Ja maar dat was alleen in het hotel geslaagdquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bij beiden heb je aan tafel ontbeten zeker?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat was alleen in het hotel geslaagdDaar waren de eieren tenminste goed gekookt
Zo deden we het heul niet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hele theorie over eerst de hardgekookte eieren koken en dan later de eieren erbij doen van de mensen die zachtgekookt willen![]()
En vervolgens was mijn hardgekookte ei niet hard gekookt![]()
En moesten we brak aan tafel gaan zitten
Ja, daar kom je nu mee...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het was ook een lekker ontbijt hoor Cat en Tombola
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het aan de ontbijttafel wél gezellig. Zelfs met Ll's brakke hoofd.
Jouw hoofd was minstens even brakquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het aan de ontbijttafel wél gezellig. Zelfs met Ll's brakke hoofd.
Maar ik zat niet zo te zeiken over de ontbijttafel die Tombo georganiseerd had en niet over de eitjes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jouw hoofd was minstens even brak
Nee das waarquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik zat niet zo te zeiken over de ontbijttafel die Tombo georganiseerd had en niet over de eitjes!
Wie zegt dat we lagen te ronkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En terwijl jullie nog lagen te ronken zat de rest van het huis al fris en fruitig gezellig tijdschriften te lezen en tv te kijken.
Iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik zat niet zo te zeiken over de ontbijttafel die Tombo georganiseerd had en niet over de eitjes!
DUS!quote:
ronken, bonken, whateverquote:
Puhlease alsof jij iets durft te proberen bij een van die tweequote:
Hoezo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease alsof jij iets durft te proberen bij een van die twee.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease alsof jij iets durft te proberen bij een van die twee.
Nee, Ll durft dat gewoon niet omdat ie zo'n watje isquote:
Is dit een bevestiging of ontkenning van wat Erik beweert?quote:
En dat weet jij, want?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, Ll durft dat gewoon niet omdat ie zo'n watje is.
Niet, echt? Ben jij een watje?quote:
Hallo, spijkerbroek, bed!quote:
Oh ja, nu heb je me! Heel mijn stoere imago valt in het water.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Meneer-ik-durf-geen-nummer-te-vragen-want-straks-vind-hij-me-een-lillikerd
Ik weet het niet hoor, misschien was dat om ons te misleidenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, nu heb je me! Heel mijn stoere imago valt in het water.. Prutser.
Welk stoere imago?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, nu heb je me! Heel mijn stoere imago valt in het water.. Prutser.
Precies mijn punt, ik doe me niet stoer voor door te doen alsof ik heel wat heb uitgespookt met degene op mijn kamer. Maar laat ook maar. Ik neem het allemaal te serieus op omdat ik gestrest bentquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk stoere imago?Het is een beetje een pot -> ketel verhaal.
Ja ik volg het ook niet meer. De conclusie is geloof ik dat Erik een stoere machoman is die alles durft en ik het watje. Omdat ik jullie niet keihard heb uitgewoond in Landal ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
Maar wie zijn nou de watjes? Ll? Erik? Allebei?
Ik kan het niet meer volgen
Tot later! Be good!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies mijn punt, ik doe me niet stoer voor door te doen alsof ik heel wat heb uitgespookt met degene op mijn kamer.
quote:Maar laat ook maar. Ik neem het allemaal te serieus op omdat ik gestrest bent![]()
.
Zacht kan ook prima zijn. Maar eieren graag hardgekookt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik volg het ook niet meer. De conclusie is geloof ik dat Erik een stoere machoman is die alles durft en ik het watje. Omdat ik jullie niet keihard heb uitgewoond in Landal ofzo.
Echt waar maak je je druk overquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies mijn punt, ik doe me niet stoer voor door te doen alsof ik heel wat heb uitgespookt met degene op mijn kamer. Maar laat ook maar. Ik neem het allemaal te serieus op omdat ik gestrest bent![]()
.
Ja fuck you ik zeg toch dat ik het te serieus opneemquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt waar maak je je druk over![]()
Dat geneuzel gaat toch al sinds Landal zo en je deed er zelf nog vrolijk aan mee over wat er bij jou en JJH gebeurt zou zijn![]()
Nee, ik moet naar Utrecht om de sleutel te zoeken. En te leren. Want morgen tentamenquote:Rustig, tel tot tien. Neem nog een koud bakkie water![]()
Zennnnnnnnnnnnnnn
Geef nou gewoon toe dat je ook ruzie met Ll wilt en daarna een flurry om het goed te makenquote:
Ja het is wel een vrij heavy film en best lang volgens mij. Zeker met dit weer ben je soms gewoon meer in voor dom vermaak (ik dan tenminstequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
Mjah. Ik weet het nog niet. Misschien ga ik ook wel in de tuin hangen ofzo.
Kijk nog wel even in welke mood ik ben vanavond en daar pas ik het entertainment dan wel op aan
Heb je hem van z'n scootertje geschopt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
Het is benauwd ook gewoon!
Het leek hier wel mee te vallen qua temperatuur maar ik ben gewoon kapot van een mini-wandelingetje!
En ik werd bijna aangereden door een of andere mongool op een scooter![]()
Terwijl ik op een zebrapad liep en groen had.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik willut.![]()
Ik wil dat het weekend is. Het is gewoon te rustig hier nu gewoon, echt niet leuk. En dan zijn er wel andere klusjes die evt. op te pakken zijn, maar ik ga niet als externe hier de rotzooi van anderen lopen opruimen waar ik eigenlijk heul niet voor ingehuurd ben en B) is het ook gewoon demotiverend weer
Nee uitgescholden voor achterlijke debielquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je hem van z'n scootertje geschopt?
Je was aardig op dreef dusquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee uitgescholden voor achterlijke debiel
En even daarvoor had ik ook al een ober uitgescholden; die was een tafel buiten aan het afruimen en gooide een half glas bier leeg OVER MIJN VOET!
Die was bang voor me
Nou, dit lag alletwee echt niet aan mij ofzoquote:
quote:
Naast Ahoy' is een half dorp gebouwd hé, waar de organisatie e.d. zit. Reed er gister langs en is echt mega. Heel het plein vóór Ahoy' vol auto's en het park naast Ahoy' staat tot aan die voetbalvelden daar aan toe vol met een groot podium en diverse grote tenten e.d.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Ploegenpresentatie inderdaad en optredens van o.a. Blof, Candy Dulfer, DJs enzo.
Maar da's bij de Erasmusbrug en jij kunt toch gewoon de snelweg op en er bij jou weer af?
Jij komt daar toch heul niet in de buurt?
Doe een weekendje Landalquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop dat ik zo nog een beetje thuis kan komen... Ploegenpresentatie van de tour straks geloof ik.
Dit weekend word het helemaal hel en is letterlijk de halve stad afgesloten![]()
Oh lekker geregeld van Tele2 dan...quote:Oh en m'n ouders zitten in de stress, ik zou daar vanavond hun nieuwe alles-in-één pakketje van Tele2 aansluiten (TV, internet, bellen). Ze hadden nu nog gewoon analoge TV van UPC, bellen van KPN en internet van Versatel ofzo.
En ik had tegen m'n moeder gezegd dat ze d'r UPC dan niet per 1 juli moest opzeggen (wanneer Tele2 abo inging), maar een maandje later voor als t niet helemaal soepel liep. Maar de incasso liep 3 maandelijks en dan vond ze het onzin om 3 maanden extra te dokken dus heeft ze wel alles al direct per 1 juli opgezegd.
Is nou dat Tele2 installatiepakket met het modem en de decoders voor de TV er nog niet![]()
Dus met beetje pech is vandaag of morgen hun UPC signaal en internet weg en hebben ze de Tele2 meuk nog niet. Dus hebben ze geen internet, TV, en telefoon
Ja m'n moeder had al boos gemaild en gebeld. En toen kreeg ze nog zo'n heel blij (automatisch gegenereerd) smsje gister dat haar abonnement was geactiveerd en veel plezier ermee enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe een weekendje Landal
[..]
Oh lekker geregeld van Tele2 dan...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het al binnen ja?
Ik gooi er van het weekend nog wel een paar achteraan als je wilt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Ploegenpresentatie inderdaad en optredens van o.a. Blof, Candy Dulfer, DJs enzo.
Maar da's bij de Erasmusbrug en jij kunt toch gewoon de snelweg op en er bij jou weer af?
Jij komt daar toch heul niet in de buurt?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja m'n moeder had al boos gemaild en gebeld. En toen kreeg ze nog zo'n heel blij (automatisch gegenereerd) smsje gister dat haar abonnement was geactiveerd en veel plezier ermee enzo
hahahahahaha omg, ik zou echt heel chagrijnig worden van zo'n smsjequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja m'n moeder had al boos gemaild en gebeld. En toen kreeg ze nog zo'n heel blij (automatisch gegenereerd) smsje gister dat haar abonnement was geactiveerd en veel plezier ermee enzo
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naast Ahoy' is een half dorp gebouwd hé, waar de organisatie e.d. zit. Reed er gister langs en is echt mega. Heel het plein vóór Ahoy' vol auto's en het park naast Ahoy' staat tot aan die voetbalvelden daar aan toe vol met een groot podium en diverse grote tenten e.d.
En je hebt sowieso altijd gewoon last van zoiets, het is gewoon drukker op de ring en hoop mensen pakken vast bij mij ook de afslag daar om naar de Kop van Zuid te gaan.
Maar het zal nu wel meevallen inderdaad. Maar za/zo is echt heel erg veel echt afgesloten.
Maar het is ook wel weer leuk, zoiets in de stad
Nou ja, als er in Amsterdam iets te doen is kunnen wij er ook nog last van hebben dus ik snap best dat ie het somber in zietquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kunt nog prima verder rijden ja
En ik ben vanavond Mr-loos
Ow en vanaf 12 juli 3 weken ook
Er was toch een rel dat mensen oranje vlaggetjes weg moesten halen voor de Tour-vlaggetjes ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het ook
En het is misschien wel wat drukker op je weg naar huis, maar thuis kom je echt wel hoor inderdaad. Het leeft alleen totaal niet bij de Rotterdammers heb ik het idee, iedereen is nog veel meer bezig met Oranje dan met de Tour.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kunt nog prima verder rijden ja
En ik ben vanavond Mr-loos
Ow en vanaf 12 juli 3 weken ook
Ja en hoop mensen mokken gewoon vooral omdat er écht heel heel veel is afgesloten. Je kan het weekend echt niet normaal de stad in of uit komen. Zeker niet als je in centrum woont. Maar dat moet je maar even voor lief nemen vind ik. Tis ook wel weer erg stoer zo'n evenement in je stad, dus zo'n weekendje komt dan ook wel weer goed. Gewoon beetje aanpassen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het ook
En het is misschien wel wat drukker op je weg naar huis, maar thuis kom je echt wel hoor inderdaad. Het leeft alleen totaal niet bij de Rotterdammers heb ik het idee, iedereen is nog veel meer bezig met Oranje dan met de Tour.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was toch een rel dat mensen oranje vlaggetjes weg moesten halen voor de Tour-vlaggetjes ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als er in Amsterdam iets te doen is kunnen wij er ook nog last van hebben dus ik snap best dat ie het somber in ziet
En 3 weken?
Waarom???
Volgens mij viel dat wel mee, was het vrij logisch iets maar uiteraard een stel tokkies wat weer meteen de krant ging bellen. Die vlaggetjes hingen gewoon in de weg voor het een of het ander. Verder heb ik niets gehoord over dat er geen oranje versiering mag hangen ofzo hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was toch een rel dat mensen oranje vlaggetjes weg moesten halen voor de Tour-vlaggetjes ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook Mr-loos
En een deel van morgenavond. En zaterdag (maar dan is ie meer mij-loos eigenlijk, dan ben ik zelf weg). De Schotland klus is afgelopen, maar ze hebben nu een kantoor in Duitsland voor hem ingericht en daar gaat ie nu elke week naar toe.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en hoop mensen mokken gewoon vooral omdat er écht heel heel veel is afgesloten. Je kan het weekend echt niet normaal de stad in of uit komen. Zeker niet als je in centrum woont. Maar dat moet je maar even voor lief nemen vind ik. Tis ook wel weer erg stoer zo'n evenement in je stad, dus zo'n weekendje komt dan ook wel weer goed. Gewoon beetje aanpassen.
Maar onder de Rotterdammers (en zelfs Nederlanders volgens mij) zelf leeft het idd totaal niet heb ik het gevoel. Idd veel meer met het WK bezig
Ik hoop gewoon dat de UPC nog ff in de lucht blijft. Anders word het heel stil als je geen TV, radio en internet meer hebt. En leuk ook zo midden in het WKquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha omg, ik zou echt heel chagrijnig worden van zo'n smsje
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat de UPC nog ff in de lucht blijft. Anders word het heel stil als je geen TV, radio en internet meer hebt. En leuk ook zo midden in het WK
Nee maar das weer heel Nederlands hé. Gewoon lekker mopperen en mokken en zeikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind dat eerlijk gezegd ook een beetje gezeur...
Men weet al eeuwen dat het dit weekend afgesloten is, dat kan nu eenmaal niet anders met zo'n groot evenement. Het lijkt me bv niet dat de mensen in Monaco zeiken als hun straten elk jaar tijdens de F1 zijn afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |