quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel handig zo iemand die alles voor je doet.
Lekker achterover leunen dit.
Ben ik niet met je eens. Zoals ik Fok! zie moet je je mening kunnen geven. Maar blijf elkander wel met respect bejegenen en benaderen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Symphonic, niet alle mooie topics dichtgooien. Dit is een WK voetbal subforum, geen EO-jongerenforum. In de voetballerij is het normaal om te schelden met ernstige ziektes en andere ongure taal uit te slaan. Hier kan het nog (zou het moeten kunnen).
Je bedoelt toch niet dat IK altijd bash he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:30 schreef BrandX het volgende:
Al oud, en al topics over, en al genoeg gebashed
Nee, maar wel dat de dame in kwestie al gebashed is door een aantal hierquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat IK altijd bash he?
in de eerste zin van mijn post plaag ik je, hence de: 'Nee, even zonder dollen'quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou nou.. dan zou mijn avatar wel een steeds veranderend vlaggetje van de tegenstander van Nederland zijn hè. Ik merk op dat een topic over een anti-Oranje vrouwtje dichtgegooid wordt omdat de gebruikers primitief reageren, maar zo zit de voetballerij nu eenmaal in elkaar.
Jij vindt het toch ook een raar wijf?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat de dame in kwestie al gebashed is door een aantal hier
btw, ze haat oranje niet, ze haat de vlaggetjes langs haar huis die een tering herrie maken in de wind.
Het is een mevrouw.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij vindt het toch ook een raar wijf?
Ja dus? Ik vind zo veel mensen raar, en zo veel mensen vinden mij raar. Boeie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
jawel, maar dat is nog geen vrijbrief om iemand met naam en toenaam onder het beton te schoffelen. En het was een kwestie van tijd geweest voor al haar privegegevens op het forum hadden gestaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haar naam stond gewoon in het artikelquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, maar dat is nog geen vrijbrief om iemand met naam en toenaam onder het beton te schoffelen. En het was een kwestie van tijd geweest voor al haar privegegevens op het forum hadden gestaan.
ja klopt, en wat ik al eerder zei: stel je voor dat je op een internet forum zo'n topic tegenkomt dat over je moeder gaat... En het was een kwestie van tijd geweest, dan hadden haar adres, telefoonnummer, werkgever en hyves ook in het topic gestaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haar naam stond gewoon in het artikel
Kusje voor je spatiebalkquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Karrs het volgende:
Meld hier je kater
Mijn spatiebalque is nogal verrot... kunnen jullie de titel even aanpassen, alstublieftdankuwel?
Dank je welquote:
laatste keer dat ik hem zag was tie geelquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Heb jij die rooie Hyundai nog?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Mag deze weer open? Ik had namelijk een voorzienende blik.
Zwaai hier alvast Nederland uit
Oke jammer, ik zal er een traan over laten.quote:
het ene topic is dicht, het andere topic is opgeschoond.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef KermitKikker het volgende:
Duitse_Voetbalfan scheld nu nogal veel met kanker na het verlies van duitsland
onder andere
hier:
Post hier huilende duitsers
en hier:
Schade Deutschland alles ist vorbei!!!
Niet zo gezellig
Hoe denk je dat nederlanders zullen gaan schelden als we de finale verliezen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef KermitKikker het volgende:
Duitse_Voetbalfan scheld nu nogal veel met kanker na het verlies van duitsland
onder andere
hier:
Post hier huilende duitsers
en hier:
Schade Deutschland alles ist vorbei!!!
Niet zo gezellig
dat kan prima zonder met kanker te smijtenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe denk je dat nederlanders zullen gaan schelden als we de finale verliezen?
Laat die user lekker zijn frustratie uiten. Z'n land ligt er net uit.
Ik snap niet waarom dat verwijderd zou moeten worden, het was juist grappig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het ene topic is dicht, het andere topic is opgeschoond.
Ook fijn dat iedereen die posts dan nog even lekker gaat quoten een stuk of 20 keer
Censuur.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan prima zonder met kanker te smijten
Hij kan gewoon een nieuw accountje aanmaken: Spaanse_Voetbalfanquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe denk je dat nederlanders zullen gaan schelden als we de finale verliezen?
Laat die user lekker zijn frustratie uiten. Z'n land ligt er net uit.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij kan gewoon een nieuw accountje aanmaken: Spaanse_Voetbalfan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij kan gewoon een nieuw accountje aanmaken: Spaanse_Voetbalfan
zit wat inquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Niet dat t mij veel uitmaakt maar hier wordt een anti Spaans en een anti Duits topic op één hoop gegooid
Spandoek tekst Zondag.
Daar is niks goeds van te maken
gezien het huidige tijdstip ga ik daar morgen achteraanquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan PierreBetfair niet even in de wachtkamer gezet worden tot na het WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |