Ik heb nog ergens eentje nieuw in doos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Vanavond op jacht naar een opblaasbadje
Zuinige Surinamerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Levitation het volgende:
Kruidvat heeft ook badjes voor een paar euro liggen.
Ik denk dat ik mijn rubberboot weer eens te voorschijn haal, die doet het ook prima als badje.
Heb die boot al heeeel lang, gekocht van mijn spaargeld toen ik 12 was.
Moet ik dat ding dan weggooien? Is een superboot en heeft nostalgische waarde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zuinige Surinamer.
Ik zit zoveel in de klimaatbeheersing en airco-auto's dat ik geen besef heb van hitte. Alleen als ik 's nachts in mijn slaapkamer de raam dicht moet houden vanwege mug-terreur weet ik dat het warm is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijbaan__.html?p=20,2quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet ik dat ding dan weggooien? Is een superboot en heeft nostalgische waarde.Daarmee deed ik raften in Frankrijk voor ik het woord raften kende.
nep eindhovenaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef febster het volgende:
Lekker gezwommen en nu in centrum Adam BBQ'en
Nog maar 2 maanden iddquote:
Ik vind namaakvintage altijd zo sufquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
Waarom staan we nog niet centraal?
Mijn nieuwe shirt is binnen!! heb volgens mij een iets ander kleurtje maarja... met mijn kleurenblindheid zie ik dat niet
[ afbeelding ]
leuk shirt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
Mijn nieuwe shirt is binnen!! heb volgens mij een iets ander kleurtje maarja... met mijn kleurenblindheid zie ik dat niet
[ afbeelding ]
Tietenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef FUFR het volgende:
leg ut aan mij of zie ik een vrouwelijke pasvorm Blue?
Vind em kei kekquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook niet maar daar zijn horren voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier niet, bij reaal wel, anders komen er muggen.
ach u is op vakansiequote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:26 schreef Levitation het volgende:
Goedemorgen vanuit Utrecht.
Ik moet pissen, maar het pand hier gaat pas om 8 uur open... ben een bietje vruug.
Zonder hor zet ik geen raam open. En in een bakstenen huis wordt het dan warmquote:
haal dan ff zoon stuk hor met klitteband, kost een euro of 3.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zonder hor zet ik geen raam open. En in een bakstenen huis wordt het dan warm.
vizualsquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wordt er in werkomgevingen altijd zo belachelijk veel gemopperd, gemekkerd, gezanikt en gezeurd? Ik word er zelfs fysiek moe van, al dat gezucht en gesteun om me heen![]()
daar was het ook op gebaseerdquote:
Tegen het Wilhelminapark 25m2 voor onder de 250quote:
das eh... niet groot.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef febster het volgende:
[..]
Tegen het Wilhelminapark 25m2 voor onder de 250.
Ik ben een student he en ook er nog 1 die zelden thuis is. Op veel dagen ga ik tussen 8 en 9 uur weg om rond 11/12 in de avond thuis te komen.quote:
Ik zit nu al jaren op 5 bij 4quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
5x5... mmm dat gaat nog bij nadere inziens
jij bent gewoon nooit thuis man, of je zit ergens politikisch te neuzelen of je waart rond in de krochten van een of andere partytentquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:50 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben een student he en ook er nog 1 die zelden thuis is. Op veel dagen ga ik tussen 8 en 9 uur weg om rond 11/12 in de avond thuis te komen.
Zo kun je het ook omschrijven jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent gewoon nooit thuis man, of je zit ergens politikisch bestuurlijk te neuzelen of je waart rond in de krochten van een of andere partytent
ik ga binnenkort eens zoeken naar een leuk feestje in duitsland.quote:
Hmm. Ja, maar Deutsch is niet echt ganz geil om aan te horen, plus je hebt sowieso 1 bob nodigquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga binnenkort eens zoeken naar een leuk feestje in duitsland.
Vele malen goedkoper en betere kwalität muziek ook vaak.
luister, als er iets een geile taal is is het duits en frans.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm. Ja, maar Deutsch is niet echt ganz geil om aan te horen, plus je hebt sowieso 1 bob nodig.
Al was de treinreis terug echt (weer) een hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |