Effe serieus.. ik ga he-le-maal stuk hier!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:13 schreef draaier89 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand te overtreffen?
Op die ene foto lijkt 'ie er wel verdomd veel op, maar het is toch echt een verwijfde 'man'quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef Ijscodude het volgende:
Kan je niet zien dat het een vrouw is?
Hierover moet ik echt mijn commentaar even kwijt!quote:
Nee...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zij waagt het erop.
[ afbeelding ]
* GekruldeMondhoek bekijkt haar fotoalbums.
Jezus Christ! Is zij de nieuwe Micha, of zo?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet dit gedrocht onder een spoiler.. Maar goed.
Dat is het eerste gevalletje wat ik zie waarin vrouwen lelijker worden door make up.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef kabouterka het volgende:
[..]
Nee...
Niet te geloven...er is echt serieus meer!
Zijn die echt door haarzelf geupload![]()
Jezus volgensmij zijn der ogen net zo slecht als der smaak
wie iiiiiiiiiis deze achterlijke joker???quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:53 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met een kort, pittig kapsel
En jij denkt dat het geen troll is ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef kabouterka het volgende:
[..]
Nee...
Niet te geloven...er is echt serieus meer!
Zijn die echt door haarzelf geupload![]()
Jezus volgensmij zijn der ogen net zo slecht als der smaak
Dochter is nog best te doen, maar als dat dan over 20 jaar eruit ziet als dat geval ernaast dan kan je haar beter laten lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Svubeqak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat dat moeder en dochter zijn..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dochter is nog best te doen, maar als dat dan over 20 jaar eruit ziet als dat geval ernaast dan kan je haar beter laten lopen
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat dat moeder en dochter zijn..
Ik wel, ik ken ze.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat dat moeder en dochter zijn..
wie is dat dan?quote:
Die eerste is niet smatje. eerste is liefquote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef superbad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok 1 - Mensheid 0quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef stef040 het volgende:
Die onderste ben ik al bekend mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter nemen ze erin op dat al deze randfiguren per direct naar madagascar gedeporteerd worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:29 schreef Zak het volgende:
Na het zien van dit topic hoop ik dat in een regeerakkoord kan worden opgenomen dat gebruik van bruiningscreme illegaal is
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef RedGuy het volgende:
Zingende guidos.
The Making Off is ook een pareltje.
Onur_Torkoquote:
Pm me superdudes of hyves en hij komt hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:19 schreef Eijsje het volgende:
Het verbaast me dat mijn broertje hier nog niet voorbij is gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ovsb liet me bij de making-off al helemaal diep van binnen huilen.
Te erg dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef t1m0k het volgende:
Godverdomme, ik ken die kerel. Geen wonder dat 'ie laatst begon met "Weet je wel tegen wie je het hebt?" toen ik weigerde een gratis logo voor zijn band te ontwerpen.
Kut, ik heb net zo'n shirt als die linker gast in dat eerste plaatje, die kleur en precies dat lettertypequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh daar ging ik op zeilkamp toen ik 14 ofzo was. Toen waren de meeste jongens toch wel van het bravere Willem-jan type.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:29 schreef Thas het volgende:
Ben echter niet bekend met zeilschool De Veenhoop en draag mn broeken wel normaal![]()
Kon je niets beters vinden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een lekker sma'tje, kijk die kont yo
GekruldeMondhoekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Iets beters? Iets beters?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kon je niets beters vinden?
Dude you made me LOL, die shit komt hard fawakka jewaaaitut.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iets beters? Iets beters?
Dit is de hotste shiz verkrijgbaar op die interwebz gast. Heter dan de hel.
hihihi, JEWEETET, omin lauwe sanka, smatje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dude you made me LOL, die shit komt hard fawakka jewaaaitut.
kudows dude, respect. Nigga yo drop ju r3sp¤ct w@nt g3fU !$ b@Kquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihihi, JEWEETET, omin lauwe sanka, smatje.
Straattaal (tantoe lauw, dope, shizzle) en breezahtaal. (jY b3nT 3gT uN $m@tj¤)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef Ijscodude het volgende:
Is dat Zuid-Afrikaans ofzo die taal?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:06 schreef Ijscodude het volgende:
Is dat tegenwoordig al zo verneukt?:') Ik haat dat net zo als blanke mensen die net zo praten als donkere mensen; uiterst triest
Die zit altijd in lif te posten toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er mis met haar boobs?quote:Op zondag 15 augustus 2010 03:58 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
te blond
te bruin
het missen van een nek
en de boobs![]()
Als je de hele grap nu nog niet snapt..quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die zit altijd in lif te posten toch?
-edit-
Oh wacht
...
..
..
..![]()
![]()
Ik zou d'r doen.quote:
Jersey Shore achtige taferelenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef EggsTC het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/binkies_in_de_club_2
Omg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef EggsTC het volgende:
Heel even dacht ik dat er een snottebel gleed uit het neusgat van die rechter. Wad un tjikkiez!quote:
Van die site;quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef EggsTC het volgende:
Is niet zo moeilijk hoor..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef EdGolf het volgende:
[..]
Van die site;
[ afbeelding ]
Hoe krijg je je wenkbrouwen zo?
En dat te bedenken dat die zwaar gereformeerd zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat er een snottebel gleed uit het neusgat van die rechter. Wad un tjikkiez!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |