7%.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Haha, dat blikje bevat ook echt 4% alcohol.
Je wordt nog eerder dronken van water
Grote kans op, inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef IrCute het volgende:
Dat is gewoon een keiharde troll volgens mij
Dochter van Anita??quote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef IrCute het volgende:
Idd, kan toch niet andersquote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef IrCute het volgende:
Die eerstequote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef superbad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef haar eens een lebbertquote:Op maandag 26 juli 2010 02:25 schreef linpunt het volgende:
ik heb echt HAAT aan meisjes die met van die mislukte tuitmondjes op de foto staan. Vooral degenen die ook nog eens verbaasd kijken. Niet eens van "oooh, zoen me". maar "KIJK, IK HEB EEN EENDENBEK."
maar ik voel me zoveel beter als ik deze foto's zie.
Noujah, 90 procent is kamper volk, weet niet of je dan onder Nederlanders moet plaatsenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:27 schreef IkWilbert het volgende:
En dit zijn allemaal "Nederlandse" mensen? Begin mijn hoop te verliezen in de toekomst als ik dit zo zie....
En die kop er nog bijquote:
ik denk dat mensen hun hond eroverheen hebben laten gaan.. en toen ontstonden de Amerikanen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En die kop er nog bij
God oh god, daar laat je je hond toch nog niet eens overheen gaan. Brrrrrr
hoe DURF je haar een chick te noemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef Azn-Ryda het volgende:
hahahaha xDD whoa soms denk ik egt heb je geen spiegel thuis ofzo, vooral bij die ene chick van; ik ben de favoriet van je favorieten...... damn hoe DURF je zoiets neertezetten
hahaha ja daar heb je me wel ff tukkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef Groningert het volgende:
[..]
hoe DURF je haar een chick te noemen
Bleeeeeh die laatstequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BUAHAH. Your dick's on fire.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krul jij je mondhoeken dan nooit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Stop. Making. That. Fucking. Face.![]()
-knip-
Effe serieus.. ik ga he-le-maal stuk hier!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:13 schreef draaier89 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand te overtreffen?
Op die ene foto lijkt 'ie er wel verdomd veel op, maar het is toch echt een verwijfde 'man'quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef Ijscodude het volgende:
Kan je niet zien dat het een vrouw is?
Hierover moet ik echt mijn commentaar even kwijt!quote:
Nee...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zij waagt het erop.
[ afbeelding ]
* GekruldeMondhoek bekijkt haar fotoalbums.
Jezus Christ! Is zij de nieuwe Micha, of zo?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet dit gedrocht onder een spoiler.. Maar goed.
Dat is het eerste gevalletje wat ik zie waarin vrouwen lelijker worden door make up.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef kabouterka het volgende:
[..]
Nee...
Niet te geloven...er is echt serieus meer!
Zijn die echt door haarzelf geupload![]()
Jezus volgensmij zijn der ogen net zo slecht als der smaak
wie iiiiiiiiiis deze achterlijke joker???quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:53 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met een kort, pittig kapsel
En jij denkt dat het geen troll is ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef kabouterka het volgende:
[..]
Nee...
Niet te geloven...er is echt serieus meer!
Zijn die echt door haarzelf geupload![]()
Jezus volgensmij zijn der ogen net zo slecht als der smaak
Dochter is nog best te doen, maar als dat dan over 20 jaar eruit ziet als dat geval ernaast dan kan je haar beter laten lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:32 schreef Svubeqak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat dat moeder en dochter zijn..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dochter is nog best te doen, maar als dat dan over 20 jaar eruit ziet als dat geval ernaast dan kan je haar beter laten lopen
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat dat moeder en dochter zijn..
Ik wel, ik ken ze.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat dat moeder en dochter zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |