Jeej, mag je eindelijk zeggen wat t is?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jeej, mag je eindelijk zeggen wat t is?
Volgens mij was je de vorige keer nogal vaag
Gefeliciteerd!
@Netsplitter,
Dan zal ik hem wel te duur vinden
tis een andere baanquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jeej, mag je eindelijk zeggen wat t is?
Volgens mij was je de vorige keer nogal vaag
Gefeliciteerd!
@Netsplitter,
Dan zal ik hem wel te duur vinden
Ah, je bent gewoon professioneel job-hopper (om maar even een mooi woord uit de jaren 90 te-herintroducerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis een andere baan
adminstatief bij een logistiek bedrijf
Ja, maar niet als je in de repeteerstand gaat fotograferen, aangezien het niet precies duidelijk is op welk punt de lucifer gaat ontbranden...quote:
Altijd weer baas boven baas..quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gefeli
Ik ben nog steeds aan het proberen om m'n 50-500 te verkopen....
Dan kan ik m'n 40D gaan verkopen en de 7D gaan halen.
ik ging van 400D naar 50D, maar idd... nog nooit 1 moment spijt gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:49 schreef kres het volgende:
[..]
Altijd weer baas boven baas..![]()
Maar groot gelijk hoor..
Ik heb wel een hele flinke overstap gemaakt.. Van een eos 300D naar de 50 D
Maar dat is pas wennen zeg.. Vind de 50 D echt een heeeerlijk ding..
Zet een focus trap op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:04 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je in de repeteerstand gaat fotograferen, aangezien het niet precies duidelijk is op welk punt de lucifer gaat ontbranden...
Dat is wel een goeie.. Het schijnt alleen niet zo goed te werken met een Canon en dat is wat hij heeft..quote:
Nee, dat zal in dit geval niet werken, aangezien de lucifer statisch blijft dus in focus is en daarna ontbrand (zie eerdere voorbeeldfoto)quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef kres het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.. Het schijnt alleen niet zo goed te werken met een Canon en dat is wat hij heeft..
quote:
Die zijn niet verkeerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Mijn bunny's zijn binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je niet even voor wat oogcontact kunnen zorgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, ze komen denk wel ergens hier op FOK!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 woord voor: Showcase.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Had je niet even voor wat oogcontact kunnen zorgen
quote:
Dat is een manquote:
Die heeft geen opzetkonijnneoren.. technisch gezien geen bunnyquote:
quote:
Alle twee al eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Echt niet, eentje is al besproken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:39 schreef Puala het volgende:
Ik stap vanmorgen in mijn auto. Doe de lampen aan. Zit ik daar met een wtf-gezicht te staren naar mijn dashboard, omdat er geen lampje aan gaat. Uitgestapt, gekeken. Niets![]()
Groot licht aangedaan. Yes, lampje op het dashboard
Uitgestapt, niets
![]()
Richtingaanwijzers vergeten, dus zo nog maar even kijken of die het doen. En vanmiddag ook maar even langs de garage ipv het zwemmen wat ik in gedachten had
Niet echt. Maar goed, een collega is goed met auto's. Dus die heb ik wat gevraagd er over. Hij gaat tijdens de lunch eventjes kijkenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Iddweet niet of ik hier aan ga wennen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde dingen wel leuk/handig. Maar ik vind het zo licht/rond/strak enz. Oh en de smileys zijn niet automatisch zichtbaar bij quick quote. Dat vind ik ook niet zo handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |