abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:20:37 #151
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83489969
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik denk dat met het kaartensysteem wat Advancedpower aanhaalt meer mods niet eens nodig zijn. Het feit dat users publiekelijk een kaart krijgen voor bepaald afkeurenswaardig gedrag betekent ook dat er andere users zijn die dan zien dat het niet 'cool' wordt gevonden om onwenselijk gedrag te vertonen, en wat onwenselijk gedrag is wordt ook meteen duidelijk. Er zal uiteindelijk dus minder te modereren zijn .
Volgens mij zijn dit soort mensen juist 'cool' als ze een ban voor elkaar krijgen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:20:43 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83489974
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar je ziet toch wat er gebeurt? KLB is geen KLB meer, mensen komen er om grappen te maken. Of is dat juist wel waar KLB voor gemaakt is? Want dan moet je namelijk niet miepen, dan heb je precies wat je wil; een subforum waar iedereen zo grappig mogelijk probeert te zijn.
En dan nog, grappig zijn ten koste van TS is wel heel simpel, vooral als men kennelijk niet in zich heeft iets anders te doen dan grappig zijn ten koste van TS.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:20:47 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83489983
quote:

[..]

ik denk dat met het kaartensysteem wat Advancedpower aanhaalt meer mods niet eens nodig zijn. Het feit dat users publiekelijk een kaart krijgen voor bepaald afkeurenswaardig gedrag betekent ook dat er andere users zijn die dan zien dat het niet 'cool' wordt gevonden om onwenselijk gedrag te vertonen, en wat onwenselijk gedrag is wordt ook meteen duidelijk. Er zal uiteindelijk dus minder te modereren zijn .
Dat geldt als het goed is voor alle maatregelen, dat het je eerst even meer tijd kost om daarna minder te modereren te hebben
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 14:20:58 #154
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83489987
Diegene die mij via PM benaderde net met een inhoudelijke reactie, kan dat ook gewoon hier in dit topic doen
lolwut
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:21:24 #155
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_83490003
quote:

[..]

En dan kunnen de modjes, FA's en A's ook eindelijk gaan genieten van het mooie zomerse weer
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_83490037
quote:

[..]

Denk je niet dat kaarten gaan bijdragen aan je "klb-credibility"?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:22:17 #157
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83490039
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:18 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hoe kun je dan bepalen welk soort users een verbetering zouden vormen?
Het is dan ook mijn mening.
Er zijn zat genoeg users die een serieuze klacht hebben, maar het niet maken omdat ze uitgespuugd worden door users. Dan blijven alleen de baggertopics, topics die alleen voor entertainment voor de ander zijn en hersenspinsels. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, genoeg zelfs, maar de bagger overheerst het.
Dat noem ik geen verbetering en daarom zat ik te kijken hoe het zou zijn als het andersom was.
Het hóéft neit persé geen verbetering te zijn, maar het is wel mogelijk.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:22:37 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83490054
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit soort mensen juist 'cool' als ze een ban voor elkaar krijgen...
Rood betekent gewoon een tijdje niet meespelen hoor . En als dat uitloopt na een week en daarna 2 weken en daarna een maand (zo zat het toch ongeveer?), dan is dat allang niet zo cool meer voor de user in kwestie .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83490065
Nou ja, de FA/A's kunnen het systeem met die kaarten toch gewoon eens proberen? Flopt het? Dan gewoon weer terug gaan op het oude systeem en over een andere oplossing na denken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:22:53 #160
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83490069
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 14:22:59 #161
18653 crew  D.
pi_83490073
tvp

Ja, ik ben een dino
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:23:09 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83490080
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, het is veel werk, niet als klacht en niet als teveel werk.
Dit staat er precies:
Veel werk, voor mods en FA's en A's.
Maar ook verdomd leuk, anders hield ik het hier geen 10 jaar vol.

Oh, ik dacht veel werk als in dat kan wel wat minder, maar als het geen probleem is: prima Iets aanpakken kan nou eenmaal nóg meer werk met zich meebrengen, vandaar dat ik meer mankracht opperde, maar blijkbaar valt dat idee nogal verkeerd
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:23:23 #163
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83490093
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Juist en die optie wordt te vaak niet gebruikt.
Dat merk je overal.
Reacties als kuttopic enz. Blijf dan weg je hoeft niet te klikken.
Ja klopt, dat is een probleem.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:24:22 #164
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83490127
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Rood betekent gewoon een tijdje niet meespelen hoor . En als dat uitloopt na een week en daarna 2 weken en daarna een maand (zo zat het toch ongeveer?), dan is dat allang niet zo cool meer voor de user in kwestie .
Voor de user in kwestie niet nee, maar omdat bepaalde users al een status hebben, wordt het als cool bevonden als zij een ban halen en volgen meelopers hem... Iets met fout voorbeeld doet fout volgen
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 14:24:29 #165
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83490137
De discussie over de gele/rode kaarten is nodeloos, want het gaat neit gebeuren. Dus daarover doorzeuren is ook niet nodig.
lolwut
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:24:37 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83490144
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Als blijkt dat users het alleen maar doen om KLB-credibility te behalen dan zijn die ook met dit systeem er ontzettend goed uit te halen, met een leuk berichtje in een MED topique tot gevolg .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:24:46 #167
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83490149
De dag moet nog komen dat ik KLB serieus neem , het is enkel leuk om af en toe te klagen over gezeik dat iedereen kan overkomen of ziet gebeuren...

persoonlijke gebeurtenissen van mensen die daarover klagen kan mij eigenlijk geen reet interesseren en met mij vele anderen, daarom worden TS-ers van die topics altijd flink beledigt...nogal logisch lijkt mij, want je entertaint de lezer niet met je persoonlijke gezeik over iets waar niemand anders zich aan wil relateren of kan relateren. Wat boeit mij het nou dat jij dat ene meisje niet gehosseld hebt, de bus gemist hebt en nog meer van d, imo vraag je dan om een flinke afbranding in KLB, niet meer dan logisch.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 14:26:17 #168
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83490204
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef mymoodfentje het volgende:
De dag moet nog komen dat ik KLB serieus neem , het is enkel leuk om af en toe te klagen over gezeik dat iedereen kan overkomen of ziet gebeuren...

persoonlijke gebeurtenissen van mensen die daarover klagen kan mij eigenlijk geen reet interesseren en met mij vele anderen, daarom worden TS-ers van die topics altijd flink beledigt...nogal logisch lijkt mij, want je entertaint de lezer niet met je persoonlijke gezeik over iets waar niemand anders zich aan wil relateren of kan relateren. Wat boeit mij het nou dat jij dat ene meisje niet gehosseld hebt, de bus gemist hebt en nog meer van d, imo vraag je dan om een flinke afbranding in KLB, niet meer dan logisch.
Leg eens uit dan dat wanneer een 'gewone' user zo'n topic opent, hij wordt afgebrand, en wanneer een 'echte baas' zo'n topic opent, hij doorgaans stoer is?
lolwut
pi_83490208
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als blijkt dat users het alleen maar doen om KLB-credibility te behalen dan zijn die ook met dit systeem er ontzettend goed uit te halen, met een leuk berichtje in een MED topique tot gevolg .
Ik denk dat dat dan nieteens zoveel verschilt met de gang van zaken zoals 'ie nu is. Tenzij je gaat ip-bannen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:26:59 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83490223
quote:

Apart Mij boeit dat TS afzeiken nou helemaal niet, wie het is die klaagt boeit me ook niet, maar de klacht vind ik wel leuk als het herkenbaar is, maar ook als ik daar totaal geen klacht in zie.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:27:04 #171
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83490229
quote:

Is KLB niet een plaats om te klagen? Waarom word je bestraft als je gewoon een klacht hebt in klaagbaak? Wat is daar logisch aan?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:27:23 #172
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83490246
quote:

Juist uit dat laatste ontstaan de leukste topics. Men ziet KLB echt veel te serieus. Hoe de fuck wil je serieus klagen. Ja, dat kan bij Kassa en Radar
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83490284
KLB an sich heeft prima bestaansrecht. Zo af en toe tegen een klager zeggen 'Stel je niet aan! ' ook. En een backfire hier en daar gebeurt op z'n tijd ook weleens. En als het geen grote gevolgen heeft kan dat ook best wel.

Maar nu zitten mensen gewoon te loeren op al die dingen en worden (semi-)serieuze klachten goede topics misbruikt om maar de Hyve van TS te kunnen achterhalen of maar te bleren hoe kut het is en een topic zsm vol te storten met stoere oneliners of domme plaatjes.

Dat moet je gewoon weten te stoppen, dan druipt het klootjesvolk wel weer af en heb je gewoon weer een KLB zoals het bedoelt is. Om te klagen over belevenissen en dingen die je meemaakt, niet om te klagen over je mede-KLB'ers
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:28:22 #174
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83490290
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef BrandX het volgende:
De discussie over de gele/rode kaarten is nodeloos, want het gaat neit gebeuren. Dus daarover doorzeuren is ook niet nodig.
Bij diverse voetbalfora wordt dit systeem ook gebruikt, en je weet hoe die kunnen zijn als de lokale favo club weer eens verliest . Dit systeem werkt ontzettend goed daar, users weten waar ze aan toe zijn en modjes hebben een duidelijk beeld van wie de boel loopt te verneuken.

Je zou het als proef alleen bij KLB kunnen invoeren. Werkt het niet, wat jij blijkbaar denkt, dan kun je het alsnog afschaffen . Werkt het wel dan kun je kijken of het ook voor andere fora (ONZ?) geschikt is
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:28:24 #175
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83490293
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Leg eens uit dan dat wanneer een 'gewone' user zo'n topic opent, hij wordt afgebrand, en wanneer een 'echte baas' zo'n topic opent, hij doorgaans stoer is?
Omdat een 'echte baas' zelf doorgaans meer afkraakt en hij je dus zal afkraken wanneer je hem afkraakt, soort van oog om oog, tand om tand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')