quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k legt zijn hoofd tussen de borsten van ST en snikt nog eens hartstochtelijk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
* Dr_Flash haat zijn imaginative powers
licht schokschouderend heft wok zijn hoofd op richting st en kijkt haar met waterige ogen aan.quote:
You're gooooooooooooooooooooooooooooooodquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
licht schokschouderend heft wok zijn hoofd op richting st en kijkt haar met waterige ogen aan.![]()
hij zucht nog eens diep en beantwoord de glimlach van st.![]()
ik voel me nu al beter
ze kijken elkaar in de ogen en de spanning is voelbaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
You're goooooooooooooooooooooooooooooood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Weet je wat het is, ze verplaatsen het probleem, maar andere users hebben er ook last van.quote:
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van STquote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van ST
Jullie vormen een probleem wat verplaatst wordt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ze verplaatsen het probleem, maar andere users hebben er ook last van.
Straks gaat deze SC ook dicht en dat is dan weer ten nadele van hier de vaste users
tsja daar heb je wel kans vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ze verplaatsen het probleem, maar andere users hebben er ook last van.
Straks gaat deze SC ook dicht en dat is dan weer ten nadele van hier de vaste users
als je kiest voor optie 2 effe nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van ST
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kijken elkaar in de ogen en de spanning is voelbaar.
langzaam naderen hun lippen elkaar.
wok brengt zijn hand omhoog langst de buik van st.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wok, dat kan echt niet hoor, je bent getrouwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Owja, onzsc is weer eens dicht.
Naja, normaal meeouwehoeren is hieer geen probleem, maare, denkt erom, het is hier geen onz he.
quote:
Shit. Busted.
* MPG zet glas GlenMorangie weer neer.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Oh maar dat wil ik ook welquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker slapen met je hoofd tussen de borsten van ST![]()
schenk mij er ook maar een inquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
Naja, normaal meeouwehoeren is hieer geen probleem, maare, denkt erom, het is hier geen onz he.
[..]
Shit. Busted.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
waarom zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks gaat deze SC ook dicht en dat is dan weer ten nadele van hier de vaste usersHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
10 jaar oud lees ik, is dat niet te jong nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Shit. Busted.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
10 jaar oud lees ik, is dat niet te jong nog
Het is jong ja, maar dat hoeft niet altijd een nadeel te zijn he.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok, dat kan echt niet hoor, je bent getrouwd!
En ik ook!o jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
[..]
En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
We waren in GRTOJW aan het postenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef MPG het volgende:
Shit. Busted.
vrij serieus ook nog totdat Stoeprand de nieuwe TT moest openen![]()
![]()
Nope, het is wel een single malt. Beter dan blendsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is jong ja, maar dat hoeft niet altijd een nadeel te zijn he.
[..]
En ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat die spoiler erbij staat, want ik schrok al.
![]()
nee hoor, ze vormen geen probleem, sommige mods vinden het alleen een probleem, een essentieel verschilquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vormen een probleem wat verplaatst wordt?Vertel eens?
_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
En murp weer kwam zaniken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We waren in GRTOJW aan het posten
vrij serieus ook nog totdat Stoeprand de nieuwe TT moest openen
is die ook nou dichtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We waren in GRTOJW aan het posten
vrij serieus ook nog totdat Stoeprand de nieuwe TT moest openen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hoezo dan? en waarom?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
waarom schrok je dan, poppedopje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
dat is eigenlijk bezopenquote:
Week wegquote:
stoeprand, Giertje, huppelmuts, the_chosen_1, lovelylady, pezu,delunaJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
tering wat een rij achter me![]()
* wel.o.k houdt st nog even stevig vastnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
zet er dan wel de link erbijquote:
ninja edit
Nou nou, was het zo verschrikkelijk alemaal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef justmattie het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyATSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: