quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
darkwing duck
van heutszquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:43 schreef nerd4sale het volgende:
[ afbeelding ]
Joannes Benedictus(Coevorden, 3 februari 1851 – Montreux, 11 juli 1924) was een Nederlands officier. In 1900 bereikte hij met de benoeming tot luitenant-generaal zijn hoogste militaire rang. Van 1904 tot en met 1909 was
Gouverneur-Generaal, de hoogste civiele ambtenaar van Nederlands-Indië. Hij speelde een grote rol in de koloniale geschiedenis van Nederland. Vanwege zijn bestuur in Atjeh werd hij jarenlang gezien als volksheld. Vanwege het feit dat 70.000 inwoners van Atjeh omkwamen tijdens zijn bewind, werd hij later ook het symbool van koloniaal bestuur.
Wie is![]()
Krijg ik trouwens het punt nog voor de Negerhut van oom Tom?
Isse goeiquote:
quote:
Standje 1989:quote:
Een typo, so sue mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n net doet moeilijk dus even voor de zekerheid het antwoord
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Tongetjequote:
Minder pijnquote:
Die morfine helpt wel hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder pijn
Nog wel zeer. Maar niet gruwelijk
Beterschap?, Beterschap?quote:
Ohhh...wat ben je hardvochtigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Beterschap?, Beterschap?
Met al die rare vragen van hem?
Pijn moet ie lijen
Zal ik een nieuwe vraag stellen ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Beterschap?, Beterschap?
Met al die rare vragen van hem?
Pijn moet ie lijen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:23 schreef BasOne het volgende:
Sterker nog, ik geloof dat er nog een stuk of 5 open staan van mij
Schijnbaar moeilijkequote:
Moeilijk is niet erg. TE moeillijk welquote:
Wat voor de een TE moeilijk is draait de ander zich niet voor om.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeilijk is niet erg. TE moeillijk wel
Ik ken het wel, en weet ook dat het in het Nederlands gecoverd is door Dingetje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vragen die nog op en staan:
Wie zong
Shaddap you face?
Of heette die nou Grote Pier?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:44 schreef nerd4sale het volgende:
Gokje voor die laatste, vanwege het onderschrift: Lange Pier?
Grutte Pierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:44 schreef nerd4sale het volgende:
Gokje voor die laatste, vanwege het onderschrift: Lange Pier?
Joe Dolce ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat voor de een TE moeilijk is draait de ander zich niet voor om.
Dat is het leuke van AKQ, de 1 weet het gewoon zonder er over na te denken, de ander, weet het gewoon niet
Vragen die nog op en staan:
Wie zong
Shaddap you face?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |