Ik kan met mijn creditcard zo lijntjes maken op mijn tv, pffff.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef FUFR het volgende:
de coke straalt er vanaf..
vet he, statische beeldschermenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan met mijn creditcard zo lijntjes maken op mijn tv, pffff.
Ja iddquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel eens een "vet nummer' doorgestuurd gekregen
dat je prrrrroffffffffbrrrrlrrlrlrlrlrlrlr hoort
Nee dank je. Ik kan de woorden 'dance' en 'house' nu al niet meer horen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
vet he, statische beeldschermen
lik er es aan
billie jean?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idd. Al moet ik zeggen dat ik Adam Beyer (Drumcode III) en zijn eindplaat vorig jaar op Awakefest wel vaak heb teruggekeken, maar dat moment was ook magisch
.
Ja en Remainingsquote:
ook, maar dit is echt vies commercieel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef febster het volgende:
Piramide idee is natuurlijk wel een dikke ripoff van de egyptenaren Daft Punk natuurlijk.
True. Had je het verhaal van de Belleville 3 nog meegekregen?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook, maar dit is echt vies commercieel hoor.
ik vind het prima dat mensen dit willen horen, maar interview met een vampier was interessanter.
ik kom te weinig op 3v12quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef febster het volgende:
http://reload2.3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=43629918&news=43650068&type=-1.
Toen ik je smste ging het nog wel, daarna was het echt vaagheid troef. Ging echt veeeeeeel mis.
Was echt zonde, maar jaquote:
Ja, daar ik nu dus niet over mee pratenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef FUFR het volgende:
Wat een afgang zeg
toch heeft Atkins vroeger mooie dingen gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |