abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:31:29 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83520856
Vorige deel: Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51

De kleine baby'tjes :

1 februari 2010 : Ischa, zoon van Dumpiej
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 16-07-2010 23:51:20 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:33:08 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83520879
Gooi ik hem ook nog dicht

Mijn laatste post:
ymme, als hij net zo wakker en alert is als normaal, dan is er niks aan de hand. Ze kunnen wel wat hebben. En anders ga je even voor de zekerheid met hem naar de ha om te laten checken...

ik zag nog leuke filmpjes en foto's voorbij komen

en dat free nog vermoeiende nachten heeft

Harry drinkt nog steeds niet uit de fles Dus deze mama gaat tussen de middag van haar werk even thuis live voeden met dit warme weer. Gelukkig is dat goed te doen.
Gisteren heeft hij zich voor het eerst van zijn rug naar zijn buik gerold (en weer terug )
Hij heeft ontdekt dat hij met zijn handjes zijn voetjes kan vastpakken
Speelgoed is niet meer veilig want hij ramt ermee of erop
Hij scharrelt rond. Je vindt hem nooit op de zelfde plaats terug als waar je hem had neergelegd. In bed kruipt hij steevast omhoog. Dit doet hij ook op de grond of box. Hij kromt zijn benen, zet zijn teentjes vast op de ondergrond en duwt zich dan af. Zo kom je een heel eind
Slapen gaat gelukkig goed. Hij komt voor 1 nachtvoeding maar die doe ik met mijn ogen half dicht
Van de week leek hij door te slapen (had er al 6,5 uur opzitten toen ik wakker werd). Heb hem toen toch maar aangelegd zonder dat hij het vroeg omdat hij overdag dus niet zo goed drinkt uit de fles.
En verder gaat het hier super. Alleen is ons kaboutertje zoveel wakker dat ik nauwelijks aan iets anders toekom
Fok lezen lukt vaak nog wel even snel tussendoor maar iets posten of ergens op reageren lukt vaak niet
pi_83521011
Ymme, wat moet dat schrikken zijn geweest. Gelukkig is Mart niet anders dan anders, maar ik zou hem wel een beetje extra in de gaten houden.

Hier begint Lisa sinds gisteren ook flessen te weigeren. Van elke fles laat ze zomaar 40 staan. Ik heb gisteren bijna 3 kwartier gezeten voor haar avondfles er enigszins in zat (weer 40 laten staan). Het is hier momenteel ook wel onwijs heet, maar dan zou je verwachten dat zo'n ukkie toch ook meer dorst heeft. Alhoewel.. ik heb ook minder trek in warme dingen nu. Ik denk dat ik haar tussen de flessen door gewoon maar lauw water ga geven, zal ze wel een beetje dunne poep van krijgen maar so be it.
pi_83521049
Ymme, wat Asy zegt! En als je gevoel zegt dat hij er last van heeft, even de HA bellen.

Asy, fijn dat je tussen de middag even naar huis kan. En wat leuk hè dat ze zo bewegelijk worden. Ze gaan de wereld ontdekken

Nikki, als ze laat staan in haar fles, zou ik eerder denken om er langer tussen te laten ipv extra water te geven, want dan hebben ze nog meer trek toch?

Hier weer een vrolijk ventje bij de opvang afgegeven. Maar hij was al vanaf 6 uur wakker en lekker aan het spelen, dus hij was om half 8 al weer afgepeigerd. Hij zal op de opvang wel direct weer gaan slapen

En wat is het al weer warm.. ppfffff. Maar goed, weer aan het werk
pi_83521144
Hij lijkt er geen last van te hebben. We liggen nu samen in het grote bed.
Daar is het lekker koel. Heb de rolluiken half dicht zodat het niet zo warm is. En als hij gaat slapen (wat hij normaal ook rond deze tijd eventjes doet, moet ik hem na 60 min gewoon wakker. En vanacht ook.

Maar hij lijkt er geen last van te hebben. Ik dan weer wel qua gevoel. Hoe krijg ik het voor elkaar, zelf overeind te blijven en hem uit mijn handen laten vallen....... Voel me zo slecht nu!
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:52:44 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83521166
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:44 schreef happyme28 het volgende:
Asy, fijn dat je tussen de middag even naar huis kan. En wat leuk hè dat ze zo bewegelijk worden. Ze gaan de wereld ontdekken
Ik vind het echt geweldig! Ik geniet zo van alles!

Het is ook warm. Vind het vooral zo sneu voor die kleintjes. Die weten toch niet wat ze overkomt.
Mijn zoon ligt te klagen in de box dus ik ga hem maar even knuffelen.
Tot later!
pi_83521201
Happy, langer ertussen is niet echt een optie volgens mij. Lisa's schema is nu als volgt:
7:00 à 8:00 - 150 ml
10:30 à 11:00180 ml
14:00 180 ml
18:00 150 ml
21:00 210 ml
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag. Ze krijgt volgens mij nog wel genoeg binnen hoor, dus daar hoef ik me geloof ik geen zorgen over te maken.

Wat fijn dat je mannetje zo vrolijk is op de opvang! Dan laat je hem in ieder geval met een fijn gevoel achter. Ik moet er straks echt wel aan wennen dat Lisa 4 dagen per week bij de juffies zal zijn geloof ik...

Asy, live voeden wel heel fijn dat het kan hoor. Anders is het toch lastig. En zo schattig dat je 'm telkens ergens anders terugvindt.

Free, hoe is jouw nacht geweest?
pi_83521211
Mart ging van rug naar buik. En ik hielp hem daar niet bij

Wat zou ik toch zonder mijn super ventje moeten
pi_83521550
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:54 schreef ymme het volgende:
Mart ging van rug naar buik. En ik hielp hem daar niet bij

Wat zou ik toch zonder mijn super ventje moeten
gewoon lekker genieten meid! en je niet rot voelen over dat vallen. zoiets gebeurt gewoon wel eens. *troost*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83521755
Tja en dat ik mij niet rot hoeft te voelen, weet ik.
Maar doe het wel en zie het steeds voor me, de plof en daar ligt hij huilend!
Verschikkelijk...
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:26:18 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83521791
ymme, iedereen doet wel eens iets stoms met zn kind. de een valt, de ander knipt in het vel. is stom, is vervelend, maar ze houden er in de meeste gevallen niks aan over en het maakt je niet een slechte moeder!

Aviva staat nu echt helemaal officieel bovenaan!

Is de naam van het kindje van Guess de echte naam?

Er zijn 3 kindjes van 12 juni, wat leuk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_83521946
Goedemorgen

Ymme, als Mart nieuwe truukjes doet en niet versuft overkomt dan is er vast niets aan de hand. Van de trap vallen met je kind is iets wat volgens mij best veel ouders wel eens overkomt. *klopt af

Ik zag in het vorige topic nog Aviva zitten. Wat een dotje is het toch

Man oh man, Daantje aan de rol, Harry aan de rol, Mart aan de rol . Die van mij nog niet hoor. Het voetjes ontdekken is wel begonnen.

Vandaag mijn eerste werkdag trouwens. Ik ben nog wel thuis (op zoek naar een opdracht, CV updaten enzo) en heb Hannah naar het KDV gebracht. Ze moest even huilen bij de leidster
pi_83522027
Dank jullie wel voor de lieve woorden allemaal
Doet me goed.

Oh en waarschijnlijk ga ik vanaf volgende week, weer 2 dagen per week werken á 6 uur per dag.
Lijkt me stiekem toch wel heerlijk hoor. En oma is ook helemaal gelukkig Die heeft Mart dan 2 dagen voor zich zelf.
pi_83522231
in het filmpjestopic valt te zien hoe groot ravi al is
pi_83525107
Allemaal rollende ukken Hier alleen van buik naar rug, bij vlagen. En de voeten zijn hier ook populair inderdaad

Waar Florian gisteren helemaal gelukkig was, is hij nu weer een beetje sip van de warmte Wil niet slapen en moppert.
Maargoed, hij huilt en moppert tenminste
Al bijna een week geen echte KRIJS! gehoord

En vannacht vond ik eigenlijk best prima. Ik geloof dattie maar naar zijn eigen kamertje moet.
Voelt ergens ook wel raar... Ik heb ze graag het eerste halfjaar gewoon bij me..
pi_83525480
Goede morgen!

Het is veels te warm voor een computer de afgelopen dagen (en eigenlijk ook komende dagen)
maar bij deze dus weer eens een teruglees reactie post van mijn kant:

Harry wat doe jij nu? Je moet wel goed blijven drinken hoor!
Asy hoe gaat het nu? hmm nog niet dus! kom op Harry
voor de rest klink je heerlijk asy en heb je een lekker ondernemend mannetje!

Daan aan het rollen! goed zo mannetje! Laat de juffies van het kdv maar flink lopen hoor
Maar dan geen enge dingen meer doen als ergens vanaf rollen enzo, dat is niet de bedoeling
wel een heel leuk filmpje gezien

Aviva ook al zo goed aan het rollen! goed gedaan meisje! en ik zag een mooie foto spam!

Simmu succes het weekend! hoop dat Ravi het snel goed oppakt en jullie een goede nachtrust gaan krijgen! enne ik ga zo spieken in het foto topic

Free wat fijn dat florian nu zo'n heerlijk mannetje is! Ook met herrie, hoop dat jullie daar voor jezelf snel een oplossing voor hebben want jou nachtrust is natuurlijk ook belangrijk
Ah het nachtje op eigen kamer is dus goed bevallen?! nu nog een beetje meer slapen zodat jij dat ook kan

Faja wat een leuke filmpjes van dijon! En wat goed van hem ook! ook al zo'n knap mannetje
Minder dat hij daardoor zijn eten en drinken eruit gooit!

Liesz heb je nu een beter gevoel bij dit cb? en nanique goed aan het drinken/eten ook fijn

Nieuwe user en Isa zijn verhuisd naar het volgende topic
tot over een tijdje daar

Ymme dat klinkt goddelijk zo;n airco!
Maar wat een schrik van de valpartij! Hoe gaat het nu?
Heb wel eens een arts horen zeggen dat moeder er langer last van heeft als kind, omdat jij met schuldgevoel zit! helaas gebeuren dat soort dingen doe je heus niet express
gelukkig laat mart je meteen weer een trotse mama zijn door nu gewoon lekker te gaan rollen

Nikki fijn dat het met lisa allemaal goed gaat. Misschien dat de 1,5 jaar bij de "mindere" opa juist een heel ander effect op Lisa kan hebben en zij hem kan leren kennen

Rienk alweer 5 tanden! nu nog rollen he...

Claire ook al verhuisd wat worden jullie allemaal snel groot!

zover ik weet is sylvester idd de naam van zoontje van guess (ik heb gemist dat dat hier al bekend was moet zeker ook zwangerschap topic doorlezen ah ze heeft zelf gepost!)
Hier komt mn dametje juist meer om te drinken, overdag zo'n beetje om de 2 uur (lijkt niet op regeldag blijft namelijk maar 5 minuutjes drinken en dat nu al 3 dagen) en snachts laat ze er makkelijk 3 tot 5 uur tussen
om vervolgens na elke voeding een uur bezig te zijn om weer in slaap te kunnen vallen, wat echt door de warmte komt naar mijn idee
bij de osteopaat deed ze het gister heel goed en hij heeft al wat "ruimte" bij haar maaguitgang en nek kunnen maken!

[ Bericht 0% gewijzigd door draculettetje op 01-07-2010 11:30:09 ]
pi_83527171
Mart ligt nu heerlijk te slapen in z'n bedje.
Zou ik hem nog wakker moeten maken over een uurtje ofzo? Of gewoon lekker laten liggen?

(jeetje nooit verwacht dat ik zo overbezorgd zou zijn).
pi_83528169
Oeh, mijn dag is weer een beetje goed Het naambordje gemaakt door Oeke is binnen. Zó mooi.
pi_83528253
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef simmu het volgende:
in het filmpjestopic valt te zien hoe groot ravi al is
Wat een ventje alweer zeg En lekker gefrustreerd om dat duimpje Hij is ook wel echt moe daar
Als ik zo'n huiltje zie denk ik elke keer weer verwonderd: oja, dat doet een baby-tongetje normaal! Haha

Draculetje: fijn dat de osteopaat goed gaat! En die warmte is ook lastig hoor! Beetje slapen met dit weer. PFffff, wat denken die mama's wel niet En het klinkt toch een beetje als regeldagen eigenlijk... Dat kan ook rustig een week duren hè?
pi_83528424
ow ik wist niet dat regeldagen langer konden duren, maar moet ze dan snachts ook niet eerder komen?
nou ja met dit weer ook beter dat ze toch meer wil drinken!
pi_83528544
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wist niet dat regeldagen langer konden duren, maar moet ze dan snachts ook niet eerder komen?
nou ja met dit weer ook beter dat ze toch meer wil drinken!
Is met dit weer wel handig ja En nee, Leander regelde ook alleen overdag en soms 's avonds, heerlijk! Alleen het duurde wel een paar dagen.
pi_83528747
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat een ventje alweer zeg En lekker gefrustreerd om dat duimpje Hij is ook wel echt moe daar
Als ik zo'n huiltje zie denk ik elke keer weer verwonderd: oja, dat doet een baby-tongetje normaal! Haha

Draculetje: fijn dat de osteopaat goed gaat! En die warmte is ook lastig hoor! Beetje slapen met dit weer. PFffff, wat denken die mama's wel niet En het klinkt toch een beetje als regeldagen eigenlijk... Dat kan ook rustig een week duren hè?
maar hij ging wel na een voor-de-vorm-protest-huiltje slapen
pi_83528978
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef simmu het volgende:

[..]

maar hij ging wel na een voor-de-vorm-protest-huiltje slapen
Yay

Ik heb ze hier nu ook allebei plat
pi_83530262
Hier zijn we ook aan het bijtanken zowel mijn man als ik hebben ongeveer anderhalf uur geslapen en Thomas ligt ook al 2 uur in zijn bed. Door de warmte en de drukte op het werk was ik echt doodop, maar hopelijk gaat het morgen terug beter achter mijn bureau of misschien ga ik morgen wel verhuizen van bureau Lijkt me ook leuk om te doen op een vrijdag
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:44:04 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83531001
Nou, Harry heeft net even bij de buurvrouw op de vloer een demo gegeven over hoe je vooruit komt en over hoe je gewoon alsof je nooit ander sgedaan hebt van rug naar buik draait en wer terug (en dat tig keer). En dan dat snoetje erbij. Ik helemaal enthousiast en hij ligt me aan te kijken alsof ie wil zeggen: is toch een makkie? doe normaal man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')