Dat is dus het voordeel van meisje zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 13:45 schreef purplerose het volgende:
van mijn 20 euro per week eet ik ook gevarieerd hoor en ook gewoon groente en fruit (je neemt idd niet de duurste groenten en duurste fruit maar ik eet wat ik lekker vind. Ik haal bv graag een zak wokgroente (heb je gelijk verschillende groentes in 1x op je bord) de zak is geloof ik een 750 gr en iemand die alleen is kan daar dus meerdere keren mee doen en zo een zak kost dacht ik iets van 1,50.
Tis gewoon opletten voor aanbiedingen en zo een voorraadje vlees, groente enzo aanleggen in de vriezer.
Maar daarna kun je het wel weer 5 dagen herkauwen!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is dus het voordeel van meisje zijnIk zou zo'n zak gewoon opeten plus een stukje vlees erbij. Ik heb ook weleens wereldgerechten gehaald voor 2-3 personen om alleen van te eten
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar daarna kun je het wel weer 5 dagen herkauwen!
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef Spatzmann het volgende:
Hangt hier van de maand af:
zonder afhalen: ongeveer 350 piek. Met afhaal 100 piek meer.
Dat is voor 1 persoon.
Aha ik snap het. Dat je dat opkrijgt iedere dag johquote:Op zondag 4 juli 2010 16:44 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Veel vlees, heel veel vlees. t-bones- rib eye, tournedos. En minimaal in hoeveelheden van 300-400 gram per portie
Wauw, dat vind ik knap. Ik geef in mn eentje 140 euro uit per maand en dat vind ik al krapquote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef Klonk het volgende:
Wat een bedragen hier zeg
Ik geef per maand ongeveer 120 euro uit aan eten voor twee man en daar eten we gezond en gevarieerd van
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef Klonk het volgende:
Ik geef per maand ongeveer 120 euro uit aan eten voor twee man en daar eten we gezond en gevarieerd van
Geef eens aan wat je in een week zoal eet?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef Klonk het volgende:
Dan ga je wel actief op zoek naar koopjes op de markt of de Aldi denk ik?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef Klonk het volgende:
Je moet er idd wel iets voor doenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan ga je wel actief op zoek naar koopjes op de markt of de Aldi denk ik?
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dan ga je wel actief op zoek naar koopjes op de markt of de Aldi denk ik?
En dat is cool?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
Bedenk net dat mijn katten de enige zijn die merkspul eten, Felix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |