Waarom zegt je gevoel dan nee? Waarom zou je niet gewoon gaan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef o.us het volgende:
Ik wil eigenlijk zo naar 't strand gaan maar mijn gevoel zegt nee.
Bestaat ook niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen Twente Beach bestond![]()
Maar chicks of wat?
Ja dat is het rare, volgens mij is er dus geen eis.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, was het té moeilijk?
Waarom is het dan geen eis?
Is de rest van de mods van KLB eigenlijk op vakantie oid? Lijkt net alsof je hier al een week de enige bent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef o.us het volgende:
Oh shit, maar vond jij het heeel moeilijk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is het rare, volgens mij is er dus geen eis.
Je moet gewoon vwo, havo of mbo4 hebben, maakt niet uit welk profiel.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef o.us het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waarom zegt je gevoel dan nee? Waarom zou je niet gewoon gaan?
Dus als je C&M zonder wiskunde hebt wordt je gewoon toegelaten zonder test?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is het rare, volgens mij is er dus geen eis.
Je moet gewoon vwo, havo of mbo4 hebben, maakt niet uit welk profiel.
Heeft je vriendin geen zin, of heb je geen zin in je vriendin?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef o.us het volgende:
Geen idee, komt door mijn vriendin denk ik.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Is de rest van de mods van KLB eigenlijk op vakantie oid? Lijkt net alsof je hier al een week de enige bent.
Nee volgens mij was dat wel een eis als je C&M deed ja..quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als je C&M zonder wiskunde hebt wordt je gewoon toegelaten zonder test?
Is ook bij Fysio zo, hoef je geen biologie voor te hebben. En voor Accountancy hoef je geen Managment & Organisatie te hebben. Nou, je bent screwed kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef mij maar even een deeltijdblauw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ludo zit momenteel in Zuid-Afrika voor zijn stage en komt pas in juli weer terug in Nederland.
Adelante heeft vakantie, swarma en zquing hebben tentamens.
Dat is de reden waarom ik al die tijd de enige mod ben geweest met zquing af en toe er tussen en Biogarde die even meehielp.
Mensen die vrijwillig mod worden op een internetforumquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geef mij maar even een deeltijdblauw.
Had ik Remlof geband uitercourse.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden op een internetforum![]()
Laat me niet lachen.
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh shit, maar vond jij het heeel moeilijk?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig mod worden op een internetforum![]()
Laat me niet lachen.
tr gedaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Had ik Remlof geband uitercourse.
Voor de WO-opleiding economie heb je geen economie nodigquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef WillFerrell het volgende:
Is ook bij Fysio zo, hoef je geen biologie voor te hebben. En voor Accountancy hoef je geen Managment & Organisatie te hebben. Nou, je bent screwed kan ik je vertellen.
Een Honda Scoopy?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:06 schreef o.us het volgende:
[..]
De voorwaarden van de lease-auto zijn wel weer prettig.
Ja, slaat nergens op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:07 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Voor de WO-opleiding economie heb je geen economie nodig
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker dan. Ben je nog wel ingewerkt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ludo zit momenteel in Zuid-Afrika voor zijn stage en komt pas in juli weer terug in Nederland.
Adelante heeft vakantie, swarma en zquing hebben tentamens.
Dat is de reden waarom ik al die tijd de enige mod ben geweest met zquing af en toe er tussen en Biogarde die even meehielp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |