Ik heb nog ergens eentje nieuw in doos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Vanavond op jacht naar een opblaasbadje
Zuinige Surinamerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Levitation het volgende:
Kruidvat heeft ook badjes voor een paar euro liggen.
Ik denk dat ik mijn rubberboot weer eens te voorschijn haal, die doet het ook prima als badje.
Heb die boot al heeeel lang, gekocht van mijn spaargeld toen ik 12 was.
Moet ik dat ding dan weggooien? Is een superboot en heeft nostalgische waarde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zuinige Surinamer.
Ik zit zoveel in de klimaatbeheersing en airco-auto's dat ik geen besef heb van hitte. Alleen als ik 's nachts in mijn slaapkamer de raam dicht moet houden vanwege mug-terreur weet ik dat het warm is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijbaan__.html?p=20,2quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet ik dat ding dan weggooien? Is een superboot en heeft nostalgische waarde.Daarmee deed ik raften in Frankrijk voor ik het woord raften kende.
nep eindhovenaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef febster het volgende:
Lekker gezwommen en nu in centrum Adam BBQ'en
Nog maar 2 maanden iddquote:
Ik vind namaakvintage altijd zo sufquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
Waarom staan we nog niet centraal?
Mijn nieuwe shirt is binnen!! heb volgens mij een iets ander kleurtje maarja... met mijn kleurenblindheid zie ik dat niet
[ afbeelding ]
leuk shirt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
Mijn nieuwe shirt is binnen!! heb volgens mij een iets ander kleurtje maarja... met mijn kleurenblindheid zie ik dat niet
[ afbeelding ]
Tietenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef FUFR het volgende:
leg ut aan mij of zie ik een vrouwelijke pasvorm Blue?
Vind em kei kekquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook niet maar daar zijn horren voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier niet, bij reaal wel, anders komen er muggen.
ach u is op vakansiequote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:26 schreef Levitation het volgende:
Goedemorgen vanuit Utrecht.
Ik moet pissen, maar het pand hier gaat pas om 8 uur open... ben een bietje vruug.
Zonder hor zet ik geen raam open. En in een bakstenen huis wordt het dan warmquote:
haal dan ff zoon stuk hor met klitteband, kost een euro of 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zonder hor zet ik geen raam open. En in een bakstenen huis wordt het dan warm.
vizualsquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wordt er in werkomgevingen altijd zo belachelijk veel gemopperd, gemekkerd, gezanikt en gezeurd? Ik word er zelfs fysiek moe van, al dat gezucht en gesteun om me heen![]()
daar was het ook op gebaseerdquote:
Tegen het Wilhelminapark 25m2 voor onder de 250quote:
das eh... niet groot.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef febster het volgende:
[..]
Tegen het Wilhelminapark 25m2 voor onder de 250.
Ik ben een student he en ook er nog 1 die zelden thuis is. Op veel dagen ga ik tussen 8 en 9 uur weg om rond 11/12 in de avond thuis te komen.quote:
Ik zit nu al jaren op 5 bij 4quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
5x5... mmm dat gaat nog bij nadere inziens
jij bent gewoon nooit thuis man, of je zit ergens politikisch te neuzelen of je waart rond in de krochten van een of andere partytentquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben een student he en ook er nog 1 die zelden thuis is. Op veel dagen ga ik tussen 8 en 9 uur weg om rond 11/12 in de avond thuis te komen.
Zo kun je het ook omschrijven jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent gewoon nooit thuis man, of je zit ergens politikisch bestuurlijk te neuzelen of je waart rond in de krochten van een of andere partytent
ik ga binnenkort eens zoeken naar een leuk feestje in duitsland.quote:
Hmm. Ja, maar Deutsch is niet echt ganz geil om aan te horen, plus je hebt sowieso 1 bob nodigquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga binnenkort eens zoeken naar een leuk feestje in duitsland.
Vele malen goedkoper en betere kwalität muziek ook vaak.
luister, als er iets een geile taal is is het duits en frans.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm. Ja, maar Deutsch is niet echt ganz geil om aan te horen, plus je hebt sowieso 1 bob nodig.
Al was de treinreis terug echt (weer) een hel.
Nee dat snap ik, maar dan kun je niet relaxed tegen iemand aan lullen. Dan krijg je Duits terug en ik denk niet dat ik daar op dat moment 'ganz geil' van wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
luister, als er iets een geile taal is is het duits en frans.
Als ik tegen mijn vrouw zeg oh du Geile puppe, gaat ze helemaal los.
ik heb het over een houe/techno party he, niet een of ander schlager festival
oh maar als ik aan Bacchus heb geofferd spreek ik heel erg goed duits hoor. Niet als de pfaffkes ofzo maar mooi duitsquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef febster het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dan kun je niet relaxed tegen iemand aan lullen. Dan krijg je Duits terug en ik denk niet dat ik daar op dat moment 'ganz geil' van wordt.
Doe datquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh maar als ik aan Bacchus heb geofferd spreek ik heel erg goed duits hoor. Niet als de pfaffkes ofzo maar mooi duits
Als ik een leuk feestje heb gevonden laat ik je het weten
...want we kunnen wel een bob gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef febster het volgende:
[..]
Doe dat! In mijn omgeving werd al weer uitgekeken naar de volgende awakenings, wel de vrijdageditie dan.
je vriendje is toch stevig zat? Die houdt ze wel buitenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef DjinN het volgende:
Bah..hoor net dat er 3 deuren verderop is ingebroken vannacht rond 01:00Ik voel me steeds veiliger hier zeg....NOT...
![]()
een uur, dan komen ze bij ons bedrogen uit, dan ben ik nog gewoon opquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef DjinN het volgende:
Bah..hoor net dat er 3 deuren verderop is ingebroken vannacht rond 01:00Ik voel me steeds veiliger hier zeg....NOT...
![]()
Ja, maar daar heb ik toch weinig aan als hij in Weert is en ik in Helmondquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vriendje is toch stevig zat? Die houdt ze wel buiten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
een uur, dan komen ze bij ons bedrogen uit, dan ben ik nog gewoon op
oh tis een zanger....quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik toch weinig aan als hij in Weert is en ik in HelmondVoor de rest is ie wel de perfecte bodyguard hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artic! dat meisje heb hullep nodig!! Tis jouw stad!Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik heb zoon vermoeden wat mijn eerste reactie zou zijn, heb zoiets al eens aan de hand gehad..quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef DjinN het volgende:
[..]Er zou toch maar zo'n idioot voor je neus staan ineenkeer zeg...in je eigen huis notabene
ik moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh tis een zanger....Neej, dat zangerige valt heel erg mee bij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je meer naar het zuiden van Limburg gaan
Daar zingen ze meer
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
ik heb een maat in Roermond.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej, dat zangerige valt heel erg mee bij hemDan moet je meer naar het zuiden van Limburg gaan
Daar zingen ze meer
Hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een maat in Roermond.
Die wordt helemaal ziek van het 'waar denk je aan?' en 'lekker vroeg he' als ie ons ziet
Ik ben nu zo ver dat ik het (platte) Limburgs begin te verstaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een maat in Roermond.
Die wordt helemaal ziek van het 'waar denk je aan?' en 'lekker vroeg he' als ie ons ziet
ik vind het echt zoon verschrikkelijke aanstellerij. ze kunnen gewoon praten als jij en ik, maar doen het niet. En dat terwijl we (nou ja ik danquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben nu zo ver dat ik het (platte) Limburgs begin te verstaanIk snap nog niet alle woorden maar dat komt wel
Mijn vriend praat eigenlijk alleen met een accent, niet heel zwaar ofzo. Bij zn mams hoor je het daarentegen weer heel erg goed dat ze Limburgse is
Vind het altijd leuk om die gesprekken te horen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het echt zoon verschrikkelijke aanstellerij. ze kunnen gewoon praten als jij en ik, maar doen het niet. En dat terwijl we (nou ja ik dan) ieder woord verstaan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef FUFR het volgende:
Maar het hoort denk ik een beetje bij hun emo-instelling.
Limburgers zijn 100% emotioneler dan Brabanders.quote:
27 graden meldtquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef febster het volgende:
Welkom op de sauna van de Grote Berg. Je-zus, wat is het hier warm in huis.
Anders hier welquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef febster het volgende:
Welkom op de sauna van de Grote Berg. Je-zus, wat is het hier warm in huis.
wij hebben geen airco. Wel een pierebadje dankzij bbquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
27 graden en ik heb het te warm om de airco van de zolder te halen
fotoooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben geen airco. Wel een pierebadje dankzij bb
Naaktfoto laten zien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vanmorgen denk ik iemand een hartaanval bezorgd
combinatieklas voorgesteld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vanmorgen denk ik iemand een hartaanval bezorgd
Sorry amaranta ik moest lachenquote:
No prob.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry amaranta ik moest lachen. Maar jouw zelfspot is volgens mij genoeg aanwezig om de lol ervan in te zien. Zo niet, moet je het ff zeggen
.
Is ook wel een klein beetje een naaistreek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
combinatieklas voorgesteld?
Dikke rel: een moedertje heeft een brief rondgestuurd die je kunt invullen, naam geslacht enz.
Dat je het er niet mee eens bent.
Vandaag heeft de school gebeld dat ze meteen die brief bij alle mensen op moet halen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welnee, daar doe ik niet aan, ik trek gewoon mijn kleren uit op het schoolplein.
sorry, maar dat vind ik heel wat anders. Wat jij omschrijft is not done.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is ook wel een klein beetje een naaistreek.
Ik bedoel, ik snap jullie ouders.
maar ik heb ook meegemaakt dat ouders een keer op het schoolplein stonden te flyeren omdat ze een collega niet zo lief vonden....en dat was ook niet gezellig.
die onverplichte 37,50 ja?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
Dr is ook een ouder....en die zou tegen de directeur gezegd hebben, dat ze het schoolgeld wel in natura wilde betalen.
Directeur, nog niet misschien. (dikke padd dacht hij)
Maar in de teamkamer zei hij: ach met een papieren zak over dr hoofd zie je ook niks
Mijn collega en ik![]()
![]()
wat voor wijf ben je dan?quote:
het is een tokkie...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat voor wijf ben je dan?![]()
Nee niet dat van Hyves maar als je dit voorstelt..
Alsof iemand dat voor zich zou houden.
Het is ook te heet om te Wiro wokken, maar dat hield mijn collega's ook niet tegen.quote:
ze zuin suïcidaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is ook te heet om te Wiro wokken, maar dat hield mijn collega's ook niet tegen.
Ga toch verhuizenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:59 schreef Levitation het volgende:
Toch jammer dat we kick-ass vanmiddag krijgen van de Brazilianen.![]()
Zou zo mooi zijn als we wereldkampioen zouden worden.Dromen, dromen, dromen...
Finale tegen DL en dan geven we jullie kick-ass.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Finale tegen DL en dan geven we jullie kick-ass.Revange
ze victory will bie ours againquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Finale tegen DL en dan geven we jullie kick-ass.Revange
You're the languagenazi!quote:
No, i iz the languagefailziquote:
omdat ze op vakansie is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom boycot moppie dit topic trouwens?
het is al warm zat, laat die gaskachel maar uitquote:
ze is al terug. Maar dan zal ik het anders zeggen. Ik heb gemerkt dat moppie hier niet meer post.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ze op vakansie is?
trouwens...toen wij dit hier over jou zeiden ging je over de flos![]()
ook volgens mijn auto.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef febster het volgende:
34 graden om 13:00 in Eindhoven volgens Teletekst.
je kan ook buiten ff gaan voelen...of is dat te analoog?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef febster het volgende:
34 graden om 13:00 in Eindhoven volgens Teletekst.
oh, okayquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze is al terug. Maar dan zal ik het anders zeggen. Ik heb gemerkt dat moppie hier niet meer post.
Het erge is dat je daar ook nergens schaduw hebt. Die bekende bomen geven wel iets schaduw, maar niet genoeg voor 80.000 man. En in de Pyramid Marquee zal het wel helemaal niet te harden zijn nu.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook volgens mijn auto.
Op werchter is het ook superheet hoor ik net.
Moehahaha
* nog een ijsje pakt
zijn ze er ook meteen voor de laatste keer geweest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef febster het volgende:
[..]
Het erge is dat je daar ook nergens schaduw hebt. Die bekende bomen geven wel iets schaduw, maar niet genoeg voor 80.000 man. En in de Pyramid Marquee zal het wel helemaal niet te harden zijn nu.
Ow, dat valt mee, onze slaapkamer op zolder was zojuist 31,6 graden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef Juup© het volgende:
Nieuw record hier binnen (ook niet zo gek want wij wonen er pas 7 dagen):
Woonkamer: 28 graden Celcius
Slaapkamer: 28,8 graden Celcius
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze winnen, hef ik vanavond mijn alcoholembargo op
Scheelt ook dat er van die sambaboys nog maar 10 over zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:41 schreef Juup© het volgende:
Ik geef niets om voetbal en vond de Nederlanders maar als een stel oude lullen spelen, maar nu gaat het wel lekker vind ik.
vandaag is dag 40. Dus het mag morgen weer. Maar winnen en dan geen alcohol drinken?quote:
Geen moeite meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag is dag 40. Dus het mag morgen weer. Maar winnen en dan geen alcohol drinken?
Pfffquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:
Gefeliciteerd oranjes.
Nu hopen dat 'la roja' morgen ook doorgaat..
Dan zien we elkander inde finale.
Dat klinkt wanhopig.quote:
nou...klinkt goed hoor, dan wint unsere Manschaftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat klinkt wanhopig.![]()
Je wilt toch geen finale Duitsland-Ghana?
Als ik jou was zou ik gillen voor Uruguay, die geef ik meer kans.quote:
Voor de grote ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:17 schreef Juup© het volgende:
Ik heb beneden maar even een mobiele airco aangezet, voor de kleine is het wel erg warm hier vind ik.
Ik heb gisterenochtend nog een deel van het terras gelegd (dikke staptegels van 30 x 30) en nog wat meer dingen in de tuin gedaan, dat ga ik dus vandaag niet doen. Mij te warm..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor de grote ookIk dacht dat het zou gaan onweren gisteren
Job heeft als het goed is de airco ook opgezetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:03 schreef Juup© het volgende:
Als ik geld zat had (dan woonde ik hier trouwens niet) dan liet ik vandaag nog een multi splitunit systeem aanleggen zodat er in elke kamer airco is.
Mobiele airco dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Job heeft als het goed is de airco ook opgezetHij heeft een industriele gekregen van z'n oom die ze toen verkocht in Afrika, omdat deze wat butsen had
Daar stond ik dus ook tussen, iets meer naar vorenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:52 schreef febster het volgende:
[..]
Daar stond ik dus ook tussen, iets meer naar voren. Warm, maar zeer tof
, maar ook veel prikkels bier
.
Aha dat werkt lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, zo'n ding wat je in het raam zet. Volgens mij kan ie 100 m2 verkoelen ofzo
Maggelquote:
Ik ben een heldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
Je was pas écht een held geweest als je gisteren geen alcohol had gedronkemz
want?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
Je was pas écht een held geweest als je gisteren geen alcohol had gedronkemz
Graag gedaan Juupjequote:
Huh watquote:
en dat ga je tegen mij zeggen. Ik heb verdorie net 40 dagen bewezen dat het prima zonder kan. Dus ik vind het een beetje een dooie opmerking.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat je ook feest moet kunnen vieren zonder bier!!
39 dagen, of heb je gisteren niet gedronken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat ga je tegen mij zeggen. Ik heb verdorie net 40 dagen bewezen dat het prima zonder kan. Dus ik vind het een beetje een dooie opmerking.
ik heb net AV bier op van Amstel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat je ook feest moet kunnen vieren zonder bier!!
wat kan jou het schelen? Doe gewoon normaal ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
39 dagen, of heb je gisteren niet gedronken?
Dat wad dan toch juist het ultieme bewijs?
Ala je gisteren nieta hebt gedronken, neem ik mn ze terug
Het kan me inderdaad niks schelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat kan jou het schelen? Doe gewoon normaal ofzo
Hij weet hoe ik er over denk ja. Bedankt voor je advies, ik zak het morgen nog maals tegen hem zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
En ga bij je eigen vent mopperen, want die weet ook wel raad met een koud biertje
legt ie al op bed?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik er over denk ja. Bedankt voor je advies, ik zak het morgen nog maals tegen hem zeggen.
of in de kroegquote:Op zondag 4 juli 2010 00:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
legt ie al op bed?
Speel you weer campina dan?
ja maar je snapt wellicht wel dat het wél zo over komt. Vooral omdat je weet dat ik het wel kan en dat ook heb laten zien de afgelopen anderhalve maand. Ik vind het dan ronduit kut als ik een, voor mij, flinke prestatie neerzet die dan vervolgens finaal de grond in wordt geboord. Maar goed. Ik zal het hier bij latenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:07 schreef amaranta het volgende:
Ik doe helemaal niet venijnig dat doe je zelf. Ik gaf mij. Ongevraagde mening waarin ik zei dat zo'n feest als gisteren een uitgelezen kans is om te laten sien dat je iok zonder kan. Misschueb was ik wat voorbarig maar bedoelde het niet als ene directe aanval ofzo
Bespaar je de moeite, ik zeg al niks meerquote:Op zondag 4 juli 2010 00:08 schreef FUFR het volgende:
popcorns, I needz them
ik heb dat nooit leuk gevonden, teveel testosteron, K muziek, mensen die hele gesprekken in een luide kroeg willen voeren, liefst rechtstreeks ingebracht in je oor.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef amaranta het volgende:
Ik was nét wel in de kroeg ja. Stratum is niet Meer wat het was
gelukkig, ik heb helemaal geen zin in popcorn na een halve struisvogelquote:Op zondag 4 juli 2010 00:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik zeg al niks meer
Sotry, ik was niet op de hoogte van je 40 dagen plan.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar je snapt wellicht wel dat het wél zo over komt. Vooral omdat je weet dat ik het wel kan en dat ook heb laten zien de afgelopen anderhalve maand. Ik vind het dan ronduit kut als ik een, voor mij, flinke prestatie neerzet die dan vervolgens finaal de grond in wordt geboord. Maar goed. Ik zal het hier bij laten
maar je refereerde er zojuist wel aan, dus wist je het wélquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sotry, ik was niet op de hoogte van je 40 dagen plan.
Omdat je het self zei. Tot daarnet wist ik het niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je refereerde er zojuist wel aan, dus wist je het wél
ja een dropshotje, dat kan er wel in!quote:
oh, ff kijken dan. was net bezig een setje te zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:23 schreef febster het volgende:
Sensation White is op NLD3, 'apart' feest is dat geworden.
ik doe er niet aan mee, dansen gvd. hoor het steeds vaker, we zijn geen hippies!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:29 schreef febster het volgende:
Sinds wanneer zijn sit downs zo kenker hip geworden? Vorig jaar op Lowlands struikelde je er al over (ook midden op de dag) en nu dus ook op Sensation met CO2 blazers erbij (natural high)
Ik vind het zo raar dat hij het zo commercieel heeft laten worden met bijbehorden tokkie muziek en een drugpolicy die strenger is dan in Noord-Korea.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef FUFR het volgende:
Duncan heeft stijve tepels en Nico zweet zich rot...
Ja natuurlijk weet Duncan wat ie doet, anders komt ie niet ff ingevlogen vanuit Australie.
drugsbeleid is opgedrongen, je moet wel een x aantal pakken anders geen vergunning meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat hij het zo commercieel heeft laten worden met bijbehorden tokkie muziek en een drugpolicy die strenger is dan in Noord-Korea.
Qua ideeen is hij wel echt top.
ja das pas echt lijf!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef febster het volgende:
Dikke continuiteitfout van BNN
Eerst beginnen in een interview over doeken die niet naar beneden vallen en dat pas later uitzenden, foei!
Dat is ook zo verneukt. Oke, ik maak ook wel eens een foto van lasers of van de mooie lucht op Awakefest, maar al die filmpjes en shit snap ik niet, de kwaliteit is toch vaak ruk en waaromquote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef FUFR het volgende:
vroeger had je een aansteker, nu zie je 5000 mobiele schermpjes
Ja, maar vaag dat ze juist daar zo extreem hard controleren. Ik bedoelde overigens tokkie publiekquote:Op zondag 4 juli 2010 00:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
drugsbeleid is opgedrongen, je moet wel een x aantal pakken anders geen vergunning meer.
je moet semi-actief drugs weren.
wel eens een "vet nummer' doorgestuurd gekregenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:33 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is ook zo verneukt. Oke, ik maak ook wel eens een foto van lasers of van de mooie lucht op Awakefest, maar al die filmpjes en shit snap ik niet, de kwaliteit is toch vaak ruk en waarom.
Ik kan met mijn creditcard zo lijntjes maken op mijn tv, pffff.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef FUFR het volgende:
de coke straalt er vanaf..
vet he, statische beeldschermenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan met mijn creditcard zo lijntjes maken op mijn tv, pffff.
Ja iddquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel eens een "vet nummer' doorgestuurd gekregen
dat je prrrrroffffffffbrrrrlrrlrlrlrlrlrlr hoort
Nee dank je. Ik kan de woorden 'dance' en 'house' nu al niet meer horen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
vet he, statische beeldschermen
lik er es aan
billie jean?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idd. Al moet ik zeggen dat ik Adam Beyer (Drumcode III) en zijn eindplaat vorig jaar op Awakefest wel vaak heb teruggekeken, maar dat moment was ook magisch
.
Ja en Remainingsquote:
ook, maar dit is echt vies commercieel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef febster het volgende:
Piramide idee is natuurlijk wel een dikke ripoff van de egyptenaren Daft Punk natuurlijk.
True. Had je het verhaal van de Belleville 3 nog meegekregen?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook, maar dit is echt vies commercieel hoor.
ik vind het prima dat mensen dit willen horen, maar interview met een vampier was interessanter.
ik kom te weinig op 3v12quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef febster het volgende:
http://reload2.3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=43629918&news=43650068&type=-1.
Toen ik je smste ging het nog wel, daarna was het echt vaagheid troef. Ging echt veeeeeeel mis.
Was echt zonde, maar jaquote:
Ja, daar ik nu dus niet over mee pratenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef FUFR het volgende:
Wat een afgang zeg
toch heeft Atkins vroeger mooie dingen gemaakt.
zal wel es wat juan atkins dingen voor je zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, daar ik nu dus niet over mee praten. Als hij weer clean is, mogen ze het volgend jaar nog eens proberen
.
Ik zit al NLD 1 te kijken, maar idd, het 'zuigt' welquote:Op zondag 4 juli 2010 01:09 schreef FUFR het volgende:
FEB!
* vingers knipt
Zet een andere zender op gast, je wordt er in meegezogen!
mooie lijnup maar als je house en techno ziet als een eentonige aaneenschakeling van boem boem boem dan zou ik niet gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
Of ik mee wil naar Rock it. Klinkt leuk, open ik de line-up, ken helemaal niemandVolgens mij is het geen rock
http://www.rockit.nl/line-up/
En er komen zulke meisjes:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het niet mijn feessie
Lijkt me idd geen rockfestival maar een pauperfeestjequote:Op zondag 4 juli 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
Of ik mee wil naar Rock it. Klinkt leuk, open ik de line-up, ken helemaal niemandVolgens mij is het geen rock
http://www.rockit.nl/line-up/
En er komen zulke meisjes:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het niet mijn feessie
x2quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:10 schreef amaranta het volgende:
Geen goede morgen
Kutmorgen.
Vannacht heeft mijn beenpijn weer een nieuw hoogtepunt bereikt. Ik merk dat ik langzamerhand mijn pijngrens aan het verleggen ben, maar nu was het weer goed raak.
Jezus wat een pijn, ging op gegeven moment even andersom in bed liggen, ik dacht, dan kan ik mn been in een andere hoek buigen ofzo. Knal ik met mijn voet kei hard tegen het nachtkastje. Nagel gebroken.
ben naar beneden gegaan voor pijnstilling, viel zowat flauw. Weet niet of het nou van de pijn in mn been of in mn voet was. En als een crackhoer opzoek naar haar motor trok ik alle kastjes open alle laden en kon niks vinden...Weer viel ik bijna om.
Uiteindelijk mijn motortje gevonden....en toen weer naar bed, nog steeds pijn. Gelukkig iets later in slaap gevallen.
Toen vond Fabian het wel vroeg genoeg om wakker te worden. Gelukkig is hij na het eten meteen gaan slapen. MMeestal wil hij nog even spelen, en toen was zus wakker.
En nu zit ik hier als een zombie.
Plan je ook nog wat rust in voor jezelf? Lijkt me niet onverstandig, gezien afgelopen nacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:54 schreef amaranta het volgende:
Het is lekker koel buiten. Zometeen maar even stofzuigen. Daar was het in weeknd te warm voor.
En de schilder bellen, hij zou mij dinsdag/woensdag bellen. HEeft hij dus niet gedaan. Hier ws ik al bang voor. En de vloerenboer, die moet ik ook nog bellen.
En mijn auto verkopen, en mijn lenzen ophalen. En eh... dat was het wel.
ja, áls mijn vader straks langskomt, kruip ik ff terug in bed.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Plan je ook nog wat rust in voor jezelf? Lijkt me niet onverstandig, gezien afgelopen nacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |