Ja, omdat dit volgens mij nog niet bekend is.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. Je hebt het uit zeer betrouwbare bronnen, en je bent al overtuigd van je eigen gelijk, maar tóch moet het bold én cursief?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron juli.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klopt het dat de iphone pas in Augustus uitkomt, in plaats van in Juli?
Dit heb ik van best wel zeer betrouwbare bronnen gehoord, maar ik doe even een aftercheck?
Mensen, klopt dit?
(en anders, als je het niet gelooft, zet dit in de volgende OP, je zult zien dat ik gelijk heb).
Dat zegt jou beyrouwbare bron en de mijne zegt juli.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:11 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja, een maand later dus.
De abbonementen van t mobile worden pas in augustus verstrekt.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat zegt jou beyrouwbare bron en de mijne zegt juli.
Het kan ook 1 augustus zijn en dan is het geen maand later maar een paar weken,
Ik ga hem denk ik maar via TM opsturen idd, hopen dat ze hem dan nog omruilen, dan raak ik hem nog voor een mooi prijsje kwijt, en dan kan ik van dat geld mooi de iPhone 4 met 1-jarig contract nemenquote:
quote:
Dat klopt ja...hopelijk horen we deze week wat er met de iPhone 4 gaat gebeurenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef nelisb het volgende:
Sinds dit jaar worden ze pas verkocht met 1-jarige contract bij T-mobile.
Misschien dat de 4 weer eerst alleen met 2 jaar doen net zoals vorig jaar gebeurde met de 3GS.
http://www.portablegear.n(...)jarig_abonnement.htm
Zie iphoneclub;quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik zie dat er een jailbreak uit is voor de 3GS met een nieuwe bootrom die al gejailbreaked zijn. Ik heb de mijne zomaar geupdated naar 4.0 om te kijken hoe en wat en ik mis mijn jailbreak
Weet iemand of er voor mijn situatie een JB is?
Als je die SHSH hebt kan het dus, maar ik ben bang dat je die niet hebt?quote:Het updaten met behoud van je jailbreak is nu ook mogelijk op de iPhone 3GS met de nieuwe bootrom, zolang je jouw persoonlijke handtekening (SHSH-gegevens) van Apple voor firmware 3.1.2 op hebt geslagen.
Ja ik heb hier hetzelfde, ook nog eens jailbroken dus het is echt dramatischquote:Op zondag 4 juli 2010 18:23 schreef VliegVlieg het volgende:
Bij nader inzien is iOS4 wel een drama op mijn iPhone 3G zeg. Ik merk dat mijn telefoon gewoon te sloom is voor die OS en me batterij gaat sneller leeg lijkt het wel
Dat ze maar opschieten, ik sta vandaag op het punt om maar een unlockte iphone te gaan halen na mijn gelockte van t-mobile die ik niet meer kan gebruiken door een reparatie en ze er 4.0 opgezet hebben. (grrr)quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-4-jailbreak/
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik zie dat er een jailbreak uit is voor de 3GS met een nieuwe bootrom die al gejailbreaked zijn. Ik heb de mijne zomaar geupdated naar 4.0 om te kijken hoe en wat en ik mis mijn jailbreak
Weet iemand of er voor mijn situatie een JB is?
Dat dus, en hij komt ook nog een maand later?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog geen Belgische prijzen bekend/gelekt?
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.quote:
Ik wel hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik kan me niet voorstellen dat mensen kunnen leven zonder BiteSMS, 3G Unrestrictor, LockInfo, SBSettings, tethering en Scrobbl. Als ik m'n i4 heb doe ik mijn 3GS ook nog niet weg voor ik hem kan jailbreaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |