Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
Nein, aber du haltest von Deutsche krimi's und redest immer Deutsch mit mirquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Duitser.
[KSC #1821] Kaffee für große Männer und Frauen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Hier. alleen zijn lul is al 1,96 hoorde ik laatstquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. alleen zijn lul is al 1,96 hoorde ik laatst
Ik denk dat ik toch een van de gene ben die er het dichtste bij Duitsland woonquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
I.v.m. de TT van deze en bepaalde posts van mij meld ik het even expliciet.
* Marijkezwolle valt wederom van verbazing van d'r stoelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. alleen zijn lul is al 1,96 hoorde ik laatst
* Trevland vangt Marijke snel op om te zorgen dat ze zich niet bezeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle valt wederom van verbazing van d'r stoel
Ik vind 19 cm anders ook vrij forsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch een van de gene ben die er het dichtste bij Duitsland woon
Om in de sfeer van de TT te blijven:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef wel.o.k het volgende:
gaat weer lekker hier
de worsten vliegen weer om je oren
Ik ookquote:
In Oktober weer naar de kermis in Bocholt en dan daar weer een braadworst van een halve meter halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om in de sfeer van de TT te blijven:
[ afbeelding ]
Hoezo wint hij? OMG, mijn hersens, wat doen julliequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke ik denk dat jij wint maar ik ben er ook zo, lekker makkelijk met sommige dingen halen
zo te zien hou jij van voorspel etc en niet van gewoon frikandellen naar binnen werkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
In Oktober weer naar de kermis in Bocholt en dan daar weer een braadworst van een halve meter halen
Gezien waar hij woontquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo wint hij? OMG, mijn hersens, wat doen jullie* Marijkezwolle is de weg kwijt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo te zien hou jij van voorspel etc en niet van gewoon frikandellen naar binnen werken
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat je dat naar binnen krijgt
Dat is dan het enige wat ik niet tof vind aan Duitsland
Maar Duitse broodjes zijn wel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke ik denk dat jij wint maar ik ben er ook zo, lekker makkelijk met sommige dingen halen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
In Oktober weer naar de kermis in Bocholt en dan daar weer een braadworst van een halve meter halen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is dan het enige wat ik niet tof vind aan Duitsland
Maar Duitse broodjes zijn wel
Maar waar woont hij dan? Dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekkenquote:
Dat laatste jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tanken, Bier, Sterke drank, etc.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol, whut?
Ik bedoelde nu echt de braadworst hoor
![]()
Iedere Duitse bakker is vaak goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn lekkerik weet ook wel een goede Duitse bakker
weet alleen niet meer hoe ik er moet komen
Ja, en boodschappen doen is zo leuk daar!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tanken, Bier, Sterke drank, etc.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waar woont hij dan? Dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekken
Als ik zijn profiel mag geloven dan in Venlo, anders zou ik het ook niet wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waar woont hij dan? Dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekken
LOLquote:
quote:
er zit zoveel opsmuck op dat zegt wel ietsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol, whut?
Ik bedoelde nu echt de braadworst hoor
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit zoveel opsmuck op dat zegt wel iets
* wel.o.k noteert: marijke, bloemetje, drankje, kaarsjes, knuf, kus, lik, enz.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef wel.o.k het volgende:
gaat weer lekker hier
de worsten vliegen weer om je oren
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k noteert: marijke, bloemetje, drankje, kaarsjes, knuf, kus, lik, enz.
Maar maar maar maar, wokje lieverd, jij hebt toch een mevrouw wok?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
kijk, mijn tactieken, een duitssprekend jongetje en geen last van mevrouwen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, wokje lieverd, jij hebt toch een mevrouw wok?
[..]![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
kijk, mijn tactieken, een duitssprekend jongetje en geen last van mevrouwen.
jij krijgt een top avondnacht
Toyboyquote:
Rawrquote:
Over die frikandel deed je niet zo moeilijk andersquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over die frikandel deed je niet zo moeilijk anders
quote:
de laatste langequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
Pride & Prejudice is afgekeken![]()
nu begint ze aan jane eyre204 minuten
Moet een baanrecord zijn voor een boek van 670 bladzijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
het zijn ook gewoon 2 dvd'squote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet een baanrecord zijn voor een boek van 670 bladzijden
sympquote:
Met snel wisselen kan het misschien wel in 203:45quote:
Damn, jij hebt wel pech zo met die filmsquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met snel wisselen kan het misschien wel in 203:45
Was ie nou alweer stuk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb weer een werkende laptoplader
nee de lul van gfquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Las ik nou net echt dat DaMart 1.95 is?
ah, daar ben je. mag ik van tafel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb weer een werkende laptoplader
quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:
Zit ie daar nog steeds??? AFWASSEN JOH KLOTEKINDquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, daar ben je. mag ik van tafel?
[..]
Ja, je ijsje mag je wel lekker op de bank opetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je ijsje mag je wel lekker op de bank opeten
nee, maar andere kon ik niet betalen toenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?![]()
Maar het blijft wel kut
ik geloof dat niet hoor, ondanks blondt en hittequote:
Ben je nou boos?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
laat maar, weet je er op tv is bij mij?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Las ik nou net echt dat DaMart 1.95 is?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar andere kon ik niet betalen toen
Whehehehe, niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik geloof dat niet hoor, ondanks blondt en hitte
Ik welquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je nou boos?![]()
Neeee, wat is er op tv bij jou?
En jij bent 1.85quote:
quote:
niet boos hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je nou boos?![]()
Neeee, wat is er op tv bij jou?
MPG maar 1,85 jah? Hij lijkt 2,40 of zo. Zal wel komen omdat ie zo breed isquote:
Nee, die klacht moet ik nog even in elkaar typen, maar ik heb nu een ander merkje, zit meteen ook al veel beter in elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En nu, weer een nieuwe gekregen?
[..]
Whehehehe, niet?Nou wat gek
[..]
Ik welJane Eyre
Wat is er dan wel op je tv?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet boos hoor![]()
maar 4 uur lang jane eyre trek ik niet
quote:
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik ben tenminste nog niet grijs en kalend.
dit: http://www.imdb.com/title/tt0116684/quote:
Awww waliiiieefquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje slaat haar armen om wel.o.k heen
kom maar hoor
kostuumdrama'squote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
[..]
dit: http://www.imdb.com/title/tt0116684/
* wel.o.k legt zijn hoofd tussen de borsten van ST en snikt nog eens hartstochtelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje slaat haar armen om wel.o.k heen
kom maar hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k legt zijn hoofd tussen de borsten van ST en snikt nog eens hartstochtelijk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
* Dr_Flash haat zijn imaginative powers
licht schokschouderend heft wok zijn hoofd op richting st en kijkt haar met waterige ogen aan.quote:
You're gooooooooooooooooooooooooooooooodquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
licht schokschouderend heft wok zijn hoofd op richting st en kijkt haar met waterige ogen aan.![]()
hij zucht nog eens diep en beantwoord de glimlach van st.![]()
ik voel me nu al beter
ze kijken elkaar in de ogen en de spanning is voelbaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
You're goooooooooooooooooooooooooooooood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Weet je wat het is, ze verplaatsen het probleem, maar andere users hebben er ook last van.quote:
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van STquote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van ST
Jullie vormen een probleem wat verplaatst wordt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ze verplaatsen het probleem, maar andere users hebben er ook last van.
Straks gaat deze SC ook dicht en dat is dan weer ten nadele van hier de vaste users
tsja daar heb je wel kans vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ze verplaatsen het probleem, maar andere users hebben er ook last van.
Straks gaat deze SC ook dicht en dat is dan weer ten nadele van hier de vaste users
als je kiest voor optie 2 effe nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van ST
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kijken elkaar in de ogen en de spanning is voelbaar.
langzaam naderen hun lippen elkaar.
wok brengt zijn hand omhoog langst de buik van st.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wok, dat kan echt niet hoor, je bent getrouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Owja, onzsc is weer eens dicht.
Naja, normaal meeouwehoeren is hieer geen probleem, maare, denkt erom, het is hier geen onz he.
quote:
Shit. Busted.
* MPG zet glas GlenMorangie weer neer.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Oh maar dat wil ik ook welquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van ST![]()
schenk mij er ook maar een inquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
Naja, normaal meeouwehoeren is hieer geen probleem, maare, denkt erom, het is hier geen onz he.
[..]
Shit. Busted.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
waarom zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks gaat deze SC ook dicht en dat is dan weer ten nadele van hier de vaste usersHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
10 jaar oud lees ik, is dat niet te jong nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Shit. Busted.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
10 jaar oud lees ik, is dat niet te jong nog
Het is jong ja, maar dat hoeft niet altijd een nadeel te zijn he.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok, dat kan echt niet hoor, je bent getrouwd!
En ik ook!o jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
[..]
En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
We waren in GRTOJW aan het postenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
Shit. Busted.
vrij serieus ook nog totdat Stoeprand de nieuwe TT moest openen![]()
![]()
Nope, het is wel een single malt. Beter dan blendsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is jong ja, maar dat hoeft niet altijd een nadeel te zijn he.
[..]
En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat die spoiler erbij staat, want ik schrok al.
![]()
nee hoor, ze vormen geen probleem, sommige mods vinden het alleen een probleem, een essentieel verschilquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vormen een probleem wat verplaatst wordt?Vertel eens?
_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
En murp weer kwam zaniken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We waren in GRTOJW aan het posten
vrij serieus ook nog totdat Stoeprand de nieuwe TT moest openen
is die ook nou dichtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We waren in GRTOJW aan het posten
vrij serieus ook nog totdat Stoeprand de nieuwe TT moest openen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hoezo dan? en waarom?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
waarom schrok je dan, poppedopje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat is eigenlijk bezopenquote:
Week wegquote:
stoeprand, Giertje, huppelmuts, the_chosen_1, lovelylady, pezu,delunaJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
tering wat een rij achter me![]()
* wel.o.k houdt st nog even stevig vastnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
zet er dan wel de link erbijquote:
ninja edit
Nou nou, was het zo verschrikkelijk alemaal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef justmattie het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyATSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Don't ask me, ik vond van niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, was het zo verschrikkelijk alemaal?
Mag ik hier meeposten? Drink zelden koffie, maar heb nu ineens trek in een lekkere sterke bak
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Uiteraard, iedereen mag meepostenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
Mag ik hier meeposten? Drink zelden koffie, maar heb nu ineens trek in een lekkere sterke bakOok als je geen koffie of thee drinkt
Come on now, you knew you were lost
But you let the day drift away![]()
Nou ja, het is natuurlijk wel de koffie sc
50.000 O+![]()
True true, maar toch gaat het hier ook geregeld over andere zaken hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel de koffie sc![]()
Heb je je sterke bak inmiddels al gezet?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
True true, maar toch gaat het hier ook geregeld over andere zaken hoor![]()
Heb je je sterke bak inmiddels al gezet?
Hoe kom je daarbij?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ich weiss es nicht liebchenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel de koffie sc
Koffie & Thee SC... maar KSC klinkt beter dan KTSC en zijn de hervormingspogingen om het TSC te gaan noemen tot op heden gesneuveld.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koffie & Thee SC... maar KSC klinkt beter dan KTSC en zijn de hervormingspogingen om het TSC te gaan noemen tot op heden gesneuveld.
Die muiterij van de TSC-terroristen hebben we nog altijd de kop in kunnen drukkken ja.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
* Theeterrorist meldt zichquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Die muiterij van de TSC-terroristen hebben we nog altijd de kop in kunnen drukkken ja.
Ik drink stiekem veel meer thee dan koffie![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Theeterrorist meldt zich
Ik drink stiekem veel meer thee dan koffie![]()
![]()
Perfect match.
Meer koffie voor mij
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:
![]()
En nu slapen, welterusten lieve mensen!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten
Gute Nacht Marijke
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Lees ik net op 112-meldingen :
20:33:43 30-06-10 Melding : PRIO 1 6133 6151 6131 CREMATORIUM ZUYLEN TUINZIGTLAAN 11 BREDA binnenbrand INDUSTRIE (INC: 01)
Regio : [MWB] 20. Midden en West Brabant
Urgentie : Hoog
Euhhja wat deden ze ook alweer in een crematorium ???????
Open deuren, onweerstaanbaar !![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat ik dat deuntje ergens van kende!
![]()
DM, Buiten kijken, VUUWERK
23:06:10 30-06-10 Melding : VUURPIJL WAARGENOMEN,PRIO1,STATION SCHEVENINGEN
23:05:30 30-06-10 Melding : VUURPIJL WAARGENOMEN,PRIO1,STATION TER HEIJDE
Open deuren, onweerstaanbaar !![]()
Ach, van de week werd 112 gebeld om een envelop in de brievenbus te gooien.
quote:A2 12133 RITNR 25842 2042 ZANDVOORT (Post vullen: Zandvoort)
28-06-2010 12:17:50 - Kennemerland - Zandvoort
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ja hoor.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:
Ja, nou, ehm, ik was ff druk met andere zaken.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
mijn bovenburen gaan nog even op de vuvuzela. Ik doe lekker mee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn bovenburen gaan nog even op de vuvuzela. Ik doe lekker mee
Kuttoeters.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Vuvuzela wegtyfen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
kut ik moet echt gan slapen. Het wordt al bijna weer licht
Ik kruip ook maar eens onder de wol.
Bis morgen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
*proestquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:22 schreef friemelaar het volgende:
Lees ik net op 112-meldingen :
20:33:43 30-06-10 Melding : PRIO 1 6133 6151 6131 CREMATORIUM ZUYLEN TUINZIGTLAAN 11 BREDA binnenbrand INDUSTRIE (INC: 01)
Regio : [MWB] 20. Midden en West Brabant
Urgentie : Hoog
Euhhja wat deden ze ook alweer in een crematorium ???????
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 suikertaartje
02. 066 MPG
03. 062 Marijkezwolle
04. 058 wel.o.k
05. 037 Dr_Flash
06. 030 goldfinger1963
07. 020 Trevland
08. 019 DaMart
09. 010 Giertje
10. 009 marcb1974
11. 009 justmattie
12. 007 Fha
13. 005 Symphonic
14. 003 Darkwolf
15. 003 friemelaar
16. 003 LovelyLady
17. 002 MissMSX
18. 002 Bengeltje
19. 001 ScarFace-
20. 001 swaffelairHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Top 100 van woensdag 30 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 213 Dr_Flash
028. 142 goldfinger1963
055. 100 MPG
059. 098 Alexxxxx
070. 088 LovelyLady
082. 082 suikertaartje
* DaMart schuift de gordijnen open, zet de airco op 20 graden en zet de waterkoker en de koffiemachine aan.
Goedemorgen.
![]()
![]()
!
Gister aardig lopen spammen
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Mogguh
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Succes Friem
Ik heb nog steeds geen koffie op.
Ben maar gewoon aan de rooibosthee gegaan
Waar is die strakblauwe hemel gebleven?
50.000 O+![]()
In helmond zo te zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Goedemorgen lieve mensen![]()
Iedereen lekker geslapen?
Succes FriemelIn Zwollequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
En ik moet koffie, dus tijd voor ontbijt
quote:Helmond en Zwolle zijn blijkbaar dezelfde plaats, zitten we stiekem heel dichtbij elkaar
Und guten morgen liebchen![]()
Helmond... Zwolle... da's wel erg ver weg
Nou ja, een laf zonnetje is altijd nog beter dan geen zonnetje
50.000 O+![]()
Sorryquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef MissMSX het volgende:
Helmond... Zwolle... da's wel erg ver weg
Nou ja, een laf zonnetje is altijd nog beter dan geen zonnetje
Dan maar een kopje rooibosthee?
Stageplan afNu nog even de halve vriendengroep aan de spellingscontrole
Dan douchen en de boel maar gaan inleveren
JEUJ!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:33 schreef Fha het volgende:
Lekker hoor
Als ik iets kan doen dan roep je maar
Succes in elk geval
Wel dom, dat plan zelf is maar 3 blaadjes, maar alles wat er nog bij moet ben je 25 pagina's verderquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ!Lekker hoor
Als ik iets kan doen dan roep je maar
Succes in elk geval
Da's wel hele luxe zo te zien. Dankquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
Dan maar een kopje rooibosthee?
[ afbeelding ]![]()
50.000 O+![]()
Wat stage gaat het om?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:33 schreef Fha het volgende:
50.000 O+![]()
Een polikliniek, vooral jongeren met gedragsproblemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon allemaal een week bannen, werkt het bestequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Een polikliniek, vooral jongeren met gedragsproblemen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Iedereen lekker geslapen?
Succes Friemel
[..]
In Zwolle
En ik moet koffie, dus tijd voor ontbijt
Guten Morgen Liebchen!
Lecker geschlafen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Helmond en Zwolle zijn blijkbaar dezelfde plaats, zitten we stiekem heel dichtbij elkaar
Und guten morgen liebchen![]()
Ik ben dat klote-helmond met een rotvaart voorbij gereden. Maar ook in eindhoven is de lucht blauw.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Wehehehhehehequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon allemaal een week bannen, werkt het beste
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:33 schreef Fha het volgende:
Goed bezig Fha.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon allemaal een week bannen, werkt het beste
*proest*![]()
Und eine Tasse Kaffee für mein Liebchen:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ah, en wat voor opleiding hoort daarbij?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Een polikliniek, vooral jongeren met gedragsproblemen.
50.000 O+![]()
Ik studeer toegepaste psychologie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, en wat voor opleiding hoort daarbij?
Ik ken dat soort verslagen jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel dom, dat plan zelf is maar 3 blaadjes, maar alles wat er nog bij moet ben je 25 pagina's verder
Alstuquote:
Guten morgenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen!
Lecker geschlafen?
[..]
Ik ben dat klote-helmond met een rotvaart voorbij gereden. Maar ook in eindhoven is de lucht blauw.
Nein, nicht so gut.. Und du?
Kaffeequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig Fha.
[..]
*proest*![]()
Und eine Tasse Kaffee für mein Liebchen:
[ afbeelding ]Danke!
Zo. Geprint. Dank Marijke![]()
![]()
En nu snel douchen en inleverenTot later allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt interessantquote:
Succes met je stage
50.000 O+![]()
marc
het is hier 32 graden en een stralende blauwe lucht
* Große Mann meldet sichOp zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben hier ineens pepsi ipv coca cola
Schande.
Pek ende veren!KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik dacht meer aan, als oefenmateriaal gebruiken op de ok'squote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan, als oefenmateriaal gebruiken op de ok's
Das indd een betere optie.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik zit me een partij weg te zakken hier
Helaas nog geen tijd om naar huis te gaanstupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jee wat een zaadvragend buurmeisje zeg
Was het mijn buurmeisje maar.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jee wat een zaadvragend buurmeisje zegiddquote:
ik mis onze wok![]()
dat die maar snel weer werk heeft waar hij wel kan posten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik mis onze wok![]()
dat die maar snel weer werk heeft waar hij wel kan posten
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:
Tijd voor cola?
Ow kut, sorry
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
whehehequote:
quote:quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben hier ineens pepsi ipv coca cola
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Pepsi
Mijn innige deelneming
50.000 O+![]()
pepsi
Pepsine = maagzuur. Dus letterlijk "Pepsi ="
we hebben hier in het begin pepsi MOETEN schenken tot ik eindelijk van het drankcontract af was![]()
pepsi
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben hier in het begin pepsi MOETEN schenken tot ik eindelijk van het drankcontract af was![]()
pepsi
Wie sluit dat contract dan ook af?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
En wordt er nu meer cola gedronken dan toen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
pepsistupidity has become as common as common sense was before![]()
dat zat op het pandquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wordt er nu meer cola gedronken dan toen?
dat is natuurlijk wel minder voor de winst
Oh ja, jij hebt 1 all-in prijs
Met discriminatiefactor dan
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
Met discriminatiefactor dan
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik discrimineer nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
Met discriminatiefactor dan![]()
ik maak alleen onderscheid
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik discrimineer niet![]()
ik maak alleen onderscheid
Uit de Van Dale:quote:dis·cri·mi·ne·ren (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; discrimineerde, heeft gediscrimineerd; afleiding: discriminering/discriminatie)
1 (iem.) achterstellen op grond van niet ter zake doende kenmerken ▲ betekenisverwante termenhyperoniem: achterstellen
2 onderscheiden ▲ betekenisverwante termensynoniem(en): onderscheiden2
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
het klinkt iig beterquote:
Een domme belg denk ikquote:Al hoeft dat niet noodzakelijk GF te zijn natuurlijk
Wat is er mis met het onderscheiden op grond van relevante criteria?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
het was idd een domme belg die dat toen had afgeslotenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een domme belg denk ikAl hoeft dat niet noodzakelijk GF te zijn natuurlijk
en relevante criteria gebruik ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met het onderscheiden op grond van relevante criteria?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was idd een domme belg die dat toen had afgesloten![]()
[..]
en relevante criteria gebruik ik ook
Want anders heb je de tent ram vol hitsige hengsten?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
idd jij weet hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Want anders heb je de tent ram vol hitsige hengsten?
Dan moet je naar Vlaardingen verhuizen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
Daar wordt niemand opgewonden vanquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
pepsi
50.000 O+![]()
of zij verhuist naar de beschaafde wereldquote:
ze moeten het ook alleen maar opdrinkenquote:
ik mis zomaar een paar topicsVannochtend net 1 min te laat met het goedemorgen topic
.
maak ik hem aan om 4:53 (SWJ , TE VROEG)
ik :.
SWJ :![]()
ik :![]()
SWJ: Slotje
Redacted![]()
dat zijn toch 7 minuten te vroegquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:31 schreef cablegunmaster het volgende:
ik mis zomaar een paar topicsVannochtend net 1 min te laat met het goedemorgen topic
.
maak ik hem aan om 4:53 (SWJ , TE VROEG)
ik :.
SWJ :![]()
ik :![]()
SWJ: Slotje![]()
Ach, het zal toch bestaansrecht hebben, maarquote:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
hoe dan ook, Pepsi is niet te zuipen. Net Heineken.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
welke software?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef DaMart het volgende:
Van een dagje cursus voor een nieuw softwarepakket word je best gaar.
Redacted![]()
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe dan ook, Pepsi is niet te zuipen. Net Heineken.
zeker met dit weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef DaMart het volgende:
Van een dagje cursus voor een nieuw softwarepakket word je best gaar.
quote:
We krijgen een nieuw relatiebeheersysteem op kantoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens![]()
[..]
zeker met dit weer
Er was gelukkig airco.
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
We krijgen een nieuw relatiebeheersysteem op kantoor.
[..]
Er was gelukkig airco.
Dus, wacht effe, jij krijgt van je baas betaalt om relaties te onderhouden op de werkvloer?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Van wie hoorde je dat?
![]()
In de OP staat ie wel, 1 augustus
Strandmeet?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ja, 1 augustus... dat was het oorspronkelijke ideequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, wacht effe, jij krijgt van je baas betaalt om relaties te onderhouden op de werkvloer?
Als ik nu zeg dat het meer een ledenbeheersysteem is, maak ik het er vast niet beter op hè?.
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat het meer een ledenbeheersysteem is, maak ik het er vast niet beter op hè?.
Relaties beheren met je lid...
Nee. Ik zou bijna denken dat jij ook bij GF werkt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, 1 augustus... dat was het oorspronkelijke ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du hast ein PM, Liebchen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Zeg spammertjes, waar zijn jullie nu helemaal mee bezig?stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:
Wokkie. Hoe is het neuwe werk?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
er viel net even niets te spammen, de boel lag even plat.
FOK! had last van de warmte, waarschijnlijk.![]()
lekker koelquote:![]()
ik heb nu een hele lijst met namen in mijn hoofd en een heleboel gezichten maar de relatie ontbreekt nog.
er is wel gevraagd of ik gelijk cursus wil doen, dus iktuurlijk?
verder kan ik parkeeren, de koffie automaat bedienen (1-3-start) en naar de wc.
geen pc/laptop, inlog codes, mail, internet hell ik heb niet eens een stoel om te zitten.![]()
maar dat komt echt goed. en dan te bedenken dat ze me eigenlijk 2 weken geleden al wilden hebben.
nieuwe opdracht, nu voor het eerst in het pand geweest en de mensen gezien.quote:
ik ben niet eens op gesprek geweest![]()
het is een gave
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker koel![]()
ik heb nu een hele lijst met namen in mijn hoofd en een heleboel gezichten maar de relatie ontbreekt nog.
geen pc/laptop, inlog codes, mail, internet hell ik heb niet eens een stoel om te zitten.![]()
maar dat komt echt goed. en dan te bedenken dat ze me eigenlijk 2 weken geleden al wilden hebben.![]()
[..]
nieuwe opdracht, nu voor het eerst in het pand geweest en de mensen gezien.
het is een gave
Het belangrijkste is iig geregeld dus.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
koffie en een plek om de gerecyclede koffie kwijt te raken, en een rook ruimte.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Het belangrijkste is iig geregeld dus.
(symp val me bij)nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie en een plek om de gerecyclede koffie kwijt te raken, en een rook ruimte.
(symp val me bij)
Dat dus. En een plek om de heilige koe neer te zetten.
Rookruimte is irrelevant.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik draai al mee in het illegale bezoekers parkeerplaatsen systeem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En een plek om de heilige koe neer te zetten.
Rookruimte is irrelevant.
plaatsen reserveren voor andere.
nu wordt er voor mij gereserveerd en volgende week moet ik voor hen reserveren.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik draai al mee in het illegale bezoekers parkeerplaatsen systeem.
plaatsen reserveren voor andere.
nu wordt er voor mij gereserveerd en volgende week moet ik voor hen reserveren.
50.000 O+![]()
Das sehe ichquote:![]()
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg spammertjes, waar zijn jullie nu helemaal mee bezig?Come on now, you knew you were lost
Beetje afhankelijk van de klant kan het je alleen wel je opdracht kostenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vond het gelijk een goed idee![]()
[..]
tweetter
50.000 O+![]()
quote:
--Tweety--
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ja, dat gaat wel vaker zo bij bedrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker koel![]()
maar dat komt echt goed. en dan te bedenken dat ze me eigenlijk 2 weken geleden al wilden hebben.![]()
[..]
nieuwe opdracht, nu voor het eerst in het pand geweest en de mensen gezien.
het is een gave
Heb je wel leuke collega's?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: