Beetje tijgerbalsam of anders spul met sterke mintgeur op een paar plekken bij je raam en in je kamer smeren, dan blijven de muggen sowieso wel weg. En voor je gaat slapen even een klein likje op je armen en in je nek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef EggsTC het volgende:
30 graden.
ik zet savonds het raam open als ik ga douchen, uiteraard met het licht uit zodat muggen en vliegen wegblijven. Nu heb ik niet zoveel last van muggen dus dat is gunstig. Anyway, dat (dak) raam staat verder de hele nacht open terwijl ik eronder slaap met een tshirt aan zodat ik niet ziek word als het te koud wordt in mijn kamer.
Werkt dat een beetje? Zotezien niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef xibalba het volgende:
Met de mobiele airco de hele middag al aan is het nu 28 graden.......
Kun je nagaan hoe het hier in de woonkamer is. Lekker zo'n zolderverdieping.
dat zijn van die elektrische apparaten die ik snachts dus niet aan durf te hebben ivm kortsluiting/brandgevaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef helldeskr het volgende:
Graadje of 20 denk ik
Ik heb zo'n klein ventilator kacheltje die ook kan koelen.
Staat in het open veluxraam..
Poor man's airco..maar t werkt wel..
Zuigt redelijk koude lucht van buiten en blaast dit de kamer in.
Je moet de slang van je airco uit het raam hangen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef xibalba het volgende:
Met de mobiele airco de hele middag al aan is het nu 28 graden.......
Kun je nagaan hoe het hier in de woonkamer is. Lekker zo'n zolderverdieping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |