Ik rijd nu wel, maar op een ongeketekend ding en niet op de openbare weg, dus ik heb eigenlijk geen rijbewijs nodig; iig niet het chauffeursdiploma (wat ik natuurlijk wel heb), ik heb even gekeken, maar het is niet volgend jaar, maar 2012 pas dat ik moet verlengen, dus ik heb nog wat langer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hangt er van af. Ik begrijp dat je nu niet meer rijdt?
Je rbw blijft geldig als je verlengd maar als je je bijscholing niet hebt gehad maar je mag dan niet beroepsmatig rijden.
Pas als je een pasje met code 95 in je vingers hebt (na 35 uur bijscholing dus) kun je weer beroepsmatig aan de gang.
Als je je code 95 in 2012 haalt hoef je pas in 2017 weer. Is namelijk 5 jaar geldig. Scheelt alweer he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
maar het is niet volgend jaar, maar 2012 pas dat ik moet verlengen, dus ik heb nog wat langer.
Maar dan krijg ik dus die code 95 tot 2016, en dan moet ik hem opnieuw aantonen en een nieuwe pas aanvragen .. da's wel te doen![]()
You lucky bastard!quote:
En jij wat minder lucky.........quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Die van mij stamt uit 2005. Ik moet dus na een jaar opnieuw verlengen
Ja ik las al bedragen van tussen de 1500 en 1750 ¤, da's best geld als je het prive moet gaan betalen, ik denk dat ik hem dan gewoon laat verlopen en een evt volgende werkgever de zwarte piet toespeel.. ik ga natuurlijk geen maandsalaris investeren in iets wat ik misschien helemaal niet ga gebruiken .. voor een mobiele kraan heb je die shit namelijk niet nodig omdat je geen vrachtwaggel bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je je code 95 in 2012 haalt hoef je pas in 2017 weer. Is namelijk 5 jaar geldig. Scheelt alweer he?
Je hebt het misschien niet nodig voor je werk maar hebben en mógen rijden is toch wel een fijne gedachte.
Zou alleen jammer zijn als je het zelf moest betalen, denk dat een cursus van 35 uur flink in de papieren loopt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Huh? Heb je me zien zitten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:31 schreef motaro het volgende:
ken je wel lekker in de tuin leren met een biertje
Lang leve de dagrittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:02 schreef Redbaron het volgende:
Pff en weer terug uit de hitte...
Moet vdomme zondagavond ws al wegWEER geen nederlands elftal voor mij
Laptopje + DVB antenne doet wonderenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:02 schreef Redbaron het volgende:
Pff en weer terug uit de hitte...
Moet vdomme zondagavond ws al wegWEER geen nederlands elftal voor mij
Damn. Moet ik net naar Rotterdamquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Lang leve de dagritten![]()
Maandag rondje limburg
een wat voor iets?quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:12 schreef vannelle het volgende:
Ik wil even melden dat ADR in the pocket is.![]()
Ik had een 6 voor mondeling en een 8 voor schriftelijk. Niet slecht voor iemand die er geen ene moer aan gedaan heeft toch? Was veul te warm om te leren en ik had er al voldoende vertrouwen in dus lekker lopen lamballen met die warmte.
vannelle is blij!!!!
Airco werkt weer goed! Radiateur is gisteren schoongespoten en de airco voelde aan als een vriezer en ook de motortemperatuur zal hopelijk weer op het middelste streepje blijven hangen in plaats van naar het rood to te trekkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:04 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop voor je dat je airco hebt, wordt weer smerig warm.
Hou ook rekening met evt. vertraging door vakantieverkeer!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:12 schreef vannelle het volgende:
Ik wil even melden dat ADR in the pocket is.![]()
Ik had een 6 voor mondeling en een 8 voor schriftelijk. Niet slecht voor iemand die er geen ene moer aan gedaan heeft toch? Was veul te warm om te leren en ik had er al voldoende vertrouwen in dus lekker lopen lamballen met die warmte.
vannelle is blij!!!!
Inderdaad!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:49 schreef Iuc het volgende:
Wat een drama zeg. Moet je van Rotterdam naar de Kempen, is het drama rond Breda.
15 kilometer file in totaal op de 16 en 58.
Ik denk, dan maar binnendoor via bavel. Is gvd de de weg daarheen afgesloten. Dan maar via Tilburg binnendoor. Ook niet! Ook al afgesloten
Nou sta ik maar ergens een klein beetje illegaal mijn pauze te maken
Rijverbod woensdag? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
shag gefeliciteerd!!
ik kan gelukkig maandag pas vertrekken maar wel haasten ivm rijverbod woensdag...
14 juli is een feestdag in Frankrijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rijverbod woensdag? Wat heb ik gemist?
Ja, daar is het Frankrijk voor natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef vannelle het volgende:
Ik had even niet in de gaten dat het over Frankrijk ging.....
Wel achterlijk trouwens, hier mag je op koninginnedag toch ook gewoon rijden?
Nee dan de Duitsers, die hebben ook om de meest onmogelijke kutredenen rijverboden. En nog regelmatig op Donderdag ook...quote:Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar is het Frankrijk voor natuurlijk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:44 schreef Iuc het volgende:
Zo, nu mag het wereldkundig worden gemaakt![]()
Luc gaat vanaf 1 augustus rijden voor Eggenberger Transport in Zwitserland
Ik ga daar rijden in en Daf XF 105-460 trekker met een megatrailer erachter. Transport zal voornamelijk plaatsvinden in de Benelux, Duitsland en Zwitserland met wat uitstappen tot ver daarbuiten.
* Luc = Happy *
Dank jequote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]Gefeliciteerd, dus toch.
Hoe zit dat dan met arbeidsvoorwaarden en zo? Krijg je volgens de NL CAO betaald en krijg je auto met NL-kenteken?
Kun je elke maand je CHF voor ¤ om gaan wisselen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dank je
Arbeidsvoorwaarden zijn ronduit goed te noemen! En ik krijg niet volgens een NL COA betaald. Er is in Zwitserland niet zoiets namelijk. Gewoon een particuliere overeenkomst met een goed salaris en leuke secundaire voorwaarden.
Ik moet zeer binnenkort even naar Zwitserland om mezelf medisch te laten keuren voordat ik daar mag/kan rijden. Ik ga namelijk rijden in een Zwitserse auto met dito kenteken. En volgens de Zwitserse wetgeving mag ik daar niet in rijden met een Europees rijbewijs. Ik krijg dus na die keuring ook een Zwitsers rijbewijs
Nee hoor, hij krijgt helemaal geen Volvo.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:51 schreef glasbak het volgende:
eindelijk een echte auto
gefeliciteerd luc! veel veilige kilometers daar!
Dank je!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:51 schreef glasbak het volgende:
eindelijk een echte auto
gefeliciteerd luc! veel veilige kilometers daar!
Nee hoor. Ik krijg gewoon in euro's uitbetaald!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je elke maand je CHF voor ¤ om gaan wisselen.
Over Volvo gesproken.. eeehm.. Luc? Voordat je je sleutels inlevert daar... Zou je nog eens..... (je weet welquote:Op maandag 12 juli 2010 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, hij krijgt helemaal geen Volvo.
Oh ja...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
Over Volvo gesproken.. eeehm.. Luc? Voordat je je sleutels inlevert daar... Zou je nog eens..... (je weet wel)
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Luc: laat je wel even bijpraten over de gevolgen voor je belastingtoestanden en de afdracht van de premies voor de sociale verzekeringen!!!
En van harte natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |