quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef Splutje het volgende: middenmoot.
Precies. De mensen die Brazilië zo geweldig vinden kijken gewoon nooit wedstrijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef BWolf het volgende:
Kom op, Brazilie is niks man. Alleen Luis Fabiano, + verdediging is goed genoeg. Vandaar de tactiek ook van Dunga om onbraziliaans defensief te spelen, en dan scoren uit de counter. Er is dus maar een strijdwijze voor Nederland: vol op de aanval spelen en we verpulveren die sambanegers
Kaka en Robinho niet goed genoeg noemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef BWolf het volgende:
Kom op, Brazilie is niks man. Alleen Luis Fabiano, + verdediging is goed genoeg.
2007 belde, ze willen hun goede voetballers terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kaka en Robinho niet goed genoeg noemen
Zó erg is het nu ook weer niet gesteld met Nederland.quote:
Kaká heeft voor zijn doen een zeer matig seizoen achter de rug. Robinho is zijn hele leven al vreselijk overschat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, Nederland is idd helemaal dah bomb op dit toernooiquote:
Robinho faalt tot nu toe behoorlijk hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Kekster het volgende:
Mocht Nederland toch met geluk winnen van Brazilië dan vreet Duitsland jullie op in de finale!
DEUTSCHLAND![]()
Niet dat ik verwacht dat Nederland doorgaat hoor. Maar ik word ziek van de eeuwige gegeil op Brazilie terwijl het dit jaar echt niet zo vreselijk wereldtop is zoals vroeger wel vaak het geval was. Doe mij maar Argentiniequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kaká heeft voor zijn doen een zeer matig seizoen achter de rug. Robinho is zijn hele leven al vreselijk overschat.
Kijk je uberhaupt wel voetbal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik kijk de laatste tijd minder voetbal dan vroeger, dat klopt. Maar bedoelde je met 'niet goed genoeg' niet goed genoeg voor een WK of niet goed genoeg om tegen NL wat in te kunnen brengen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef BWolf het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel voetbal?Je gaat dus alleen op naamsbekendheid af. Even voor jouw informatie dan: Robinho speelt bij Santos in Brazilie op dit moment en heeft op het WK nog niks klaargespeeld. Kaka is een mooiboy net als C. Ronaldo die niet wilt dat zn haar door de war raakt. Daarnaast heeft ie het hele jaar niks gepresteerd bij Real Madrid en op een gegeven moment was zelfs van der vaart beter, en die speelt niet eens bij Nederland, kun je nagaan...
En het hardste juichen als Nederland toch wint.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef StevenPaul het volgende:
Lekker kijken hoe we afgeslacht worden.
Zou ik doen, groetjes aan de verpleegstersquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
na de tegenslag van oranje ga ik tokkies uitlachen in de stad
Hij bedoelt natuurlijk dat hij gaat uithuilen bij z'n moeder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou ik doen, groetjes aan de verpleegsters
ik lach ze natuurlijk van een afstandje uit zoals het een echte fokker beaamt. Je kent t wel van een afstandje beetje zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou ik doen, groetjes aan de verpleegsters
Tuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En het hardste juichen als Nederland toch wint.
Die Kaka is net z'on jankerd als die Ronaldoquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja en Sparta is beter dan Ajax, want ze hebben uit gelijk gespeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef BWolf het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel voetbal?Je gaat dus alleen op naamsbekendheid af. Even voor jouw informatie dan: Robinho speelt bij Santos in Brazilie op dit moment en heeft op het WK nog niks klaargespeeld. Kaka is een mooiboy net als C. Ronaldo die niet wilt dat zn haar door de war raakt. Daarnaast heeft ie het hele jaar niks gepresteerd bij Real Madrid en op een gegeven moment was zelfs van der vaart beter, en die speelt niet eens bij Nederland, kun je nagaan...
Oh, ik hoop het zo. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:
Je bedoel zeker clubs als Manchester City, HSV, Feyenoord, Ajax, PSV, Everton ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef Splutje het volgende:
Wat een pessimistische kneuzen zegNatuurlijk wint Brazilië tot nu toe wat overtuigender dan NL, maar de mensen die ook daadwerkelijk wedstrijden van Brazilië kijken zien ook dat deze zeer matig zijn.
Brazilië heeft een aardig centraal duo, een goede rechtsback een een goede spits. Thats it. Verder komen ze aan met een Excelsior drop out, een aftakelend fossiel en nog wat spelers uit de Europese middenmoot. Ik word er niet bang van, en ik denk Wesley, Arjen en Robin ook niet, laat staan Mark en Nigel.
Klacht: Pessimisten die Brazilië op een voetstuk plaatsen, gore Braziliëfappers
ga je me nou vertellen dat ronaldo niet kan voetballen dan? Want het ging hier om het 'goed genoeg zijn'. Al presteert ronaldo nog wat onder de maat, maar goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Kaka is net z'on jankerd als die Ronaldo
Inderdaad, die vrezen alleen voor de naam Braziliëquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef Splutje het volgende:
Het mooie is dat de mensen die zeggen dat Nederland kansloos is meestal geen enkele speler van Brazilië kennen
Ronaldinho! Ronaldo!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef Splutje het volgende:
Het mooie is dat de mensen die zeggen dat Nederland kansloos is meestal geen enkele speler van Brazilië kennen
Santos, Benfica, Galatasaray, Panathinaikos, Flamengo, Wolfsburg, Olympique Lyonnais, Cruzeiroquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:31 schreef loeders het volgende:
[..]
Je bedoel zeker clubs als Manchester City, HSV, Feyenoord, Ajax, PSV, Everton ?
Oh wacht..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
goed zo! met je scooter zekerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En bij winst ga ik toeterend door de straten van de turken.
Winnen zullen ze!
Okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
JONGENS BRZILÉ IS GOED KIJKMAAR NAAR DIE NAMEN RIVALDO PELE RONALDO GARINCHA JUST FONTAINE WAT EEN MOOIE GESCHIEDENIS VAN DAT LAND NEDERLAND WINT NIET HOOR GROETEN AAN RIA EN DE KISD
Pot? Jij zoekt een lesbi?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed zo! met je scooter zekerben benieuwd vanmiddag. hopen dat het iig een leuke pot is
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
JONGENS BRZILÉ IS GOED KIJKMAAR NAAR DIE NAMEN RIVALDO PELE RONALDO GARINCHA JUST FONTAINE WAT EEN MOOIE GESCHIEDENIS VAN DAT LAND NEDERLAND WINT NIET HOOR GROETEN AAN RIA EN DE KISD
Ik móét dit even quotenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Zonnebloem12 het volgende:
mensen die denken dat nl kans maakt
Ben jij helderziendquote:
Flikker op man, heb je de 2de helft niet meer gekeken ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ben jij helderziend
Nederland was kansloos, maar als de scheids ons helpt, ja, dan winnen we wel.
Alsof die ons geholpen heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ben jij helderziend
Nederland was kansloos, maar als de scheids ons helpt, ja, dan winnen we wel.
Ik denk ook dat het 2-1 wordt voor NL.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Stickvis het volgende:
2-1
iedereen die geen verstand van voetbal heeft zegt altijd 2-1..
Zoo makkelijk.
Haha loserquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Nederland is kansloos tegen Brazilië, nadat ze ingemaakt zijn kom ik hier TS uitlachen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Zonnebloem12 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Nederland is kansloos tegen Brazilië, nadat ze ingemaakt zijn kom ik hier TS uitlachen
whahahahhahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik denk dat Nederland sowieso gaat verliezen.
Lees eerst je eigen ondertitel nog eens vriendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik denk dat Nederland sowieso gaat verliezen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:06 schreef Aestivate het volgende:
WHAHA sukkel pessimisten en feestbedervers in dit topic.![]()
Ik lach jullie uit!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Wat voor mooie voorbeelden je ook aanhaalt.
Het is gewoon typisch NL om nu te verliezen, en dit heb ik ook ingevult in mijn Pool dus gebeurt het ook.
Groetjems
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Zonnebloem12 het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef StevenPaul het volgende:
Lekker kijken hoe we afgeslacht worden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:13 schreef HalloweenJack het volgende:
Oh, ik hoop het zo. Zijn we daar ook weer vanaf.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:09 schreef slashdotter3 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Stickvis het volgende:
2-1
Zoo makkelijk.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
No shit!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef Samsonneke het volgende:
We hebben gisteren gewonnen met 2-1
Groetjes,
Samson
Sportzomer met Jackquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef Splutje het volgende:
Was er gister geen Sportzomer met Jack?Wil ik de herhaling kijken zit daar ineens die dikke pad over fietsen te praten
Sukkelsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit de mooistequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Stickvis het volgende:
[..]
2-1
Zoo makkelijk.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]