Zo stoer dat ik toch wel een reactie door jou waard was.quote:
Neu, maar ik hoop wel dat er sancties komenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Pff mensen die in dit topic die serieus denken dat TS nu keihard anaal verwend gaat worden door de netwerkbeheerder.
Waarschijnlijk zal deze beheerder een 45 jarige hobbyist zijn die af en toe een website maakt, bijvoorbeeld voor deze school, anders was hij niet zo makkelijk te hacken.
Denken jullie nou echt dat de netwerkbeheerder morgen hem komt halen in de klas ofwat ?
Een sanctie zoals .... ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, maar ik hoop wel dat er sancties komen
Dus?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een sanctie zoals .... ?
Denk je dat ze hem van school schoppen ofwat ?
Ze moeten ook bewijs hebben dat hij het heeft gedaan en niet wat posts op een forum van mensen die zeggen dat hij het gedaan heeft
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:04 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Jaco![]()
![]()
![]()
Gelukkig is Jouke wel een lekkere gekke knul.![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus?
Simpel.
School haalt Jouke uit de klas, school vraagt aan Jouke: heb jij de site gehackt? Jouke zegt nee. School zegt oke dan doen we aangifte en als de politie zegt dat jij het was trappen we je van school.
Respect voor everyday abuse ja!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik zal zn zus iig wel geven, en vooruit, de moeder de vrouw erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Respect voor everyday abuse ja!ik dacht Perfect for everyday abuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar staat er ook
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Respect voor everyday abuse ja!Laat je ogen eens nakijken, kikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |