quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Gambia?
Neequote:
quote:
Stand AKQ #1989quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Aalbers het volgende:
Thijs van den Brink
1 het is tenslotte Het Boekquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Aalbers het volgende:
Uit hoeveel boeken bestaat de Bijbel?
Ik wil het exacte aantal, en de Bijbel is een verzameling boekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
1 het is tenslotte Het Boek
Een stuk of 70 dacht ik.;)
Bespelen ze dan ook nog een instrument terwijl ze op de piano zitten of is het alleen zangquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef lubje25 het volgende:
Ze zitten op een piano
Tussen al die witte dingen op een piano bevinden zich de:quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bespelen ze dan ook nog een instrument terwijl ze op de piano zitten of is het alleen zang
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:05 schreef BasOne het volgende:
The black keys?
Laat me raden, jij bent zo'n oude op school lijstjes opdreunerquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
De Slag bij Nieuwpoort
1600 Slag Bij Nieuwpoort, dat hoort iedereen te weten! Ga je schamen als het geen parate kennis isquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo'n oude op school lijstjes opdreuner
Stand AKQ #1989
1 banaantjeEE
1 Clesar03
1 Aalbers
1 BasOne
1 PhysicsRules
Dat soort dingen kreeg ik niet eens op school met geschiedenis manquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
1600 Slag Bij Nieuwpoort, dat hoort iedereen te weten! Ga je schamen als het geen parate kennis is
Heeeyyyy... Katholieke basisschool, LTS en Havo..quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:33 schreef starla het volgende:
Klopt, zit niet in het curriculum van het ZMLK-onderwijs.
Mijn eindexamenonderwerp was 'De opstand', dus het was niet te missen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heeeyyyy... Katholieke basisschool, LTS en Havo..
Maar geschiedenis hield meer in wat de oude Romeinen en Grieken deden dan vaderlandse geschiedenis.
Vaderlandse geschiedenis van WW2, klein beetje gouden eeuw maar dan hield het wel op.
Noem 5 bekende mensen wier namen met Brand beginnen.quote:
Juistquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Rick Brandsteder, Ron Brandsteder, Willy Brandt, Marlon Brando, Russell Brand?
quote:
inderdaad!quote:
Nee helaas, Eritrea is volgens mij dat puntje links naast Djibouti. En bovendien een erkend land.quote:
Nee dat is een regio (of provincie?) van Soedan. En Darfur lijkt me geen voorbeeld van een succesvolle staat zoals in het artikelquote:
quote:
Nee, helaas.quote:
Nee, 29-06, maar dat is bijna gisterenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik snapte dat laatste stuk al niet, maar dat gaat dus echt over de dag van gister?
Dit is inderdaad draaikontje Geert. Ik had de zin ' De SP was gegroeid van 9 naar 25 zetels. De PVV is nu gegroeid van 9 naar 24 zetels.' ook al weggelatenquote:Dan zal het wel Wilders zijn.
Nee, dat zou van slechte smaak getuigenquote:
yesquote:
ik las het artikel later, en wist dat het niet darfour kon zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee dat is een regio (of provincie?) van Soedan. En Darfur lijkt me geen voorbeeld van een succesvolle staat zoals in het artikel
ik getuig daar idd van.... waarom zie ik dat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, dat zou van slechte smaak getuigen
Hou het er maar op dat het min of meer iets van een bekende Nederlander zou zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik getuig daar idd van.... waarom zie ik dat?
ik dacht het ook, maar zulke slechte smaak durfde ik niet uit te sprekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik getuig daar idd van.... waarom zie ik dat?
Moest jij het weten, mag ja altijd antwoorden hoor.quote:
Ik ben geen lezerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
een van de bekendste boeken uit de Amerikaanse literatuur. Het werd in 1852 gepubliceerd
quote:
Standje 1989:quote:
Kom net mijn nest uit, het heeft wel eens langer geduurd voor ik 2 punten in de tas hadquote:
Standje 1989:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:54 schreef BasOne het volgende:
a Boy named sue
Je gaat door voor de ventilatorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:58 schreef Yankee het volgende:
Talabani
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Aalbers het volgende:
Ik kon de afgelopen tijd niet online komen, maar voor de mensen die de Bijbelvraag (pagina 1) nog willen weten: 66 boeken.
Standje 1989:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:58 schreef Yankee het volgende:
mubarak
quote:
Standje 1989:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Aalbers het volgende:
Courier
quote:
2-0 Doelpunten van Cruijff en Neeskensquote:
Standje 1989:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Quyxz_ het volgende:
2-1 heuheueueueueueuehehueueueueueueu!!!!!21@121`!::D D: D
![]()
![]()
![]()
![]()
:
Welkom terug.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:01 schreef GimmeGore het volgende:
Quyxz_ is de overwinning nog aan het vieren geloof ik
U? Met een hoofdletter?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welkom terug.![]()
Wat kan ik voor U betekenen?
Ik hou het erop dat je verdwaasd bent van de morfine die je toegediend krijgtquote:
Dat zou meer iets zijn voor een actualiteitenquiz ipv algemene kennis...quote:
Warm, voetbal, warm, gewonnen, warm......quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
U? Met een hoofdletter?![]()
Nou, een paar spelers en een leuke vraag zou mooi zijn.
Dat het spel steeds stil las was de rede dat ik vertrok :p
Het lag al 2 uur stil....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat zou meer iets zijn voor een actualiteitenquiz ipv algemene kennis...
Ja schrijf het anders voluitquote:
Overigens klopte het wel: op het WK van 1974 won Nederland met 2-0 van Brazilie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik hou het erop dat je verdwaasd bent van de morfine die je toegediend krijgt
Dank jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:37 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Overigens klopte het wel: op het WK van 1974 won Nederland met 2-0 van Brazilie.
quote:
Gelukkig, die is wel geraden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
darkwing duck
van heutszquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:43 schreef nerd4sale het volgende:
[ afbeelding ]
Joannes Benedictus(Coevorden, 3 februari 1851 – Montreux, 11 juli 1924) was een Nederlands officier. In 1900 bereikte hij met de benoeming tot luitenant-generaal zijn hoogste militaire rang. Van 1904 tot en met 1909 was
Gouverneur-Generaal, de hoogste civiele ambtenaar van Nederlands-Indië. Hij speelde een grote rol in de koloniale geschiedenis van Nederland. Vanwege zijn bestuur in Atjeh werd hij jarenlang gezien als volksheld. Vanwege het feit dat 70.000 inwoners van Atjeh omkwamen tijdens zijn bewind, werd hij later ook het symbool van koloniaal bestuur.
Wie is![]()
Krijg ik trouwens het punt nog voor de Negerhut van oom Tom?
Isse goeiquote:
quote:
Een typo, so sue mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n net doet moeilijk dus even voor de zekerheid het antwoord
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Tongetjequote:
Minder pijnquote:
Die morfine helpt wel hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder pijn
Nog wel zeer. Maar niet gruwelijk
Beterschap?, Beterschap?quote:
Ohhh...wat ben je hardvochtigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Beterschap?, Beterschap?
Met al die rare vragen van hem?
Pijn moet ie lijen
Zal ik een nieuwe vraag stellen ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Beterschap?, Beterschap?
Met al die rare vragen van hem?
Pijn moet ie lijen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:23 schreef BasOne het volgende:
Sterker nog, ik geloof dat er nog een stuk of 5 open staan van mij
Schijnbaar moeilijkequote:
Moeilijk is niet erg. TE moeillijk welquote:
Wat voor de een TE moeilijk is draait de ander zich niet voor om.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeilijk is niet erg. TE moeillijk wel
Ik ken het wel, en weet ook dat het in het Nederlands gecoverd is door Dingetje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vragen die nog op en staan:
Wie zong
Shaddap you face?
Of heette die nou Grote Pier?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:44 schreef nerd4sale het volgende:
Gokje voor die laatste, vanwege het onderschrift: Lange Pier?
Grutte Pierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:44 schreef nerd4sale het volgende:
Gokje voor die laatste, vanwege het onderschrift: Lange Pier?
Joe Dolce ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat voor de een TE moeilijk is draait de ander zich niet voor om.
Dat is het leuke van AKQ, de 1 weet het gewoon zonder er over na te denken, de ander, weet het gewoon niet
Vragen die nog op en staan:
Wie zong
Shaddap you face?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:46 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik ken het wel, en weet ook dat het in het Nederlands gecoverd is door Dingetje.
Maar ik heb geen idee wie het origineel zong.
Ik ken 'm ook alleen maar omdat ik er vroeger een 'jongens'boek over had.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Grutte Pier
Ik vraag me nog steeds af waarom niemand dat rade
But ufcuursequote:
Had je maar iets over Zweden moeten vragen, het Zweedse bikini team ziet er beter uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:28 schreef tong80 het volgende:
Dat plaatje stelt me teleur.
Ik had je hoger ingeschat
geen idee.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Van welke band was Serj Tankian de voorman?
Gechecktquote:Op zondag 4 juli 2010 13:31 schreef banaantjeEE het volgende:
System of a down
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glastonbury_Festivalquote:Het Sziget-festival (Sziget is het Hongaarse woord voor 'eiland') is het grootste muziekfestival van Europa, en trekt jaarlijks zo'n 370.000 bezoekers.
quote:In 2005 besloeg het festivalterrein zo'n 3,6 km˛, vonden er meer dan 385 optredens plaats en waren er meer dan 150.000 toegangskaarten verkocht. [...] In 2007 waren er 177.500 bezoekers.
Ze zijn inderdaad nooit officieel uit elkaar gegaan, maar ik heb er niet veel vertrouwen meer in dat ze ooit nog gaan optreden. Dus voor mij is SoaD verleden tijd, hoe jammer ik het ook vind.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De band is niet uit elkaar.....![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/System_Of_A_Down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |