Nog beter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef -K03N- het volgende:
[..]
ik dacht Perfect for everyday abuse
Laat maar staat er ook![]()
Even geduld, komt eraan + screen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef n0ir het volgende:
Niemand heeft de school of systeembeheerder gemailed dus TS is nog niet te klos.
Die reeks met AnthonyZeusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit topic kan op voorhand al hierin
Owned door fok !?
U kunt misschien watquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Mummiepak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt leuk voor je knul, ik hoop dat je een flinke straf krijgt.
Anders stuur je het niet naar een emailadres op het gehackte domein...quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Mummiepak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja want een mailserver staat gelijk aan een webserverquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anders stuur je het niet naar een emailadres op het gehackte domein...
faalhaas van de dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Mummiepak het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het is de bedoeling om meerdere mensen te laten mailen. Dan nemen ze het serieus, en aangezien ik niet de eerste ben was dit even snel.quote:
Hij wist toch het wachtwoord? Dan kan hij overal dingen aanpassen hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja want een mailserver staat gelijk aan een webserver
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wist toch het wachtwoord? Dan kan hij overal dingen aanpassen hoor.
Dat werd gezegd in het topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ken jij Jouke? Ben jij soms M?
Hoe weet je anders dat hij het wachtwoord wist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |