Thanks..quote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt kres
zo, nu beter?![]()
[..]
JaaaGa in mijn vakantie weer terug naar Doel samen met Timmos. En daar heb ik zin in
![]()
http://lmgtfy.com/?q=doelquote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef kres het volgende:
[..]
Thanks..![]()
Terug naar Doel? Wie, wat en waar is dat?
Oh, maar als het niets is weet ik nog voldoende locaties in de omgevingquote:Op maandag 5 juli 2010 12:35 schreef Ultimato het volgende:
Doel zijn ze nu behoorlijk aan t slopen?
Er zijn al meerdere fotomeetings niet doorgegaan op fora daardoor.
Ik zou dus nog wel even informeren vantevoren.
Duidelijk..quote:
Ehm, wil het niet meteen verpesten maar volgens mij heb ik alleen nog maar gezegd dat ik de 16e wel zou kunnenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt kres
zo, nu beter?![]()
[..]
JaaaGa in mijn vakantie weer terug naar Doel samen met Timmos. En daar heb ik zin in
![]()
Je gaat gewoon meequote:Op maandag 5 juli 2010 15:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ehm, wil het niet meteen verpesten maar volgens mij heb ik alleen nog maar gezegd dat ik de 16e wel zou kunnen
We zullen wel ff kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef kres het volgende:
* kres steekt voorzichtig een vingertje in de lucht, kijk met puppy oogjes en mompelt dat hij anders ook wel mee wil
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:08 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha de eerste 22 pagina's analyse zijn klaar. Ik heb me redelijk uitgesloofdNu maar wachten tot vrijdag op het commentaar
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Puala het volgende:
Mijn geliefde laptopje is kapot aan het gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, beetje prijs kom je al gauw op uitquote:
Coolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:21 schreef Puala het volgende:
o help, merchandisingdirect.com vraagt of ze 2 foto's van mij mogen gebruiken op hun site. Maar is het reëel om daar geld voor te vragen? Of is het verstandig om te zeggen van ja dat is goed mits naamsvermelding?
Wat ik bedoel is waar hebben ze je foto's gevonden ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Dat staat niet in het mailtje..
Ik vind 30 euro best goedkoop nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
tuurlijk, beetje prijs kom je al gauw op uit
Ja, ik vraag 50quote:
op mijn site, puala.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef kres het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is waar hebben ze je foto's gevonden ?
Hoe ze daarna jou hebben gevonden is een ander topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |