Netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen
8 km te hard, gecorrigeerd 5 dus 44 euries. Toch wel weer zonde maarja, na 7 jaar de eerste boete is op zich niet verkeerd. Ik ga m inlijsten
Doe je goed.. 7 jaar rijden en dit is pas je eerste?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen
8 km te hard, gecorrigeerd 5 dus 44 euries. Toch wel weer zonde maarja, na 7 jaar de eerste boete is op zich niet verkeerd. Ik ga m inlijsten
Dan moeten er wel mensen zijn die je foto's willen hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Kremers het volgende:
Sowieso altijd geld vragen voor een fotoGratis maak je de fotoindustrie mee kapot. Heb daar laatst nog een goede blogposting over gelezen van een prof. fotograaf maar kan hem niet meer terug vinden...
Bad girl... Je eigen topic spamen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:30 schreef Puala het volgende:
<spam>
[meeting] Open lucht museum Arnhem eind juli begin aug.
</spam>
Kom er maar bij..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:09 schreef mash_ het volgende:
Ik heb vanaf donderdag eindelijk een eigen cameraCanon 550D
Dus ik zal hier ook weer vaker komen posten
Dankjequote:
Ja dat is het heel zeker ja.. Wil je iets doen of proberen moet je eerst dat ding lenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankjeooit kwam ik hier al best vaak
Alleen ik had zelf geen eigen camera. dus moest altijd camera lenen en dat is heel irri
Eerste uren gaan altijd snel, maar nu al een paar nachten slecht geslapen achter elkaar en dat ga ik vanmiddag vast voelen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
tot nu toe vliegt die redelijk voorbij, aangezien ik alweer anderhalf uur er op heb zitten.
ik had gelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Eerste uren gaan altijd snel, maar nu al een paar nachten slecht geslapen achter elkaar en dat ga ik vanmiddag vast voelen...
Gister ongelukje gehad tijdens het juichen met de 1-3. En daardoor kan ik amper lopenquote:
Wat een dag zeg..quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Gister ongelukje gehad tijdens het juichen met de 1-3. En daardoor kan ik amper lopengiga storing gehad in het hosting center. Resultaat: 2,5 uur lang de telefoon roodgloeiend. Daarna achterstand op de andere telefoontjes. Collega's zitten nu in vergadering en ik zit helemaal alleen (
) en zit me te vervelen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Gister ongelukje gehad tijdens het juichen met de 1-3. En daardoor kan ik amper lopengiga storing gehad in het hosting center. Resultaat: 2,5 uur lang de telefoon roodgloeiend. Daarna achterstand op de andere telefoontjes. Collega's zitten nu in vergadering en ik zit helemaal alleen (
) en zit me te vervelen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef RonaldV het volgende:
Chanty, zorg je wel even dat je bruiloftsfotograaf goed geïnstrueerd wordt?
Wat hij zegt!quote:
Wat was je huidige setup dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ben er gisteren achter gekomen, dat het mij niet lukt ontbtandende lucifers te fotograferen. gisteren 2 uurtjes bezig geweest met als resultaat een stinkend huis en een brandwond![]()
Terug naar de tekentafel!
Lol Wat is je techniek..quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:38 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ben er gisteren achter gekomen, dat het mij niet lukt ontbtandende lucifers te fotograferen. gisteren 2 uurtjes bezig geweest met als resultaat een stinkend huis en een brandwond![]()
Terug naar de tekentafel!
Nou ik wil een rij lucifers in een stuk klei steken. De kopjes tegen elkaar aan en dan een ontsteken zodat het een loopend vuurtje wordt. daar ff op oefenen totdat ik het behoorlijk onder de knie heb.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:35 schreef Ronhui het volgende:
Dat is inderdaad ook een Idee.. maar dan krijg je ook weer een totaal andere ontbranding. Heb verschlllende lucifers geprobeerd, heb nu grote die niet al te snel ontbranden... maar toch te snel voor mij![]()
Je hebt toch maar 1 flits nodig?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef Ronhui het volgende:
Ik heb geen foto's van de opstelling, maar had lucifers op een stok staan en daaronder een brander voor de hitte. Ontbranden gaat goed, het timen niet. Ik liet mij inspireren door o.a. deze foto:
[ afbeelding ]
Het bleek dat mijn sluitertijd te langzaam was voor een mooie vlam of te snel zodat ik geen goede belichting kon krijgen. Met flits vanaf de zijkant lukte het niet omdat deze niet zo snel achter elkaar kan flitsen (niet met de huidige remote trigger)
Binnenkort maar eens proberen met een sterke spot op de lucifer zodat ik net dat beetje meer licht heb om een snelle sluitertijd te hanteren. En idd met een 2e persoon erbij, die de lucifer kan aansteken. Over het algemeen waren het geen verloren uurtjes, weer genoeg opgestoken en idd ook bezig een idee voor een andere setup.
Neeee die camera's.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef RonaldV het volgende:
Chanty, zorg je wel even dat je bruiloftsfotograaf goed geïnstrueerd wordt?
quote:
Wat voor 50-500? Zo'n Sigma HSM?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gefeli
Ik ben nog steeds aan het proberen om m'n 50-500 te verkopen....
Dan kan ik m'n 40D gaan verkopen en de 7D gaan halen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |