superboris....quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de grappigeUit mijn hotmail-fase heb ik nog een semi-grappig mailadres (mijn voornaam maar dan zonder de ene E en met de letter daarna 3x
).
hehe ik had Melapiequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
superboris..... Username die ik vroeger veel gebruikte
denk het ook, maar beter dan op een hete tennisbaan al je zweet kwijtraken zoals ik zaterdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien zaterdag, maar het zal wel pleurisdruk zijn!
zaterdag college, veel ergerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het ook, maar beter dan op een hete tennisbaan al je zweet kwijtraken zoals ik zaterdag
ja joh die blijft bezig met relatiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef Ole het volgende:
Het is niet waar![]()
Gordon alweer verliefd en wil trouwen
jak, kun je niet een keer ertussen uit knijpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jak, kun je niet een keer ertussen uit knijpen?laatste college van de opleiding. ga ik niet skippen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga straks nog de college's missen![]()
![]()
Ik hoop dat onze Zweedse vriend Soderling Nadal uit het toernooi gaat meppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Federer heeft de 1e set verloren van Berdych![]()
(kwartfinale)
zit er een leuk meisje voor je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laatste college van de opleiding. ga ik niet skippen natuurlijk.
ga straks nog de college's missen![]()
hoop ik ook! die gaan dus weer tegen elkaar? hmm wordt leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze Zweedse vriend Soderling Nadal uit het toernooi gaat meppen.
Mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Federer heeft de 1e set verloren van Berdych![]()
(kwartfinale)
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog iets belangrijks?? Ik heb net nog ff gezien dat P naar Schotland gaat () maar dat was nog in het topic daar voor..
Whisky dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVerder niets interessants in dat andere topic
Oh... en ik heb geld uitgegeven aan ons favoriete geldbestedingsonderwerp
![]()
Soms wel. geen vaste plaatsen. en ben daar om kennis op te doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit er een leuk meisje voor je?
Oh gezelligquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaVerder niets interessants in dat andere topic
Oh... en ik heb geld uitgegeven aan ons favoriete geldbestedingsonderwerp
kan ik vanavond nog mooi ff de BTW terugvragen bij ome belastingdienst
![]()
En ze willen een startersafspraak hebben
Oftewel...er komt een meneer van de belastingdienst bij mij thuis ouwehoeren
![]()
Fotografie jaquote:
Afspreken met jou is altijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh gezelligEn wij moeten ook ff af gaan spreken he!!
![]()
Dat bewaar ik voor Schotlandquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe ach het had zomaar whisky kunnen zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afspreken met jou is altijdEchter, als het voor zaterdag is dan moet ik je teleurstellen
Ons model heeft helaas de prioriteit moeten leggen bij haar studie (en volkomen terecht uiteraard) en heeft zaterdag afgezegd. In de loop van de zomer staat ze graag weer een stuk vrolijker en minder gestressed tot onze beschikking
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Afspreken met jou is altijdEchter, als het voor zaterdag is dan moet ik je teleurstellen
Ons model heeft helaas de prioriteit moeten leggen bij haar studie (en volkomen terecht uiteraard) en heeft zaterdag afgezegd. In de loop van de zomer staat ze graag weer een stuk vrolijker en minder gestressed tot onze beschikking
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
was jij dat!!
![]()
wist ik helemaal niet
wow gaaf! daar wil ik nog wel een keer naartoequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
kaarten gewonnen voor sensation whitemoet alleen zondag 11.30 uur werken Hmmm
Kan toch prima?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow gaaf! daar wil ik nog wel een keer naartoe
goede shit!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan toch prima?
[..]
Hoeveel kaarten dus?
Nja niet dat ik heel erg veel zin heb hoor..quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:38 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun, je klinkt enthousiast, lijkt me ook wel fijn om met een schone lei en versche draakjes te beginnen vlg. schooljaar. Hoef je nu niet meer naar school?
Zou ik ook zeggen als Federer de derde set met 6-1 verliest.quote:
dan moet ik even een witte broek gaan fixen .... hmmmzquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis a.s. zaterdag en je moet wel in t wit
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als Federer de derde set met 6-1 verliest.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis a.s. zaterdag en je moet wel in t wit
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dan moet ik even een witte broek gaan fixen .... hmmmz
Lange witte onderbroek voldoet ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef flying-dutchman het volgende:
dan moet ik even een witte broek gaan fixen .... hmmmz
ja das ook wat.... nee mn neus begon ineens heel erg te bloeden. doet ie vaker maar dan voel ik het aankomen. nu ineens *flatsj* op mn aantekeningen en een spoor richting de wc. collega's zijn vast blij met mequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als Federer de derde set met 6-1 verliest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
Als Cyber wil mag hij ook hoor.
Weet nog niet zeker of ik wel kan.dat is lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ben ik ook soms welquote:
Ik zou gewoon gaan als ik jou was, met Cyber of FF. Na zo'n dansfeestje kan je best de volgende dag werken. Veel drinken is toch te duur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik weet niet wat wijsheid is hoor moet wel echt werken de volgende dag, en het is uitverkocht, eens kijken of ik er n leuk centje aan kan verdienen danvind die tickets echt ziek duur
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan als ik jou was, met Cyber of FF. Na zo'n dansfeestje kan je best de volgende dag werken. Veel drinken is toch te duur.
Je bent jong. Kan je prima tegen. en je hoeft niet to sluit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm tot 6 uur feesten en dan 11.30 op werk zijn? geen goed plan hoor
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent jong. Kan je prima tegen. en je hoeft niet to sluit.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet tot 18 werkendus ik ga eerst eens kijken of iemand ze wil kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom op MeMo, gewoon gaan. FF wil denk ik ook wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is gewoon niet slim om wel te gaan ivm werk en leuk centje is ook niet verkeerd
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is gewoon niet slim om wel te gaan ivm werk en leuk centje is ook niet verkeerd
gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar zo'n leuk avondje is ook niet verkeerd
en wie neem je mee?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach soms moet je verstandig zijn, ik zet ze niet op MP maar mail de mensen gewoon die kaarten zoeken, kan me alleen voorstellen dat ze het niet aandurven oid dus dan ga ik zelf wel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil best mee hoor MeMo. maar waarom zou je tot sluit moeten blijven? misschien kan je dan allang niet meer op je voeten staan
precies wat ik bedoel. zijn er geen 'collega's' van je aan het dansen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil best mee hoor MeMo. maar waarom zou je tot sluit moeten blijven? misschien kan je dan allang niet meer op je voeten staan
Smoesjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dan moet ik hier met een taxi terug, plus ik moet witte kleding kopen dan wordt t me alsnog te duur want zooo boeiend is de line-up nu ook weer niet
Dat laatste is zeker waar nu de lineup gezien hebbendequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dan moet ik hier met een taxi terug, plus ik moet witte kleding kopen dan wordt t me alsnog te duur want zooo boeiend is de line-up nu ook weer niet
Filters en modellen gaan niet samen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh boeh!! Had me er zo op verheugd de filters aan het werk te zetten
![]()
Nou ja, dan moet ik maar iets anders gaan zoeken om te schieten
je gaat toch niet voor de line-up? ik vind dat soort dj's helemaal niks maar het gaat om de sfeerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Bluezz het volgende:
En groen is het bankje, ong. dezelfde groene kleur als de deur op de tuinposter waar ie onder staat
Drogen en dan kunnen er weer wat planten op.
Ik ben happy ende blij
beter!! staat uitnodigendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee. Ik heb nog wel eens de neiging om me ergens heel erg op te verheugen en als het dan niet doorgaat, begin ik wat humeurig te wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef Laydina het volgende:
@{P je verwachtingspatroon veranderen? Als in verlagen? Dat is ie dan vaak al, waardoor ik er al weinig zin in heb om te gaan
Ik zie hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; Berdych heeft Federer gebroken in de 4e set en staat nu met 4-3 voorsprong te serveren
Heb ik je nou vreselijk doen mislukken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus..... niet alleen P. door mijn 4-op-een-rij maar ook nog eens een vreselijk mislukte
dat is mijn ervaring ook. ik heb zoveel zin gehad in dingen die uiteindelijk niet doorgingen. dat was zo'n teleurstelling. en kwam vaak voor, zodat ik op een gegeven moment dacht dat het toevallig allemaal bij mij moet gebeuren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wel eens de neiging om me ergens heel erg op te verheugen en als het dan niet doorgaat, begin ik wat humeurig te wordenDus ik moet me meestal even instellen dat ik wel zie wat er komt en alles wat losser en zo en dan wordt het echt een te gekke vakantie
Ik ben wel nieuwsgierig naar waarom je dan geen zin hebt om op vakantie te gaan? Bang dat het niet gezellg wordt? Geen zin in al dat gedoe van reizen?
ja ik heb nu een tetrisquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik je nou vreselijk doen mislukken?
Ja, iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is mijn ervaring ook. ik heb zoveel zin gehad in dingen die uiteindelijk niet doorgingen. dat was zo'n teleurstelling. en kwam vaak voor, zodat ik op een gegeven moment dacht dat het toevallig allemaal bij mij moet gebeuren.
als je iets leuks gaat doen en je gaat er neutraal in maar wel positief, dan is het meestal helemaal leuk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:25 schreef Bluezz het volgende:
En groen is het bankje, ong. dezelfde groene kleur als de deur op de tuinposter waar ie onder staat
Drogen en dan kunnen er weer wat planten op.
Ik ben happy ende blij
Ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gaat toch niet voor de line-up? ik vind dat soort dj's helemaal niks maar het gaat om de sfeer![]()
je hebt vast wel iets wits, en anders een shirtje is er voor EUR 10,-. het is nogal een kans om het mee te maken, zonde als je er niks mee doet!
Ben ik ook benieuwd naar! Je kunt zulke leuke mensen ontmoeten!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb nog wel eens de neiging om me ergens heel erg op te verheugen en als het dan niet doorgaat, begin ik wat humeurig te wordenDus ik moet me meestal even instellen dat ik wel zie wat er komt en alles wat losser en zo en dan wordt het echt een te gekke vakantie
Ik ben wel nieuwsgierig naar waarom je dan geen zin hebt om op vakantie te gaan? Bang dat het niet gezellg wordt? Geen zin in al dat gedoe van reizen?
Ook niet met zo'n bijzonder model zoals ik?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Filters en modellen gaan niet samen hoorMaar ik wil wel afspreken met je als je zin hebt om te gaan fotograferen
ERgens in de middag kan wel
Moet om een uur of half 6 in Valkenswaard zijn
*Geeft warme melkquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:31 schreef LieLie het volgende:
bijna weer thuis! kon meerijden met iemand
hoef pas in september weer naar grunn
heb alleen buikpijn, auw
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ook niet met zo'n bijzonder model zoals ik?
te gek!! gaaf idee en super gezellig!quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Afgelopen weekend hebben mijn zoon en ik trouwens besloten dat we over een paar jaar saampjes naar NY gaan, zijn idee hè![]()
oooh ok... ik nog niet. hou niet van trancefeesten, juist omdat ze zo lang duren maar ik weet dat ik een keer bij Sensation White geweest moet zijn. als ik al die verhalen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een witte broek is vast duuderen ik ben al eens naar dat soort feesten geweest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |