Het erge is dat je daar ook nergens schaduw hebt. Die bekende bomen geven wel iets schaduw, maar niet genoeg voor 80.000 man. En in de Pyramid Marquee zal het wel helemaal niet te harden zijn nu.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook volgens mijn auto.
Op werchter is het ook superheet hoor ik net.
Moehahaha
* nog een ijsje pakt
zijn ze er ook meteen voor de laatste keer geweest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef febster het volgende:
[..]
Het erge is dat je daar ook nergens schaduw hebt. Die bekende bomen geven wel iets schaduw, maar niet genoeg voor 80.000 man. En in de Pyramid Marquee zal het wel helemaal niet te harden zijn nu.
Ow, dat valt mee, onze slaapkamer op zolder was zojuist 31,6 graden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef Juup© het volgende:
Nieuw record hier binnen (ook niet zo gek want wij wonen er pas 7 dagen):
Woonkamer: 28 graden Celcius
Slaapkamer: 28,8 graden Celcius
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze winnen, hef ik vanavond mijn alcoholembargo op
Scheelt ook dat er van die sambaboys nog maar 10 over zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:41 schreef Juup© het volgende:
Ik geef niets om voetbal en vond de Nederlanders maar als een stel oude lullen spelen, maar nu gaat het wel lekker vind ik.
vandaag is dag 40. Dus het mag morgen weer. Maar winnen en dan geen alcohol drinken?quote:
Geen moeite meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag is dag 40. Dus het mag morgen weer. Maar winnen en dan geen alcohol drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |