8 oid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Chai het volgende:
Hoe oud waren jullie dan toen jullie Chuckie zagen?
7 ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Chai het volgende:
s0w liieffquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeten we keertje samen kijken dan bescherm ik je =$ =$
Hahaha ik weet nog dat een vriend van me dat had gezien en gewoon een jaar lang bang voor clowns wasquote:
Wij hebben er nog 2 staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa videobanden![]()
Volgens mij heeft mijn moeder zojuist de videorecorder weggegooit, omdat stuk.
Geen idee, wel veel jonger dan de minimale leeftijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Chai het volgende:
I know. Ik ben bang voor zulke poppen. Echt bang.quote:
Sowieso, clowns.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog dat een vriend van me dat had gezien en gewoon een jaar lang bang voor clowns was![]()
Die heb ik ook nog gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef Lamon. het volgende:
De engste film die ik ooit gezien heb vind ik nog steeds de Japanse versie van The Ring.
Om 2 uur in de nacht gekeken in mijn eentje.
Toen dat kind uit de tv kwam freakte ik compleet.
Die keek ik toen met mijn oppasquote:
Zo een gast bij me in de eerste kon zijn kop niet houden over Blair Witch. Gingen we hem kijken bij Engels, omdat die docent er ook ziek van was. Vond iedereen het een gigantische kutfilm.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
Blair Witch Project vond ik ook eng. Tot ik hoorde dat het nep was.Iedereen dacht dat het echt was.
Haha, jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
Blair Witch Project vond ik ook eng. Tot ik hoorde dat het nep was.Iedereen dacht dat het echt was.
Toen die net uitkwam, '99, was het verhaal dat het waargebeurd zou zijn etc. Daarom vond ik het zo kankereng.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo een gast bij me in de eerste kon zijn kop niet houden over Blair Witch. Gingen we hem kijken bij Engels, omdat die docent er ook ziek van was. Vond iedereen het een gigantische kutfilm.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef marcodej het volgende:
"Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen. Met het balbezit voor Johnny Heitinga. Johnny Heitinga speelt de bal. Heel goed naar Arjen Robben....Arjen Robben... Arjen Robben neemt de bal aan! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! ARJEN ROBBEN! WOAHOAHOAWOOH! JOHNNY HEITINGA SPEELT DE BAL NAAR ARJEN ROBBEN, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN NOG OFFICIEEL 20 SECONDEN! ARJEN ROBBBEEEEN...2-1!!!"
quote:
Dat is zijn mission toch.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef reetveter het volgende:
Wat wat wat is dit. Bear Gryllis zegt dat die trein zijn laatste kans is begint die dus te rennen. Wordt hij ineens vanuit 5 verschillende camerapunten gefilmd, inclusief een helicopterstandpunt
Joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef reetveter het volgende:
Wat wat wat is dit. Bear Gryllis zegt dat die trein zijn laatste kans is begint die dus te rennen. Wordt hij ineens vanuit 5 verschillende camerapunten gefilmd, inclusief een helicopterstandpunt
Ik had de game op de n64.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef reetveter het volgende:
Yaya Toure ook bijna zeker.quote:
Die kan in griekenland miljoenen verdienen zeggen ze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Straks willen ze Rommedahl ook nog.
Triest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Otis2.0 het volgende:
David Silva naar Manchester City.
Haha ik ben al klaar haha.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Lakitu het volgende:
Nu een opdrackt inleveren en dan nog maar 2 herkansingen en dan ZOETE VRIJHEID
Ik heb ook een contract getekend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef wise het volgende:
[..]
Triest.
Sowieso als je naar Man C. gaat btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |