Ja, en nu houden Soderling en Berdych, echt niet de minste, hem af van zijn GS, maar won hij gewoon het Australian Open.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef iPat het volgende:
[..]
2 jaar terug was er maar 1 man die hem van AO en WBD afhield, en dat was Nadal, die toen een monster was. Dat jaar speelde Federer nog constant, met wat toernooi overwinningen. De Federer van nu verliest niet alleen meer van Nadal, maar ook van mindere goden zoals Gulbis, Montanes en zelfs Hewitt.
Geloof mij nou maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Hij loopt naar hem toe, kijkt hem aan, geeft een glimlachje en zegt waarschijnlijk iets van gefeliciteerd, geeft hem een hand en klaar. Je hoeft van mij echt niet enkele seconden naar elkaar te kijken en wat dingen zeggen.
Er mag wel iets van enthousiasme bij, dat doen zijn tegenstanders bij hem ook. Ik vind het gewoon niet zo sportief en hij doet het altijd als hij verliest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Hij loopt naar hem toe, kijkt hem aan, geeft een glimlachje en zegt waarschijnlijk iets van gefeliciteerd, geeft hem een hand en klaar. Je hoeft van mij echt niet enkele seconden naar elkaar te kijken en wat dingen zeggen.
Ik geloof niet dat hij ooit echt als een volgevreten diva op de baan gaat staan, maar veel sporters die veel hebben gewonnen worden na verloop van tijd toch wat minder gretig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef iPat het volgende:
Federer is nu op zijn retour. Als je alles al gewonnen hebt, begin je een soort van verwend te raken, waardoor de mentaliteit gewoon niet goed is. 2e GS op rij dat hij niet eens de halve finale haalt, verliezen van Hewitt op gras zijn zaken wat gewoon schokkend is voor Fed. Hij zal hooguit nog 1 GS winnen, maar daarna is het de beurt voor Nadal, Murray, Djoko en JMDP als ie nog terugkeert.
Grappig dat alle Federer fans nu uit pure frustratie weer kwaad gaan praten over Nadalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Szura het volgende:
Dat gezeik over z'n knieën steeds![]()
Een Federer zou zoiets nooit als excuus gebruiken. Net als op de Australian Open 2008, toen ie last had van een virusinfectie maar dat het hele toernooi verzweeg.
Ik denk dat Federer nog zeker Wimbledon wil winnen, en natuurlijk de OS in Londen 2012.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij ooit echt als een volgevreten diva op de baan gaat staan, maar veel sporters die veel hebben gewonnen worden na verloop van tijd toch wat minder gretig.
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Grappig dat alle Federer fans nu uit pure frustratie weer kwaad gaan praten over NadalFederer is niet meer nr. 1 of nr. 2, deal with it
Zelf let ik er altijd wel op niet zo te doen als ik verlies iig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er mag wel iets van enthousiasme bij, dat doen zijn tegenstanders bij hem ook. Ik vind het gewoon niet zo sportief en hij doet het altijd als hij verliest.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Grappig dat alle Federer fans nu uit pure frustratie weer kwaad gaan praten over NadalFederer is niet meer nr. 1 of nr. 2, deal with it
Agh, Nadal is gewoon momenteel de beste speler ter wereld als zijn lichaam het toelaat. Je weet hoe fans zijn, die trekken dat slecht. Ik ben ook totaal geen fan van Nadal trouwensquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef sven23456 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Federer staat bepaald niet crappy te spelen...kijk maar naar de statistieken. De tegenstanders zijn gewoon veel beter dan 5 jaar geleden toen alleen federer echt wat kon
oh jij vind het toeval dat de discussie nu ineens nadat Federer eruitligt ontaard in een aantal negatieve reacties over nadalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Federer heeft vandaag terecht verloren van Berdych klaar.
Wat is dit voor gezoek van jouw kant?
Dat is ook verder niet omdat iedereen nu overgeschakeld is naar de wedstrijd van Nadalquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef sven23456 het volgende:
[..]
oh jij vind het toeval dat de discussie nu ineens nadat Federer eruitligt ontaard in een aantal negatieve reacties over nadalhet viel mij gewoon op, dat wil ik alleen maar zeggen, ik zoek niets...
Ik zie weinig negatiefs over Nadal, behoudens die belachelijke discussie met de umpire netquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef sven23456 het volgende:
[..]
oh jij vind het toeval dat de discussie nu ineens nadat Federer eruitligt ontaard in een aantal negatieve reacties over nadalhet viel mij gewoon op, dat wil ik alleen maar zeggen, ik zoek niets...
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geledenquote:
Cum hoc ergo propter hocquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef sven23456 het volgende:
[..]
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geleden, het overall niveau van het tennis is toch ook een stukje omhoog gegaan in de afgelopen 5 jaar
Dat heeft hij jouw geloof ik al 10x uitgelegd...quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:19 schreef sven23456 het volgende:
[..]
wat een mooie inhoudelijke reactie weer Wimderon. Berdych is toch een veel betere speler dan een aantal jaar geleden, het overall niveau van het tennis is toch ook een stukje omhoog gegaan in de afgelopen 5 jaar
Dat vind ik erg diplomatiek geformuleerd. Het is het domste wat mensen over tennis kunnen zeggen om Federer steeds af te schrijven vind ik/quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind het alleen moeilijk om te geloven dat iemand die een paar maanden geleden op de AO nog gewoon briljant is en verreweg de beste speler was, nu ineens klaar zou zijn.
Ik hoop dat hij dat inderdaad gewoon doet. Wel 25e QF op rij op een GS trouwens.quote:Al spreken zijn resultaten dat natuurlijk tegen. Ik denk dat hij op elke GS nog een favoriet is voorlopig, alleen hij zal vaker wel eens wat eerder verliezen. Tenzij hij terugkomt naar de AO vorm.
Zou kunnen, maar hij is nog jong genoeg om top te spelen en ik denk dat hij Wimbledon bijvoorbeeld heel graag wil winnen, al zal het vuur bij hem denk ik wel iets minder branden dan bij Roddick als die twee tegen elkaar in de finale staan.quote:Hij heeft het gewoon moeilijk tegen hardhitters als Del Potro, Soderling en Berdych. De 3 spelers die Federer op de Grand Slams hebben verslagen de laatste tijd. Vroeger waren dat juist spelers waar hij prima tegen op 'matchte'. Nu is hij wellicht toch dat stapje langzamer. Wellicht ook onbewust minder gemotiveerd. Wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |