Boeiend, maar zijn jullie het nog steeds eens met de klacht?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef mdnz44 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog zoiets als logs en dat de schoolsite gehacked was zou echt niet onopgemerkt blijven.
| 1 2 3 4 | http://rsg-sneek.nl/:169Extra <body> encountered. Migrating attributes back to the original <body> element and ignoring the tag. http://rsg-sneek.nl/:218Unmatched </p> encountered. Converting </p> into <p></p>. http://rsg-sneek.nl/:223Unmatched </embed> encountered. Ignoring tag. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zien we maar weer dat jij hem niet gehackt hebt maar dat je gewoon het wachtwoord hebt gekregen van de beheerder voor een examenstuntOp zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
En je staat bekend om ekte h@x0r Skilzzquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef J0uk3 het volgende:
Nu ben ik hier wel beroemd om mijn faalheid
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef -K03N- het volgende:
gut wat ben jij goed
[ code verwijderd ]
paar foutjes hier een daar
enne leuk dat je gewoon het hele scriptje heb gejat van een andere siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zien we maar weer dat jij hem niet gehackt hebt maar dat je gewoon het wachtwoord hebt gekregen van de beheerder voor een examenstunt
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef -K03N- het volgende:
gut wat ben jij goed
[ code verwijderd ]
paar foutjes hier een daar
enne leuk dat je gewoon het hele scriptje heb gejat van een andere siteNu heeft iedereen hier in dit topic gefaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zien we maar weer dat jij hem niet gehackt hebt maar dat je gewoon het wachtwoord hebt gekregen van de beheerder voor een examenstunt
Neequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef J0uk3 het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen hier in dit topic gefaald.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef J0uk3 het volgende:
Mijn hack periode is al 2 jaar geleden ik hou me nu dagelijks bezig met mijn boot.
Uhuquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef J0uk3 het volgende:
Mijn hack periode is al 2 jaar geleden ik hou me nu dagelijks bezig met mijn boot.
Beetje VBS scriptjes schrijven zekersquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef J0uk3 het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vond dit filmpje wel grappig op zoektocht naar de M
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vond dit filmpje wel grappig op zoektocht naar de M
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef J0uk3 het volgende:
Je bent net klaar met M?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef J0uk3 het volgende:
Nouja succes verder met het uitvogelen wie het was ik ga maar eens naar huis.
Ja ik maakte altijd van die errors, maar ik vatte niet zoveel van PHP en die exploitdingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef mdnz44 het volgende:
[..]
Beetje VBS scriptjes schrijven zekers
Nee, die site hacken was moeilijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef J0uk3 het volgende:
[..]
Ja ik maakte altijd van die errors, maar ik vatte niet zoveel van PHP en die exploitdingen
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef J0uk3 het volgende:
Kijk je wel uit, straks gebruikt hij zn h4ck skillz.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk je wel uit, straks gebruikt hij zn h4ck skillz.
DDOSquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
[ afbeelding ]
Uitlaat is een pauper die thuis kaasknabbels zit te vreten voor zn TV heel de dag.quote:
Ik heb hem ook, 5.5mbquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Toch even dit topic printscreenen voor het geval FOK! het jongetje wil beschermen voor zijn acties en daarna eventjes mailen.
Ben jij even stoer zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Toch even dit topic printscreenen voor het geval FOK! het jongetje wil beschermen voor zijn acties en daarna eventjes mailen.
Zo stoer dat ik toch wel een reactie door jou waard was.quote:
Neu, maar ik hoop wel dat er sancties komenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Pff mensen die in dit topic die serieus denken dat TS nu keihard anaal verwend gaat worden door de netwerkbeheerder.
Waarschijnlijk zal deze beheerder een 45 jarige hobbyist zijn die af en toe een website maakt, bijvoorbeeld voor deze school, anders was hij niet zo makkelijk te hacken.
Denken jullie nou echt dat de netwerkbeheerder morgen hem komt halen in de klas ofwat ?
Een sanctie zoals .... ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, maar ik hoop wel dat er sancties komen
Dus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een sanctie zoals .... ?
Denk je dat ze hem van school schoppen ofwat ?
Ze moeten ook bewijs hebben dat hij het heeft gedaan en niet wat posts op een forum van mensen die zeggen dat hij het gedaan heeft
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Jaco![]()
![]()
![]()
Gelukkig is Jouke wel een lekkere gekke knul.![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus?
Simpel.
School haalt Jouke uit de klas, school vraagt aan Jouke: heb jij de site gehackt? Jouke zegt nee. School zegt oke dan doen we aangifte en als de politie zegt dat jij het was trappen we je van school.
Respect voor everyday abuse ja!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik zal zn zus iig wel geven, en vooruit, de moeder de vrouw erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Respect voor everyday abuse ja!ik dacht Perfect for everyday abuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar staat er ook
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Respect voor everyday abuse ja!Laat je ogen eens nakijken, kikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Nog beter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef -K03N- het volgende:
[..]
ik dacht Perfect for everyday abuse
Laat maar staat er ook![]()
Even geduld, komt eraan + screen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef n0ir het volgende:
Niemand heeft de school of systeembeheerder gemailed dus TS is nog niet te klos.
Die reeks met AnthonyZeusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit topic kan op voorhand al hierin
Owned door fok !?
U kunt misschien watquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Mummiepak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt leuk voor je knul, ik hoop dat je een flinke straf krijgt.
Anders stuur je het niet naar een emailadres op het gehackte domein...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Mummiepak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja want een mailserver staat gelijk aan een webserverquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anders stuur je het niet naar een emailadres op het gehackte domein...
faalhaas van de dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Mummiepak het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het is de bedoeling om meerdere mensen te laten mailen. Dan nemen ze het serieus, en aangezien ik niet de eerste ben was dit even snel.quote:
Hij wist toch het wachtwoord? Dan kan hij overal dingen aanpassen hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja want een mailserver staat gelijk aan een webserver
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wist toch het wachtwoord? Dan kan hij overal dingen aanpassen hoor.
Dat werd gezegd in het topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ken jij Jouke? Ben jij soms M?
Hoe weet je anders dat hij het wachtwoord wist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |