Ook dat nog eens. 3 zelfsquote:
Ik heb er geen thermometer opgezet maar de zon komt hier loodrecht op mijn raam op. Wanneer ik ook maar een klein beetje wil uitslapen word ik in de zomer al met 40 graden (zonder grappen) uit mijn kamer gebrand. Ik slaap dus ook allesbehalve lekker hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Oke, kan op uiteraard op meerdere manieren worden opgevat.![]()
Maar ben dus benieuwd naar de temperatuur? Of je daarbij goed kan slapen? En zoniet, wat doe je dan om wel een beetje te kunnen slapen?
Bij mij is het 27gr (onder een plat dak) en ik slaap dus al een paar dagen zeer beroerd.
hopen op kwik explosiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga mijn thermometer eens in de zon leggen
100 euro?? Ik heb net voor 25 euro zo'n 40 cm (de grote versie dus) ventilator gekocht bij de Praxis. Werkt als een tiet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
100 keiharde euro's voor een veredeld schoepenrad? Voor het dubbele heb je een mobiele airco
Werkt het echt goed?
400 euro?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:54 schreef ClioSporT het volgende:
iemand nog interesse in een indesit mobiele airco.. Vandaag gekocht en het ding werkt perfect alleen was vergeten dat zo'n ding een slang had die je uit het raam moest hangen.. Geen zin, geen tijd en geen ruimte voor die slang.
ruim 400 euro bij de MM en met een fikse korting mag ie na 12 uur alweer weg![]()
Alleen echt koeler wordt het niet hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
400 euro?
Je betaalt je suf aan stroom om koude lucht te genereren.
Ik heb voor 25 euro een grote ventilator op voet bij Praxis gekocht. Ik kan 16 van die apparaten kopen voor datzelfde bedrag
En met alle 16 aan betaal je nog steeds minder aan stroom
je moet m ook richting je raam zetten, omdat t nu buiten ook al warm isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raam open, ventilator die naar binnen blaast en nog steeds is het heter dan buiten.
Dan kun je beter je raam dicht doen, als hij lucht naar buiten blaast moet er ergens anders ook weer lucht naar binnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef mug89 het volgende:
[..]
je moet m ook richting je raam zetten, omdat t nu buiten ook al warm is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |