kk-ziekte. Zoals zo vaak bij jongere mensen.
Dat vond ik ook wel moeilijk hoor toen ik daar bij de oncologie zat. Meisjes van 1990 en jongens van mijn leeftijd... het is een rotziekte
pi_83535479
Android 2.1 bitches, dankzij SuperHero 2.0!
pi_83536367
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Android 2.1 bitches, dankzij SuperHero 2.0!
2.2 wil je denk ik veel liever . En sterkte pheno. Tis geen familie, maar toch.
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:15:15 #68
270524 Flodder450
pi_83536538
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat vond ik ook wel moeilijk hoor toen ik daar bij de oncologie zat. Meisjes van 1990 en jongens van mijn leeftijd... het is een rotziekte
Damn

dat is echt kut

sterke Pheno
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:21:36 #69
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83536795
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Damn

dat is echt kut

sterke Pheno
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:28:42 #70
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83537112
Sterkte Pheno!
Do androids dream of electric sheep?
pi_83537438
He balen Pheno, kanker is echt een rotziekte...

En Nick, 2.2 is helaas nog niet in mooie vorm uit voor de Hero, komt er wel op hoor nu ik heb gezien hoe makkelijk het is om te wisselen van rom
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:45:40 #72
270524 Flodder450
pi_83537757
ik dacht als klein kind altijd serieus dat kanker alleen kon veroorzaakt worden door radioactief afval,weet ik veel hoe dat kwam (dat ik dat dacht)
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:50:30 #73
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83537945
http://www.belegger.nl/koersen/aex/index

De boel kakt de laatste 2 weken echt fors in
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:51:11 #74
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83537971
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef SpankmasterC het volgende:

En Nick, 2.2 is helaas nog niet in mooie vorm uit voor de Hero, komt er wel op hoor nu ik heb gezien hoe makkelijk het is om te wisselen van rom
Hero bah
pi_83538101
Tja, het is geen familie, maar met die man werk je toch. Het zat er aan te komen en 'gelukkig' was zijn ziekbed redelijk kort. Hij hield een blog bij, waar hij tot voor kort nog zijn dagelijkse beslommeringen bijhield.

Het gaat de laatste jaren hard met collega's, dit is nummer 4 al. En we hebben er nog een, waar het ook al minder gaat. Wat nou hart- en vaatziekte nummer 1?
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:55:21 #76
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83538166
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Pheno het volgende:
Tja, het is geen familie, maar met die man werk je toch. Het zat er aan te komen en 'gelukkig' was zijn ziekbed redelijk kort. Hij hield een blog bij, waar hij tot voor kort nog zijn dagelijkse beslommeringen bijhield.

Het gaat de laatste jaren hard met collega's, dit is nummer 4 al. En we hebben er nog een, waar het ook al minder gaat. Wat nou hart- en vaatziekte nummer 1?
Kanker komt ook heel vaak voor m'n moeder heeft dat paar jaar terug ook gehad en sowieso in de familie en buurt nog wel meer. En het wordt ook steeds meer lijkt het wel.
pi_83538239
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef RitseB het volgende:
Sterkte Pheno!
pi_83538256
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kanker komt ook heel vaak voor m'n moeder heeft dat paar jaar terug ook gehad en sowieso in de familie en buurt nog wel meer. En het wordt ook steeds meer lijkt het wel.
Het idee heb ik ook. Ik snap wel waarom hart- en vaatziekte op 1 staat, al die ouderen sterven uiteindelijk toch door hartfalen. Als dat meegerekend wordt, tja....
pi_83538257
Komt ook omdat hart en vaatziekten relatief gezien afnemen, dan lijkt het alsof er veel meer mensen kanker krijgen. Kan ook kloppen trouwens, men wordt ouder en kans op kanker neemt gewoon toe met leeftijd... Blijft naar...
pi_83538286
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:37 schreef SpankmasterC het volgende:

Wat bedoel je met mooie vorm? Nja ik ga mijn desire eruit doen, vind het echt 3x niks
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:02:31 #81
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83538491
Je had een HTC HD 2 moeten nemen Nick!

Dat ding heeft een BIOSCOOPscherm
pi_83538595
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met mooie vorm? Nja ik ga mijn desire eruit doen, vind het echt 3x niks
Alleen nog maar ports met heel veel defecten, kan je nog niet eens mee bellen enzo, is wel handig voor een telefoon dus nog ff wachten en dan upgraden!
Waarom vind je de desire niks?

En Aquila, ja tis mooi toestel ja, maar WiMo is gewoon niet meer zo hot...
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:07:21 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83538689
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Alleen nog maar ports met heel veel defecten, kan je nog niet eens mee bellen enzo, is wel handig voor een telefoon dus nog ff wachten en dan upgraden!
Waarom vind je de desire niks?

En Aquila, ja tis mooi toestel ja, maar WiMo is gewoon niet meer zo hot...
Klopt wel!

Maar daar zie je bijna niets van Want dat Sense zit er overheen
pi_83538698
Buiten zie je niks op je scherm, en ja ik kom van de iPhone 3gs af en vind dat gewoon fijne werken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:15:56 #85
270524 Flodder450
pi_83538998
Eindelijk Goldeneye uitgespeeld

egyptian en 10/18 cheats en 007 mode

alleen nog de overige cheats en ik heb m helemaal uitgespeelt
pi_83539040
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Flodder450 het volgende:

Tering man, er is echt niemand die dat boeit. Ga gewoon weg.
pi_83539210
En als ie dan op ps3 of xbox speelt, snapt ie er geen flinke meer van
pi_83539244
Klodder, hebben je vrienden wel een current-gen console?
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:34:21 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83539545
Spank heb jij dat stukje gezien van dat Jan vet hard door die persconferentie van sony schreeuwt? Dat is zo grappig

Nick ik vind klodder geen aardige naam
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:35:07 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83539573
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Flodder450 het volgende:

1. Wat is egyptian?

2. wat is 10/18 cheats?

3. Wat is 007 mode?
pi_83539776
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

1. Wat is egyptian?

2. wat is 10/18 cheats?

3. Wat is 007 mode?
Ga hem nu niet motiveren om erover te praten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:42:24 #92
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83539828
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ga hem nu niet motiveren om erover te praten.
Maar ik ben daar serieus wel benieuwd naar

Alleen die 007 mode dan
pi_83539841
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar ik ben daar serieus wel benieuwd naar

Alleen die 007 mode dan
Google dan als je het echt wil weten..
pi_83539933
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Tering man, er is echt niemand die dat boeit. Ga gewoon weg.
Er is ook niemand die in jouw gezeur geïnteresseerd is, ga jij ook weg dan aub.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:52:08 #95
270524 Flodder450
pi_83540134
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

1. Wat is egyptian?Het allerlaatste level, alleen vrij te spelen door alles op agent, secret agent en 00 agent te klaren

2. wat is 10/18 cheats? 10 van de 18(?) cheats unlocked

3. Wat is 007 mode?dan kun je de intelligentie, schade en snelheid instellen van de AI van de enemys
en nick;ik heb vrienden met een PS3 een 360 en een wii, genoeg dus
pi_83540250
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Er is ook niemand die in jouw gezeur geïnteresseerd is, ga jij ook weg dan aub.
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:43:00 #97
270524 Flodder450
pi_83541093
heb turok 2 zitten spelen

Viel de stroom uit
pi_83541125
fuck, waarom is het einde van Stargate Universe een TBC wachten tot oktober ga ik slecht trekken
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83541261
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:43 schreef Morthill het volgende:
fuck, waarom is het einde van Stargate Universe een TBC wachten tot oktober ga ik slecht trekken
ik haat het als ze dat doen , was bij dexter ook zo
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:49:20 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83541329
Is dat stargate echt tof?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')