He kut..quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
Ik zag het niet zitten om 4 jaar lang net op mijn tenen te lopen.
Daarbij is het beroepenveld later ook niet zo mijn ding.
Had ik eerder kunnen weten, maar goed... ik was nog jong en ik wilde wat.
Wat, met WisB mag het niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Idd
Je hebt wel wiskunde A nodig voor economie, wat ik dan wel weer begrijp...
quote:
Nou ja, als je je goed voorbereid op een studie dan weet je waar je terechtkomt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He kut..
Hoe wist je dat eigenlijk eerder al?
Ik heb mezelf ook gemisd.quote:
Met wisC mag het nietquote:
Gemist met een t.quote:
Bij MBO paardenhouderij spiegelen ze je dat ook voor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als je je goed voorbereid op een studie dan weet je waar je terechtkomt.
Dus als ik goed mijn huiswerk had gedaan dan had ik het wel kunnen weten.
Ze spiegelen je namelijk heel mooi voor dat je een eigen praktijk kan beginnen, maar iedereen die een beetje realistisch is, weet dat je daar nogal een startkapitaal voor nodig hebt.![]()
Dus dan kom je uit bij voorlichting (niet voor mij) of werken in een zorginstelling.
Nah, nee.quote:
Wat achterlijk. WiA is bijna hetzelfde, daar is momenteel eigenlijk geen onderscheid in.quote:
Ja idd, dat lukt alleen als je ouders of familie al een paardenbedrijf hebben of zeer kapitaalkrachtig zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij MBO paardenhouderij spiegelen ze je dat ook voor.Dat je een eigen stal kunt op zetten dan. Nou een winstgevende stal is al moeilijk en dat lukt alleen met jarenlange ervaring en veel geluk met een goede locatie en geldzaken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat achterlijk. WiA is bijna hetzelfde, daar is momenteel eigenlijk geen onderscheid in.Als je C kan, kun je A ook. Alleen krijg je dan eens per jaar een hoofdstuk minder ofzo.
quote:
Bijna ieder hoofdstuk een paragraaf minder, geloof ik. Dat is alleen wel de moeilijkste paragraaf, en de toetsen schijnen veel makkelijker te zijn. Maar het verschil is inderdaad kleiner dan de meeste mensen denken, vermoed ik...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef Chai het volgende:
Wat achterlijk. WiA is bijna hetzelfde, daar is momenteel eigenlijk geen onderscheid in.Als je C kan, kun je A ook. Alleen krijg je dan eens per jaar een hoofdstuk minder ofzo.
ga naar de stad dan ga ik je spottenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef o.us het volgende:
Ik wil eigenlijk zo naar 't strand gaan maar mijn gevoel zegt nee.
Nou bij ons was het op VWO in de 4de precies hetzelfde als A en in de 5de had je 1 hoofdstuk niet. En de toetsen waren in de 4de ook precies hetzelfde. Maar misschien is dat op andere scholen wel anders.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Bijna ieder hoofdstuk een paragraaf minder, geloof ik. Dat is alleen wel de moeilijkste paragraaf, en de toetsen schijnen veel makkelijker te zijn. Maar het verschil is inderdaad kleiner dan de meeste mensen denken, vermoed ik...
Wat is dit nu. Is er serieus Wiskunde A, B, C? Is er ook nog D?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou bij ons was het op VWO in de 4de precies hetzelfde als A en in de 5de had je 1 hoofdstuk niet. En de toetsen waren in de 4de ook precies hetzelfde. Maar misschien is dat op andere scholen wel anders.
Alleen op deze manier was het wel echt nutteloos, omdat als je C dan kan kun je A ook wel. Sowieso kan iedereen wi A imo, als je geen inzicht hebt kun je het alsnog wel uit je hoofd leren hoe je een bepaald iets moet aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |