Veel water drinken. Dan ben je de afvalstoffen sneller kwijt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:24 schreef Martin1234 het volgende:
Ik stop na aanstaande zondag met blowen.
Zal wel zwaar zijn echt waar.
Bedankt voor deze tip hier heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel water drinken. Dan ben je de afvalstoffen sneller kwijt.
40 sigaretten per dag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond heb ik gewoon 40.000 peuken NIET gerookt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:59 schreef Dirkh het volgende:
En vandaag zit ik op een jaar niet gerookt. Ik kan in de lijst omhoog.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:59 schreef Dirkh het volgende:
En vandaag zit ik op een jaar niet gerookt. Ik kan in de lijst omhoog.
Baas boven baas.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Two years, ten months, one week, four days, 23 hours, 38 minutes and 50 seconds. 15689 cigarettes not smoked, saving ¤3.565,86. Life saved: 7 weeks, 5 days, 11 hours, 25 minutes.
En dan ga ik uit van een pakje Camel van 5 euro en 22 stuks per pakje. Geen idee of dat reeel is overigens, tis al zo lang terug
Ja. Ik ben een vent en als ik ergens voor ga dan ga ik er ook echt voor. Dus roken was, uiteindelijk, een appeltje eitje. Maar dat kwam puur omdat ik er klaar voor was, en er echt zelf achterstond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zijn jullie gewoon helemaal op jezelf gestopt ?
Zeker weten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Belangrijkste is dat je gestopt bent. Of dat nou 2 jaar, 3 jaar of 10 jaar is.
ik herken dat niet, aangezien ik een roker was die in de "rokerkast zat" voor een groot deel, maar mischien heeft het te maken, met niet buiten de boot te willen vallen..ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:15 schreef MargrietjeO het volgende:
Dat probleem ken ik...
Ik heb het er ook moeilijk mee, vanavond weer allemaal rokende mensen op visite, het is zo fucking moeilijk dan....
Heel erg raar, bij bijv mijn beste vriendin heb ik geen moeite, zij is kettingroker maar ik kan gewoon bij haar zitten en hoef zelf niks, maar met mensen die ik minder goed ken krijg ik wel hele erge trek en vraag ik in het ergste geval gewoon om een peuk...
Herkent iemand dit?
Oh nice! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik herken dat niet, aangezien ik een roker was die in de "rokerkast zat" voor een groot deel, maar mischien heeft het te maken, met niet buiten de boot te willen vallen..ofzo.
Maar verder moet je op zulke momenten gewoon keihard doorzetten!.
Zelf onderweg naar de 8maandjes![]()
heb mezelf daarom maar ff verplaatst in de OP
ach, het is deels wel te herkennen. Dat had ik namelijk ook, in de buurt van vreemden, deed ik eerder dingen die ik nooit deed. Want ik had zoiets van ach, het kan mij niks schelen, ze kunnen mij niks zeggen over gedrag aangezien ze me niet kennen. En ik zie ze toch maar 1x dus daarna hoef ik niet meer met dat schaamte gevoel om te gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Oh nice! Gefeliciteerd!!
Tja, ik heb met vreemde mensen/kennissen sneller zin om me te misdragen ofzo haha (zo van, die zullen me die peuk toch niet verbieden etc), net zoals bepaalde muziek me meteen naar drank doet snakken. Maf is dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |