Hij is terugquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
Zo, net ff 2x 1Tb in m'n pc gehangen.
Kan ik weer ff mee vooruit.
Zuurstofgebrek is daar idd een probleem.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Ladysin het volgende:
[..]
bah das niet lekker neeheb je dan niet enorm zuurstof gebrek? ik heb last van mn luchtwegen dus een vaste stroom frisse/coole lucht is wel belangrijk. kheb met je te doen!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is terugHoe was je vakantie, meneer N. Splitter?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heet en nat.....
Zeer mooi land met mooie stukken natuur.
Alleen zoooooo jammer van de puinzooi die ze er van maken.
Overal rotzooi en vuilnis.
Zelfs in het schitterende Halongbay drijven de lege olieflessen rond.
En je moet er tegen kunnen dat ze je zeer interessant vinden.
Dus vaak mee op de foto enzo....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wil wel de foto's zien hoor
Ben benieuwd wat je gaat laten zien
Tofquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Showcase + soort van reisverslag gaat er zeker komen.
Leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:15 schreef Chanty het volgende:
Dinsdag een zwangere vriendin op de foto zettenEerst een oefenrondje en dan over een aantal weekjes voor het echie met haar man erbij
Leuk! De eerste? Dan toch flink speling inbouwenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:15 schreef Chanty het volgende:
Dinsdag een zwangere vriendin op de foto zettenEerst een oefenrondje en dan over een aantal weekjes voor het echie met haar man erbij
De eerste ja. Ze is nu in week 28 net geloof ik, maar heeft echt al een enorme buikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef freud het volgende:
[..]
Leuk! De eerste? Dan toch flink speling inbouwen. Mijn nichtje was flink te vroeg, dus net op tijd de serie geschoten hier. Kittens + dikke buik = leuke platen!
Het lijkt mij wel leuk om daar aan mee te doen. Moet alleen kijken hoe de stemming over de open lucht museum shoot gaat uitpakken.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:24 schreef photolex het volgende:
Môgge,
Voor als je 24 juli niets te doen hebt en kans wil maken op een mooi boek van Scott Kelby:
http://worldwidephotowalk.com/
Dat is wel erg vroeg ja... Veel plezier!!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
De eerste ja. Ze is nu in week 28 net geloof ik, maar heeft echt al een enorme buik
De tweede shoot zal wel binnen een maand zijn ook, mag toch niet hopen dat ze twee maanden te vroeg bevalt
Van die link die ik je heb gestuurd?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Imagebank van 35 euro op de kop getikt waar een 2.5 inch schijf in kan
Same here..quote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb moeite om wakker te worden vanmorgen. En ik heb late dienst, voor het eerst, dus dat kan nog leuk worden. Ben net 2 uurtjes op kantoor en wil nu al weer naar huis![]()
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr, vrijdag krijg ik vakantieweliswaar maar een weekje, maar het is vakantie
Heb mij al voor de Almeerse versie ingeschreven.. leek mij wel leukquote:Op zondag 4 juli 2010 10:24 schreef photolex het volgende:
Môgge,
Voor als je 24 juli niets te doen hebt en kans wil maken op een mooi boek van Scott Kelby:
http://worldwidephotowalk.com/
* Puala knuffelt kresquote:
Jaaaquote:Ohh vakantie.. Het woord alleen al.
Thanks..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt kres
zo, nu beter?![]()
[..]
JaaaGa in mijn vakantie weer terug naar Doel samen met Timmos. En daar heb ik zin in
![]()
http://lmgtfy.com/?q=doelquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef kres het volgende:
[..]
Thanks..![]()
Terug naar Doel? Wie, wat en waar is dat?
Oh, maar als het niets is weet ik nog voldoende locaties in de omgevingquote:Op maandag 5 juli 2010 12:35 schreef Ultimato het volgende:
Doel zijn ze nu behoorlijk aan t slopen?
Er zijn al meerdere fotomeetings niet doorgegaan op fora daardoor.
Ik zou dus nog wel even informeren vantevoren.
Duidelijk..quote:
Ehm, wil het niet meteen verpesten maar volgens mij heb ik alleen nog maar gezegd dat ik de 16e wel zou kunnenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt kres
zo, nu beter?![]()
[..]
JaaaGa in mijn vakantie weer terug naar Doel samen met Timmos. En daar heb ik zin in
![]()
Je gaat gewoon meequote:Op maandag 5 juli 2010 15:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ehm, wil het niet meteen verpesten maar volgens mij heb ik alleen nog maar gezegd dat ik de 16e wel zou kunnen
We zullen wel ff kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef kres het volgende:
* kres steekt voorzichtig een vingertje in de lucht, kijk met puppy oogjes en mompelt dat hij anders ook wel mee wil
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha de eerste 22 pagina's analyse zijn klaar. Ik heb me redelijk uitgesloofdNu maar wachten tot vrijdag op het commentaar
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Puala het volgende:
Mijn geliefde laptopje is kapot aan het gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, beetje prijs kom je al gauw op uitquote:
Coolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:21 schreef Puala het volgende:
o help, merchandisingdirect.com vraagt of ze 2 foto's van mij mogen gebruiken op hun site. Maar is het reëel om daar geld voor te vragen? Of is het verstandig om te zeggen van ja dat is goed mits naamsvermelding?
Wat ik bedoel is waar hebben ze je foto's gevonden ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Dat staat niet in het mailtje..
Ik vind 30 euro best goedkoop nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
tuurlijk, beetje prijs kom je al gauw op uit
Ja, ik vraag 50quote:
op mijn site, puala.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef kres het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is waar hebben ze je foto's gevonden ?
Hoe ze daarna jou hebben gevonden is een ander topic..
Netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen
8 km te hard, gecorrigeerd 5 dus 44 euries. Toch wel weer zonde maarja, na 7 jaar de eerste boete is op zich niet verkeerd. Ik ga m inlijsten
Doe je goed.. 7 jaar rijden en dit is pas je eerste?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen
8 km te hard, gecorrigeerd 5 dus 44 euries. Toch wel weer zonde maarja, na 7 jaar de eerste boete is op zich niet verkeerd. Ik ga m inlijsten
Dan moeten er wel mensen zijn die je foto's willen hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Kremers het volgende:
Sowieso altijd geld vragen voor een fotoGratis maak je de fotoindustrie mee kapot. Heb daar laatst nog een goede blogposting over gelezen van een prof. fotograaf maar kan hem niet meer terug vinden...
Bad girl... Je eigen topic spamen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:30 schreef Puala het volgende:
<spam>
[meeting] Open lucht museum Arnhem eind juli begin aug.
</spam>
Kom er maar bij..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:09 schreef mash_ het volgende:
Ik heb vanaf donderdag eindelijk een eigen cameraCanon 550D
Dus ik zal hier ook weer vaker komen posten
Dankjequote:
Ja dat is het heel zeker ja.. Wil je iets doen of proberen moet je eerst dat ding lenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankjeooit kwam ik hier al best vaak
Alleen ik had zelf geen eigen camera. dus moest altijd camera lenen en dat is heel irri
Eerste uren gaan altijd snel, maar nu al een paar nachten slecht geslapen achter elkaar en dat ga ik vanmiddag vast voelen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
tot nu toe vliegt die redelijk voorbij, aangezien ik alweer anderhalf uur er op heb zitten.
ik had gelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Eerste uren gaan altijd snel, maar nu al een paar nachten slecht geslapen achter elkaar en dat ga ik vanmiddag vast voelen...
Gister ongelukje gehad tijdens het juichen met de 1-3. En daardoor kan ik amper lopenquote:
Wat een dag zeg..quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Gister ongelukje gehad tijdens het juichen met de 1-3. En daardoor kan ik amper lopengiga storing gehad in het hosting center. Resultaat: 2,5 uur lang de telefoon roodgloeiend. Daarna achterstand op de andere telefoontjes. Collega's zitten nu in vergadering en ik zit helemaal alleen (
) en zit me te vervelen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Gister ongelukje gehad tijdens het juichen met de 1-3. En daardoor kan ik amper lopengiga storing gehad in het hosting center. Resultaat: 2,5 uur lang de telefoon roodgloeiend. Daarna achterstand op de andere telefoontjes. Collega's zitten nu in vergadering en ik zit helemaal alleen (
) en zit me te vervelen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef RonaldV het volgende:
Chanty, zorg je wel even dat je bruiloftsfotograaf goed geïnstrueerd wordt?
Wat hij zegt!quote:
Wat was je huidige setup dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ben er gisteren achter gekomen, dat het mij niet lukt ontbtandende lucifers te fotograferen. gisteren 2 uurtjes bezig geweest met als resultaat een stinkend huis en een brandwond![]()
Terug naar de tekentafel!
Lol Wat is je techniek..quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ben er gisteren achter gekomen, dat het mij niet lukt ontbtandende lucifers te fotograferen. gisteren 2 uurtjes bezig geweest met als resultaat een stinkend huis en een brandwond![]()
Terug naar de tekentafel!
Nou ik wil een rij lucifers in een stuk klei steken. De kopjes tegen elkaar aan en dan een ontsteken zodat het een loopend vuurtje wordt. daar ff op oefenen totdat ik het behoorlijk onder de knie heb.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Ronhui het volgende:
Dat is inderdaad ook een Idee.. maar dan krijg je ook weer een totaal andere ontbranding. Heb verschlllende lucifers geprobeerd, heb nu grote die niet al te snel ontbranden... maar toch te snel voor mij![]()
Je hebt toch maar 1 flits nodig?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef Ronhui het volgende:
Ik heb geen foto's van de opstelling, maar had lucifers op een stok staan en daaronder een brander voor de hitte. Ontbranden gaat goed, het timen niet. Ik liet mij inspireren door o.a. deze foto:
[ afbeelding ]
Het bleek dat mijn sluitertijd te langzaam was voor een mooie vlam of te snel zodat ik geen goede belichting kon krijgen. Met flits vanaf de zijkant lukte het niet omdat deze niet zo snel achter elkaar kan flitsen (niet met de huidige remote trigger)
Binnenkort maar eens proberen met een sterke spot op de lucifer zodat ik net dat beetje meer licht heb om een snelle sluitertijd te hanteren. En idd met een 2e persoon erbij, die de lucifer kan aansteken. Over het algemeen waren het geen verloren uurtjes, weer genoeg opgestoken en idd ook bezig een idee voor een andere setup.
Neeee die camera's.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef RonaldV het volgende:
Chanty, zorg je wel even dat je bruiloftsfotograaf goed geïnstrueerd wordt?
quote:
Wat voor 50-500? Zo'n Sigma HSM?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gefeli
Ik ben nog steeds aan het proberen om m'n 50-500 te verkopen....
Dan kan ik m'n 40D gaan verkopen en de 7D gaan halen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |