superboris....quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de grappigeUit mijn hotmail-fase heb ik nog een semi-grappig mailadres (mijn voornaam maar dan zonder de ene E en met de letter daarna 3x
).
hehe ik had Melapiequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
superboris..... Username die ik vroeger veel gebruikte
denk het ook, maar beter dan op een hete tennisbaan al je zweet kwijtraken zoals ik zaterdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien zaterdag, maar het zal wel pleurisdruk zijn!
zaterdag college, veel ergerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het ook, maar beter dan op een hete tennisbaan al je zweet kwijtraken zoals ik zaterdag
ja joh die blijft bezig met relatiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef Ole het volgende:
Het is niet waar![]()
Gordon alweer verliefd en wil trouwen
jak, kun je niet een keer ertussen uit knijpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jak, kun je niet een keer ertussen uit knijpen?laatste college van de opleiding. ga ik niet skippen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga straks nog de college's missen![]()
![]()
Ik hoop dat onze Zweedse vriend Soderling Nadal uit het toernooi gaat meppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Federer heeft de 1e set verloren van Berdych![]()
(kwartfinale)
zit er een leuk meisje voor je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laatste college van de opleiding. ga ik niet skippen natuurlijk.
ga straks nog de college's missen![]()
hoop ik ook! die gaan dus weer tegen elkaar? hmm wordt leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze Zweedse vriend Soderling Nadal uit het toernooi gaat meppen.
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Federer heeft de 1e set verloren van Berdych![]()
(kwartfinale)
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog iets belangrijks?? Ik heb net nog ff gezien dat P naar Schotland gaat () maar dat was nog in het topic daar voor..
Whisky dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVerder niets interessants in dat andere topic
Oh... en ik heb geld uitgegeven aan ons favoriete geldbestedingsonderwerp
![]()
Soms wel. geen vaste plaatsen. en ben daar om kennis op te doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit er een leuk meisje voor je?
Oh gezelligquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVerder niets interessants in dat andere topic
Oh... en ik heb geld uitgegeven aan ons favoriete geldbestedingsonderwerp
kan ik vanavond nog mooi ff de BTW terugvragen bij ome belastingdienst
![]()
En ze willen een startersafspraak hebben
Oftewel...er komt een meneer van de belastingdienst bij mij thuis ouwehoeren
![]()
Fotografie jaquote:
Afspreken met jou is altijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh gezelligEn wij moeten ook ff af gaan spreken he!!
![]()
Dat bewaar ik voor Schotlandquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe ach het had zomaar whisky kunnen zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afspreken met jou is altijdEchter, als het voor zaterdag is dan moet ik je teleurstellen
Ons model heeft helaas de prioriteit moeten leggen bij haar studie (en volkomen terecht uiteraard) en heeft zaterdag afgezegd. In de loop van de zomer staat ze graag weer een stuk vrolijker en minder gestressed tot onze beschikking
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afspreken met jou is altijdEchter, als het voor zaterdag is dan moet ik je teleurstellen
Ons model heeft helaas de prioriteit moeten leggen bij haar studie (en volkomen terecht uiteraard) en heeft zaterdag afgezegd. In de loop van de zomer staat ze graag weer een stuk vrolijker en minder gestressed tot onze beschikking
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
was jij dat!!
![]()
wist ik helemaal niet
wow gaaf! daar wil ik nog wel een keer naartoequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
kaarten gewonnen voor sensation whitemoet alleen zondag 11.30 uur werken Hmmm
Kan toch prima?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow gaaf! daar wil ik nog wel een keer naartoe
goede shit!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan toch prima?
[..]
Hoeveel kaarten dus?
Nja niet dat ik heel erg veel zin heb hoor..quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:38 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun, je klinkt enthousiast, lijkt me ook wel fijn om met een schone lei en versche draakjes te beginnen vlg. schooljaar. Hoef je nu niet meer naar school?
Zou ik ook zeggen als Federer de derde set met 6-1 verliest.quote:
dan moet ik even een witte broek gaan fixen .... hmmmzquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis a.s. zaterdag en je moet wel in t wit
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als Federer de derde set met 6-1 verliest.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis a.s. zaterdag en je moet wel in t wit
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dan moet ik even een witte broek gaan fixen .... hmmmz
Lange witte onderbroek voldoet ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef flying-dutchman het volgende:
dan moet ik even een witte broek gaan fixen .... hmmmz
ja das ook wat.... nee mn neus begon ineens heel erg te bloeden. doet ie vaker maar dan voel ik het aankomen. nu ineens *flatsj* op mn aantekeningen en een spoor richting de wc. collega's zijn vast blij met mequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als Federer de derde set met 6-1 verliest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
Als Cyber wil mag hij ook hoor.
Weet nog niet zeker of ik wel kan.dat is lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ben ik ook soms welquote:
Ik zou gewoon gaan als ik jou was, met Cyber of FF. Na zo'n dansfeestje kan je best de volgende dag werken. Veel drinken is toch te duur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik weet niet wat wijsheid is hoor moet wel echt werken de volgende dag, en het is uitverkocht, eens kijken of ik er n leuk centje aan kan verdienen danvind die tickets echt ziek duur
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan als ik jou was, met Cyber of FF. Na zo'n dansfeestje kan je best de volgende dag werken. Veel drinken is toch te duur.
Je bent jong. Kan je prima tegen. en je hoeft niet to sluit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm tot 6 uur feesten en dan 11.30 op werk zijn? geen goed plan hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent jong. Kan je prima tegen. en je hoeft niet to sluit.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet tot 18 werkendus ik ga eerst eens kijken of iemand ze wil kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom op MeMo, gewoon gaan. FF wil denk ik ook wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is gewoon niet slim om wel te gaan ivm werk en leuk centje is ook niet verkeerd
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is gewoon niet slim om wel te gaan ivm werk en leuk centje is ook niet verkeerd
gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar zo'n leuk avondje is ook niet verkeerd
en wie neem je mee?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach soms moet je verstandig zijn, ik zet ze niet op MP maar mail de mensen gewoon die kaarten zoeken, kan me alleen voorstellen dat ze het niet aandurven oid dus dan ga ik zelf wel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil best mee hoor MeMo. maar waarom zou je tot sluit moeten blijven? misschien kan je dan allang niet meer op je voeten staan
precies wat ik bedoel. zijn er geen 'collega's' van je aan het dansen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil best mee hoor MeMo. maar waarom zou je tot sluit moeten blijven? misschien kan je dan allang niet meer op je voeten staan
Smoesjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dan moet ik hier met een taxi terug, plus ik moet witte kleding kopen dan wordt t me alsnog te duur want zooo boeiend is de line-up nu ook weer niet
Dat laatste is zeker waar nu de lineup gezien hebbendequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dan moet ik hier met een taxi terug, plus ik moet witte kleding kopen dan wordt t me alsnog te duur want zooo boeiend is de line-up nu ook weer niet
Filters en modellen gaan niet samen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh boeh!! Had me er zo op verheugd de filters aan het werk te zetten
![]()
Nou ja, dan moet ik maar iets anders gaan zoeken om te schieten
je gaat toch niet voor de line-up? ik vind dat soort dj's helemaal niks maar het gaat om de sfeerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Bluezz het volgende:
En groen is het bankje, ong. dezelfde groene kleur als de deur op de tuinposter waar ie onder staat
Drogen en dan kunnen er weer wat planten op.
Ik ben happy ende blij
beter!! staat uitnodigendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik heb nog wel eens de neiging om me ergens heel erg op te verheugen en als het dan niet doorgaat, begin ik wat humeurig te wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef Laydina het volgende:
@{P je verwachtingspatroon veranderen? Als in verlagen? Dat is ie dan vaak al, waardoor ik er al weinig zin in heb om te gaan
Ik zie hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; Berdych heeft Federer gebroken in de 4e set en staat nu met 4-3 voorsprong te serveren
Heb ik je nou vreselijk doen mislukken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus..... niet alleen P. door mijn 4-op-een-rij maar ook nog eens een vreselijk mislukte
dat is mijn ervaring ook. ik heb zoveel zin gehad in dingen die uiteindelijk niet doorgingen. dat was zo'n teleurstelling. en kwam vaak voor, zodat ik op een gegeven moment dacht dat het toevallig allemaal bij mij moet gebeuren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wel eens de neiging om me ergens heel erg op te verheugen en als het dan niet doorgaat, begin ik wat humeurig te wordenDus ik moet me meestal even instellen dat ik wel zie wat er komt en alles wat losser en zo en dan wordt het echt een te gekke vakantie
Ik ben wel nieuwsgierig naar waarom je dan geen zin hebt om op vakantie te gaan? Bang dat het niet gezellg wordt? Geen zin in al dat gedoe van reizen?
ja ik heb nu een tetrisquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik je nou vreselijk doen mislukken?
Ja, iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is mijn ervaring ook. ik heb zoveel zin gehad in dingen die uiteindelijk niet doorgingen. dat was zo'n teleurstelling. en kwam vaak voor, zodat ik op een gegeven moment dacht dat het toevallig allemaal bij mij moet gebeuren.
als je iets leuks gaat doen en je gaat er neutraal in maar wel positief, dan is het meestal helemaal leuk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Bluezz het volgende:
En groen is het bankje, ong. dezelfde groene kleur als de deur op de tuinposter waar ie onder staat
Drogen en dan kunnen er weer wat planten op.
Ik ben happy ende blij
Ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gaat toch niet voor de line-up? ik vind dat soort dj's helemaal niks maar het gaat om de sfeer![]()
je hebt vast wel iets wits, en anders een shirtje is er voor EUR 10,-. het is nogal een kans om het mee te maken, zonde als je er niks mee doet!
Ben ik ook benieuwd naar! Je kunt zulke leuke mensen ontmoeten!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb nog wel eens de neiging om me ergens heel erg op te verheugen en als het dan niet doorgaat, begin ik wat humeurig te wordenDus ik moet me meestal even instellen dat ik wel zie wat er komt en alles wat losser en zo en dan wordt het echt een te gekke vakantie
Ik ben wel nieuwsgierig naar waarom je dan geen zin hebt om op vakantie te gaan? Bang dat het niet gezellg wordt? Geen zin in al dat gedoe van reizen?
Ook niet met zo'n bijzonder model zoals ik?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Filters en modellen gaan niet samen hoorMaar ik wil wel afspreken met je als je zin hebt om te gaan fotograferen
ERgens in de middag kan wel
Moet om een uur of half 6 in Valkenswaard zijn
*Geeft warme melkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef LieLie het volgende:
bijna weer thuis! kon meerijden met iemand
hoef pas in september weer naar grunn
heb alleen buikpijn, auw
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ook niet met zo'n bijzonder model zoals ik?
te gek!! gaaf idee en super gezellig!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Afgelopen weekend hebben mijn zoon en ik trouwens besloten dat we over een paar jaar saampjes naar NY gaan, zijn idee hè![]()
oooh ok... ik nog niet. hou niet van trancefeesten, juist omdat ze zo lang duren maar ik weet dat ik een keer bij Sensation White geweest moet zijn. als ik al die verhalen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een witte broek is vast duuderen ik ben al eens naar dat soort feesten geweest hoor
Ja maar dit bankje is niet om op te zitten hoorquote:
Neuhquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n bijzonder model zoals ik?
Een donker gezicht? dat kan nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhDan krijg je een donker gezicht en een licht lichaam. Ik ben nou ook weer niet zo op vrouwen gefixeerd dat ik dat tof vind
hij wordt zenuwachtigquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef borisz het volgende:
Berdych mag zo serveren voor de wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P, ik kom via stumbleupon continue geweldige bruidsreportages tegen. Als je belangstelling hebt voor inspiratie dan kan ik mooie dingen wel aan je doorgeven voa PM? Collega op het werk heeft foto's laten maken door een bevriende collega die ook foto's maakt (van branden, auto ongelukken etc). Dat is me toch een portie lelijke kiekjes gewordenDat had ik zelfs beter kunnen doen (en dat zegt heel veel). Toch wel belangrijk dat een fotograaf ook wat creatief is en goed naar mensen kan kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Halloook weer uit bed
DH, je zei dat het vanmorgen onweerde en deze foto is ook van vanochtend!
[ afbeelding ]
Mooi hè!
Laydina, als je 2 weken vrij bent kunnen we misschien met wat mensen van de sc een leuk dagje ergens doen? Attractiepark oid? Ik ben in ieder geval voor
Prachtige foto!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en gezellig idee. naar Duinrell en in het Tikibad!![]()
![]()
![]()
Toen ie kleiner was riep ie altijd dat een keer samen met mij naar Egypte wilde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
te gek!! gaaf idee en super gezellig!![]()
ikke ook nog naar NY willen
Dat ken ik ja, heb mezelf dat afgeleerd. Heb eigenlijk maar weinig verwachtingen van mensen/situaties nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Prachtige foto!!!![]()
en gezellig idee. naar Duinrell en in het Tikibad!![]()
![]()
![]()
jullie hebben dus nog vele tripjes te gaan dan.. leuk hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ie kleiner was riep ie altijd dat een keer samen met mij naar Egypte wilde.
Maar sinds zijn ervaringen op een vakantie in Tunesië en zijn voorliefde voor honkbal zijn de plannen veranderd
Ik moest niet gek op kijken als hij over een jaar of 2,3 ineens op zou bellen met een datum wanneer ik mijn koffer kan pakken
Zou tof zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
P, ik kom via stumbleupon continue geweldige bruidsreportages tegen. Als je belangstelling hebt voor inspiratie dan kan ik mooie dingen wel aan je doorgeven voa PM? Collega op het werk heeft foto's laten maken door een bevriende collega die ook foto's maakt (van branden, auto ongelukken etc). Dat is me toch een portie lelijke kiekjes gewordenDat had ik zelfs beter kunnen doen (en dat zegt heel veel). Toch wel belangrijk dat een fotograaf ook wat creatief is en goed naar mensen kan kijken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh ok... ik nog niet. hou niet van trancefeesten, juist omdat ze zo lang duren maar ik weet dat ik een keer bij Sensation White geweest moet zijn. als ik al die verhalen hoor
Vind ik welquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Lay, gewoon 2 weken vrij en aan niks denken (want niks moet) is ook lekker toch
sportse!![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Morning Isa, mooie foto, heb jij die gemaakt?
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, heb mezelf dat afgeleerd. Heb eigenlijk maar weinig verwachtingen van mensen/situaties nu
Gezelligheid is altijd maar de vraag. Daarbij heb ik niet de belangstelling/interesse in een ander land/natuur/mensen. Dus daarvoor hoef ik niet te gaan. Het lekkere weer, ach dat is het hier nu ook. En m'n vrienden ook.
Natuurlijk heeft het ook wel wat, maar zoveel voordelen zie ik niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zou tof zijnEn is er ook een linkje van die niet-mooie foto's
Leerpuntjes zeg maar
gewoon die zaterdag heel rustig aan doen.. dan lekker gaan feesten, thuis even rusten en dan door naar werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb erg weinig met de muziek, dj;'s zeggen me vaak niets maar vermaak me prima maar als ik zondag 11.30 op werk moet zijnweet hoe moe ik na die feesten ben altijd en ik drink amper alcohol dusja
ik drink ook geen alcohol. is ook leuk want dan kun je je alles nog herinneren en heb je een goed beeld van de wel dronken en stonede mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb erg weinig met de muziek, dj;'s zeggen me vaak niets maar vermaak me prima maar als ik zondag 11.30 op werk moet zijnweet hoe moe ik na die feesten ben altijd en ik drink amper alcohol dusja
Fijne avondquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
schitterende foto idd
zo, ik kruip de auto eens in om naar mijn vriendinnetje te gaan, fijne avond!
geen goed idee hahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gewoon die zaterdag heel rustig aan doen.. dan lekker gaan feesten, thuis even rusten en dan door naar werk
en dan instorten als je thuis komt( en maandag ook brak zijn)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gewoon die zaterdag heel rustig aan doen.. dan lekker gaan feesten, thuis even rusten en dan door naar werk
en dan instorten als je thuis komt( en maandag ook brak zijn)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Maaaaaar.....een keer een gezellig uitje met de SC en nee, niet naar een highteazou wel tof zijn natuurlijk
mij zou je er enkel mee blijmaken als je ook mee gingquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja preciesnee geen goed plan en zoals ik al zei wat een matige line-up, ik zelf zie het dus niet zitten dus maak dan liever iemand er blij mee voor een schappelijk prijsje (voor niets gaat de zon op
)
zoals ikke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet met deze hitte (tenzij we naar het strand gaan)maar ja, lijkt me reuze leuk. Er zijn teveel mensen bij gekomen die ik graag wil ontmoeten, maar nog nooit heb gezien.
Mag ik dan ook meequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet met deze hitte (tenzij we naar het strand gaan)maar ja, lijkt me reuze leuk. Er zijn teveel mensen bij gekomen die ik graag wil ontmoeten, maar nog nooit heb gezien.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee
of ben ik nog te nieuw
Kijk dat idee vind ik al meteen een erg goed ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, bij een strandtent in zo'n zitzak hangen met cocktails in de buurt...
Mietjequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel met de voorwaarde dat jij ook mee gaat anders durf ik niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik dan ook mee
of ben ik nog te nieuw
Thanxquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom naamgenootje
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik was even bij het parthenon vanmorgen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Thanx
Zou het wel erg leuk vinden om jou te ontmoeten
Dan gaat het vast goed met je in dequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
al ben ik wel bijna weer op mijn zwaarste gewicht ooit, zooooo frustrerend![]()
Ik ben ook zeker niet meer op mijn slankst maar wel een stuk gezelligerquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
al ben ik wel bijna weer op mijn zwaarste gewicht ooit, zooooo frustrerend![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook zeker niet meer op mijn slankst maar wel een stuk gezelliger
Het was in ieder geval niet saaiquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond je nooit ongezellig, altijd wat te beleven
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Het was in ieder geval niet saai
Vanaf half 6 mag ik hier trouwens niet meer komen, moet echt nog wat dingen lezen voor morgen
We hebben ooit al eens (een jaar of 7 geleden) een soort Fok! strandmeet gedaan.Was erg leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, bij een strandtent in zo'n zitzak hangen met cocktails in de buurt...
Het gaat samenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar het kan toch wel samen?Anders gaat het met jou nu bar slecht in de liefde, arme golfer
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nachtdiensten zijn niet handig voor je eetpatronen he Isa
Ik zit momenteel bijna 1.5 kg onder mijn laagste gewicht sinds begin 2007. Mijn streven is nog 3 kg vet eraf tot begin september, en daarna nog 6 kg vet eraf tot eind december.
En dan op een strandlaken bij een Kerstmarkt gaan liggen ofzo
Love at first sight had ik met Woodstockquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
We hebben ooit al eens (een jaar of 7 geleden) een soort Fok! strandmeet gedaan.Was erg leuk.
Leuk vooral bij de meest alternatieve strandtent van Bloemendaal:
http://www.woodstock69.nl/
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Halloook weer uit bed
DH, je zei dat het vanmorgen onweerde en deze foto is ook van vanochtend!
[ afbeelding ]
Mooi hè!
Twee dunne takken onder de kerstboom.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Mijn streven is om in december 80 kg te wegen.
Samen onder de kerstboom?![]()
Dat vind ik een goed ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nachtdiensten zijn niet handig voor je eetpatronen he Isa
Ik zit momenteel bijna 1.5 kg onder mijn laagste gewicht sinds begin 2007. Mijn streven is nog 3 kg vet eraf tot begin september, en daarna nog 6 kg vet eraf tot eind december.
En dan op een strandlaken bij een Kerstmarkt gaan liggen ofzo
cocktailsquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben ooit al eens (een jaar of 7 geleden) een soort Fok! strandmeet gedaan.Was erg leuk.
Leuk vooral bij de meest alternatieve strandtent van Bloemendaal:
http://www.woodstock69.nl/
Nou., in december hoop ik toch echt wel de 70 te hebben bereikt! Ik heb ook niet echt een streefdatum, maar dat zou toch moeten lukken, is nog 8 kilo in een half jaar..quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef LieLie het volgende:
En ik wil in december.. euh, ik weet eigenlijk niet hoeveel ik dan wil wegen! Heb wel een streefgewicht, maar niet echt een streefdatum. Ik zie wel hoe het loopt.
Ik nog 14/16. Dus moet een heel eind kunnen komen tot decemberquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou., in december hoop ik toch echt wel de 70 te hebben bereikt! Ik heb ook niet echt een streefdatum, maar dat zou toch moeten lukken, is nog 8 kilo in een half jaar..
Je moest eens weten! Allemaal aan het diëten hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef Sarabi het volgende:
Zit ik toch weer in de dieetclub?ik dacht juist dat jullie van eten hielden
lekker eten en op gewicht komen kan samen gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef Sarabi het volgende:
Zit ik toch weer in de dieetclub?ik dacht juist dat jullie van eten hielden
Na 15 juli graagquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef z80 het volgende:
een dagje uit met de cs? leuk.
wanneer? (niet aankomend weekeinde graag, dan moet ik werken.)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef z80 het volgende:
[..]
lekker eten en op gewicht komen kan samen gaan.
edit
blijven is een groter probleem
Ik zou wel op dieet moeten zijn geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
nah niet iedereen is op dieet. volgens mij D_H, Golfer, Borisz, Dude, SOL, Leintjuh, Kaas etc allemaal niet
Dat streven heb ik dus ook, ietsjes meer, bijna 9 kg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou., in december hoop ik toch echt wel de 70 te hebben bereikt! Ik heb ook niet echt een streefdatum, maar dat zou toch moeten lukken, is nog 8 kilo in een half jaar..
Moet lukken ja.. Het gaat bij mij sowieso een stuk langzamer.. En ik moet iets gaan vinden om die buik van me weer in beweging te krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat streven heb ik dus ook, ietsjes meer, bijna 9 kg.
Moet lukken als je bedenkt dat ik van eind jan tot eind juni 15 k heb gedaan![]()
Eten, dutten, dan naar het muziekschool-café om de optredenCD's van Pee uit te delen/verkopen
alles is een dieet. Mijn dieet bestaat bijv uit veel eiwitten voor spieropbouw en herstelquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
nah niet iedereen is op dieet. volgens mij D_H, Golfer, Borisz, Dude, SOL, Leintjuh, Kaas etc allemaal niet
Ik ook! Maar ik kan het ook wel best kwijtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet eigenlijk niet meer willen afvallen, maar zou er toch graag ergens tussen de 5 en 10 kilo afvallen
ik weet niet eens wat je moet eten bij een eiwitdieetquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alles is een dieet. Mijn dieet bestaat bijv uit veel eiwitten voor spieropbouw en herstel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik kan het ook wel best kwijtBen alleen te lui om er iets voor te doen.
Ach zo lang je er niet echt last van hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik kan het ook wel best kwijtBen alleen te lui om er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat je moet eten bij een eiwitdieet
Nu moet je niet overdrijven hoorquote:
altijd lekker toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Aure het volgende:
Hoooooooooooi! Ik was in slaap gevallenNaja heb ik mn slaap weer een beetje ingehaald
Veel kipfilet, ei, melkproducten etc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat je moet eten bij een eiwitdieet
jaaaaaaaa slimmerikquote:
Jij hoeft er niks is. is eigenlijk wel beter zo dan 5kg minderquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven hoorIk kan best wel 5 kilo kwijt
Misschien dat 10 een beetje teveel van t goede zou zijn, maar 5 kan wel hoor! Makkelijk
Zou ik ook makkelijk kunnen redden als ik eens minder zou snoepen
(Ik ben al gestopt overal suiker in te doen
das iets, toch?
)
Ja ik zou wel moeten gaan sportne, ook beter voor mn conditie. Maar sinds ik op kamers zit heb ik nog niet gekeken naar een nieuwe sportschool...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach zo lang je er niet echt last van hebt?
Ik blijf wel lekker sporten en opletten zodat ik stabiel blijf
Meer eten en meer van die zaken dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaaaaa slimmerik![]()
ik bedoel dat ik niet weet waar veel eiwitten enzo in zitten. en of je dat dan alleen moet eten of ook andere dingen
Virgin, past beter bij jequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond afdansen
Welke van de vier geuren opdoen:
Silver Mountain Water
Virgin Island Water
Millesime Imperial
Mugler Cologne![]()
nee joh gekkie! je had zondag een hartstikke slank jurkje aan en daar paste je in. en je bent nog te jong voor een dieetquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven hoorIk kan best wel 5 kilo kwijt
Misschien dat 10 een beetje teveel van t goede zou zijn, maar 5 kan wel hoor! Makkelijk
Zou ik ook makkelijk kunnen redden als ik eens minder zou snoepen
(Ik ben al gestopt overal suiker in te doen
das iets, toch?
)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaaaaaa slimmerik![]()
ik bedoel dat ik niet weet waar veel eiwitten enzo in zitten. en of je dat dan alleen moet eten of ook andere dingen
Toko Pandora in Hoofddorp bedoel je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz & Golfer; ik zie dat de toko waar jullie altijd naartoe gaan voor mij ook een kwartiertje is. Ik wil em morgen gaan proberen! ik hoop dat ze daar een menu hebben hangen? is het allemaal Indisch eten?
Jaa stiekem welquote:
Niet! Ik moet nog een beetje werken aan mn bikinilijn (quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij hoeft er niks is. is eigenlijk wel beter zo dan 5kg minder
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Virgin, past beter bij jeBovendien heul niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
scheren en dan 5 kg minder?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Niet! Ik moet nog een beetje werken aan mn bikinilijn ()
Dat jurkje was heel niet slank, dat was zo'n slobber dingquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh gekkie! je had zondag een hartstikke slank jurkje aan en daar paste je in. en je bent nog te jong voor een dieet
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en je bent nog te jong voor een dieet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa stiekem wel![]()
[..]
quote:
wie kent dat nou allemaal? damn, ik kan hoogstens vaag vertellen hoe een flesje eruit ziet... maar die namen boeien me écht niet. bij ici paris zeg ik gewoon wat voor geurtjes ik heb gehad en dan komen ze meestal met een lekker flesje aanzettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond afdansen
Silver Mountain Water
Virgin Island Water
Millesime Imperial
Mugler Cologne![]()
wow dat is echt niks! ik zal daar eens een kijkje nemen. is rames het lekkerst?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Toko Pandora in Hoofddorp bedoel je?
Het is vrijwel allemaal echt Indisch eten daar.
Weet niet of ze echte menu's hebben. Ik neem altijd een grote rames-maaltijd daar voor 7,50 euro (genoeg voor 2 dagen eten bij mij), bestaande uit witte rijst, nasi goreng of bami en 2 soorten vlees en 3 soorten groentes.
Steer kan zelf een ici paris openenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie kent dat nou allemaal? damn, ik kan hoogstens vaag vertellen hoe een flesje eruit ziet... maar die namen boeien me écht niet. bij ici paris zeg ik gewoon wat voor geurtjes ik heb gehad en dan komen ze meestal met een lekker flesje aanzetten
Vind ik wel. Ik rij er altijd graag even voor om om er eentje mee te nemen (thuis opwarmen), maar je kunt daar ook ter plekke eten.. Het zaakje zelf ziet er niet uit, maar koken dat ze kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
wow dat is echt niks! ik zal daar eens een kijkje nemen. is rames het lekkerst?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was een geintje![]()
Aure mag van mij niet op dieet
Braam, kom er maar inquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Eindelijk iemand die hem begrepen heeftquote:
ok dan haal ik morgen een rames en warm em thuis nog een keer op. ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik rij er altijd graag even voor om om er eentje mee te nemen (thuis opwarmen), maar je kunt daar ook ter plekke eten.. Het zaakje zelf ziet er niet uit, maar koken dat ze kunnen.
Je kan hettt!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom.. Dat laatste opdrachtje hè.. Dat schiet niet op
ik heb die gemist! wat zei Braam daarover dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hem begrepen heeftIk dacht al, hoe kunnen jullie dat nou vergeten jongens
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom.. Dat laatste opdrachtje hè.. Dat schiet niet op
Ja, als ik dit a4tje vol heb, heb ik vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Je kan hettt!!Nog even en dan ben je klaar(toch?
)
Braam denkt dat een bikinilijn is dat een meisje slank genoeg is om in bikini rond te lopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb die gemist! wat zei Braam daarover dan?
Jeej ik ben niet de enigequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
van mij mag er ook wel een kilootje of 5 a 10 af maar ik ben te lui en heb geen discipline
Nou, nog even dan! Hup!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, als ik dit a4tje vol heb, heb ik vakantie
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Braam denkt dat een bikinilijn is dat een meisje slank genoeg is om in bikini rond te lopen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Braam denkt dat een bikinilijn is dat een meisje slank genoeg is om in bikini rond te lopen
Ja hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doen jullie wel gezellig dan over een halfuurtje? Want ik ben ook ganz allein zu hause
haha ja maar ik moet me er wel toezettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Jouw defenitie van lui is maar 4x sporten of dansen in de week
Ik ken ze allemaal niet maar succesquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond afdansen
Silver Mountain Water
Virgin Island Water
Millesime Imperial
Mugler Cologne![]()
Ik word al die cover en remixes van dat nummer een beetje zatquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahahahaha wat geniaaaal, ik wil dat boek
Ik verander tegenwoordig standaard van radiostation als dat nummer langskomtquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Aure het volgende:
Ik word al die cover en remixes van dat nummer een beetje zatMaar misschien komt dat ook wel door t nummer zelf
Gelukkig komt ie op 3fm niet zo vaak langs, ik kan hem nog hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik verander tegenwoordig standaard van radiostation als dat nummer langskomt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
dit is tof! een nederlands jongetje wonend in Amerika doet mee met America's Got Talent dit jaar en is door![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
Ik.. ga een koekje nemen bij de thee omdat ik vakantie heb
Achquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat jurkje was heel niet slank, dat was zo'n slobber dingHeb ik jullie toch mooi gefopt
Ja tofquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Maar gaan we nou wat leuks doen?![]()
Of mag ik niet mee
Welk grote avontuur?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Schoenen zijn gepoetst. Zo even het glaswerk boenenEn de tas inpakken. Straks even mijn zus een tas meegeven en dan even richting Vlaardingen om alle lokaties te verkennen
En dan begint morgen om 8 uur het grote avontuur
Ja, alleen, maar, ik ga ook bijna op vakantie!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja tofEn jij gaat gewoon mee
Kan ik tenminste die DVD's gelijk overhandigen
Ik ga morgen mijn eerste bruiloft in 4 jaar fotograferenquote:
MAar je komt toch ook weer terug van vakantie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, alleen, maar, ik ga ook bijna op vakantie!
Oe, spannend!! Dat lijkt me wel eng hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn eerste bruiloft in 4 jaar fotograferen
Daar gaan we wel vanuit jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MAar je komt toch ook weer terug van vakantie?
Wat cool!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn eerste bruiloft in 4 jaar fotograferen
Het klinkt zo niet culquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, alleen, maar, ik ga ook bijna op vakantie!
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, spannend!! Dat lijkt me wel eng hoor!
We zullen zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat cool!
Gaat helemaal goedkomen joh
Da's heel CUL! En klinkt heel lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Het klinkt zo niet culMaar eigenlijk is het wel cul, want het is de babi ketjap die ik van mn oma heb meegekregen
Cul meet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Maar gaan we nou wat leuks doen?![]()
Of mag ik niet mee
Jaaa, tis lekkerder dan die van mn vaderquote:
Leuk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk, de Provence, ongeveer. Staat nog niet helemaal vast, maar wel die regio
Hahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaa, tis lekkerder dan die van mn vader![]()
![]()
(Die is trouwens ook heeeul lekker hoor, maar mn oma overtreft hem hierin toch wel, niet in alles trouwens, ze zijn aan elkaar gewaagd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |