Oh dat was spuit 11 gezien bovenstaandequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap dat er eigenlijk niet tegenaan te modden valt, maar de hoeveelheid trollen groeit ook echt met de wedstrijd of niet?
Niks mis met iemand die gewoon om duidelijke redenen fan is van 'de tegenstander'. Maar de mensen die moedwillig iedere wedstrijd precies weer voor de tegenstander zijn en hele topics over de wedstrijd volblaten om reacties uit te lokken lijkt me de sfeer ook niet ten goede komen
Lees dat topic anders even. En zeg dan nog eens even met droge ogen dat die kerel géén troll isquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef Happel het volgende:
Je kan het ook overdrijven Loveless. Niet iedereen tegen Nederland is per definitie een troll te noemen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Niks mis met iemand die gewoon om duidelijke redenen fan is van 'de tegenstander'. Maar de mensen die moedwillig iedere wedstrijd precies weer voor de tegenstander zijn en hele topics over de wedstrijd volblaten om reacties uit te lokken lijkt me de sfeer ook niet ten goede komen
Dat is inderdaad soms erg lastig. Je wil dan als mod graag het vorodeel van de twijfel geven, want iedereen heeft natuuriljk gewoon zijn recht in wat hij post. En soms verlies je zo'n topic wel eens uit het oog (omdat je weer aan de slag gaat op werk bijv) en als je dan een uur of 5 later weer inlogd is zo'n topic soms volledig ontspoordquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo, iedereen gaat er hele topics vol mee in discussie. En wat ik al zei; tis geen verwijt ofzo. Want er is nou eenmaal lastig een balans te vinden tussen iemand die gewoon een uitgesproken mening heeft, een geintje, of een troll.
Klopt iddquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
mwah met de riemen die jullie hebben roeien jullie nog behoorlijk goed. En dat jullie niet alles op tijd zien is alleen maar goed, dan heb je toch ff je bagger CQ emotionele uitlaatklep
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lees dat topic anders even. En zeg dan nog eens even met droge ogen dat die kerel géén troll is![]()
Ik heb altijd geleerd dat FOK! geen democratie is, staat volgens mij zelfs in de FAQ.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie gewoon iemand die zijn mening op een normale manier probeert te verkondigen, echter wordt hij van alle kanten als troll beschouwd. Dat is natuurlijk heel makkelijk, wanneer je het niet met iemand eens bent.
Kan je dan ook voorkomen dat die TS dat topic in mijn PM-box spamt?quote:
Kan je de off topic reacties van golfer ook even verwijderen?quote:
Golfer heeft in deze gelijk. Ongevraagd topics spammen in PMboxen is not done. Ik laat het staan. Niets off topics aan door je eigen spamquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kan je de off topic reacties van golfer ook even verwijderen?
Daar zit niemand op te wachten lijkt me.
Nou, ik moet zeggen, ik ben hem liever kwijt dan rijk. Maar dit kwam gewoon door zijn eigen wannabe-mod gedrag in een ander topic.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Golfer heeft in deze gelijk. Ongevraagd topics spammen in PMboxen is not done. Ik laat het staan. Niets off topics aan door je eigen spam
Hou het dan lekker in dat topic ipv het mee te nemen naar andere topcis, dat heeft geen meerwaardequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, ik ben hem liever kwijt dan rijk. Maar dit kwam gewoon door zijn eigen wannabe-mod gedrag in een ander topic.
Wel weer mooi dat hij meteen zo overspannen reageert.
Ik heb geen rechten om in gesloten topics te posten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hou het dan lekker in dat topic ipv het mee te nemen naar andere topcis, dat heeft geen meerwaarde
Thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Arcee het volgende:
Howard Webb
Nederland - Spanje scheidsrechter..
Ja heel leuk, maar je hebt het topic van tong open gelaten terwijl dat het topic was wat gesloten moest worden.quote:
quote:
Ja ik vergiste me idd, inmiddels hersteldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, alleen die eerste moest dicht.
Howard Webb fluit de finale had ik niet gezien, maar was idd ook later.
Ja, en ik heb gelukkig ook zoiets als een baan waardoor ik niet 24/7 kan checken of users mijn fouten onder elke loep leggen die ze kunnen vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar je hebt het topic van tong open gelaten terwijl dat het topic was wat gesloten moest worden.
Check de tijdstippen van openen van beide topics.
Ik heb je er een pm over gestuurd........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |