Tuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En het hardste juichen als Nederland toch wint.
Die Kaka is net z'on jankerd als die Ronaldoquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kaka en Robinho niet goed genoeg noemen
Ja en Sparta is beter dan Ajax, want ze hebben uit gelijk gespeeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef BWolf het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel voetbal?Je gaat dus alleen op naamsbekendheid af. Even voor jouw informatie dan: Robinho speelt bij Santos in Brazilie op dit moment en heeft op het WK nog niks klaargespeeld. Kaka is een mooiboy net als C. Ronaldo die niet wilt dat zn haar door de war raakt. Daarnaast heeft ie het hele jaar niks gepresteerd bij Real Madrid en op een gegeven moment was zelfs van der vaart beter, en die speelt niet eens bij Nederland, kun je nagaan...
Oh, ik hoop het zo. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:
Je bedoel zeker clubs als Manchester City, HSV, Feyenoord, Ajax, PSV, Everton ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef Splutje het volgende:
Wat een pessimistische kneuzen zegNatuurlijk wint Brazilië tot nu toe wat overtuigender dan NL, maar de mensen die ook daadwerkelijk wedstrijden van Brazilië kijken zien ook dat deze zeer matig zijn.
Brazilië heeft een aardig centraal duo, een goede rechtsback een een goede spits. Thats it. Verder komen ze aan met een Excelsior drop out, een aftakelend fossiel en nog wat spelers uit de Europese middenmoot. Ik word er niet bang van, en ik denk Wesley, Arjen en Robin ook niet, laat staan Mark en Nigel.
Klacht: Pessimisten die Brazilië op een voetstuk plaatsen, gore Braziliëfappers
ga je me nou vertellen dat ronaldo niet kan voetballen dan? Want het ging hier om het 'goed genoeg zijn'. Al presteert ronaldo nog wat onder de maat, maar goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Kaka is net z'on jankerd als die Ronaldo
Inderdaad, die vrezen alleen voor de naam Braziliëquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef Splutje het volgende:
Het mooie is dat de mensen die zeggen dat Nederland kansloos is meestal geen enkele speler van Brazilië kennen
Ronaldinho! Ronaldo!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:45 schreef Splutje het volgende:
Het mooie is dat de mensen die zeggen dat Nederland kansloos is meestal geen enkele speler van Brazilië kennen
Santos, Benfica, Galatasaray, Panathinaikos, Flamengo, Wolfsburg, Olympique Lyonnais, Cruzeiroquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:31 schreef loeders het volgende:
[..]
Je bedoel zeker clubs als Manchester City, HSV, Feyenoord, Ajax, PSV, Everton ?
Oh wacht..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
na de tegenslag van oranje ga ik tokkies uitlachen in de stad
goed zo! met je scooter zekerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En bij winst ga ik toeterend door de straten van de turken.
Winnen zullen ze!
Okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
JONGENS BRZILÉ IS GOED KIJKMAAR NAAR DIE NAMEN RIVALDO PELE RONALDO GARINCHA JUST FONTAINE WAT EEN MOOIE GESCHIEDENIS VAN DAT LAND NEDERLAND WINT NIET HOOR GROETEN AAN RIA EN DE KISD
Pot? Jij zoekt een lesbi?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed zo! met je scooter zekerben benieuwd vanmiddag. hopen dat het iig een leuke pot is
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
JONGENS BRZILÉ IS GOED KIJKMAAR NAAR DIE NAMEN RIVALDO PELE RONALDO GARINCHA JUST FONTAINE WAT EEN MOOIE GESCHIEDENIS VAN DAT LAND NEDERLAND WINT NIET HOOR GROETEN AAN RIA EN DE KISD
Ik móét dit even quotenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Zonnebloem12 het volgende:
mensen die denken dat nl kans maakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |