Echt wel.quote:
Werkelijk waar, ik heb alleen Cars gezien. En de Jimmy Neutron films.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Toy Story![]()
![]()
A Bug's Life![]()
![]()
Bee Movie![]()
![]()
Up![]()
![]()
Cars![]()
Finding Nemo![]()
Monsters Inc.![]()
Carsquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Toy Story![]()
![]()
A Bug's Life![]()
![]()
Bee Movie![]()
![]()
Up![]()
![]()
Cars![]()
Finding Nemo![]()
Monsters Inc.![]()
Ja, dat wel. Maar ik vond Over The Hedge ook wel leuk.quote:
Alien vs Predatorquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef Bragi het volgende:
Ik heb van die post Toy Story, A Bug's Life, Up, Finding Nemo en Monsters Inc. gezien.
Jack Johnsonquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
Pictures of people taking
Pictures of people taking
Pictures of people taking pictures
Ja die is ook vetquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vond Over The Hedge ook wel leuk.
Volgens mij is dat meestal zo met deel 1 t/m 4quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
En van Shrek vond ik eigenlijk alleen deel 1 echt leuk. De vervolgen zijn maar zo zo.
Mensen die denken dat Animatie films alleen voor peuters zijn.quote:
Beter praten we daar over in plaats van die moderne computermeuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind al die oude Disneyfilms ook nog leuk.
Popkes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Animatie films alleen voor peuters zijn.
Mensen die dat niet denkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Animatie films alleen voor peuters zijn.
NIET BIJ TOY STORYquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meestal zo met deel 1 t/m 4![]()
Lion King was ook grotendeels met de computer gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beter praten we daar over in plaats van die moderne computermeuk.
Mensen die vrouw zijn en denken hun mening even te kunnen geven.quote:
Wat is jouw favoriet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat bestel jequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
NOHHH, VERZENDKOSTEN OP ASOS ZIJN 3 EURO.
Goedkoop voor een webwinkel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
NOHHH, VERZENDKOSTEN OP ASOS ZIJN 3 EURO.
Welnee, alleen die epische scènes waarin duizenden buffels naar beneden rennen en zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lion King was ook grotendeels met de computer gemaakt.
quote:
quote:
Okee,quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Welnee, alleen die epische scènes waarin duizenden buffels naar beneden rennen en zo.
Ik ga nu checken.quote:
Yesss! daarom.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedkoop voor een webwinkel.![]()
Daar gaat het toch over?![]()
quote:
Lekker luchtig op dagen zoals deze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga nu checken.
Ik vond deze altijd leuk:
http://www.asos.com/Asos/Asos-Twist-Back-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1089278&cid=4718&Rf-800=-1,20.000&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black
[..]
Yesss! daarom.
Jaaa videobandenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
We hebben ook al die videobanden nog. Sowieso alle prinsessenfilms die officieel voor m'n zusje waren maar die ik wel steeds meekeek =$
Wij hadden ook al die videobanden. Frank en Frey was altijd wel 1 van m'n favorietenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa videobanden![]()
Volgens mij heeft mijn moeder zojuist de videorecorder weggegooit, omdat stuk.
Frank en Frey vond ik altijd zo zielig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hadden ook al die videobanden. Frank en Frey was altijd wel 1 van m'n favorieten. En Junglebook
.
Mensen die bij bambi moesten huilenquote:
The Grudge.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
Van welke film hebben jullie vroeger nachtmerries gehad?
Fossiel deze manquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tss toen jullie die films keken keek ik Predator en Commando enzulks.
Niet van een film, maar wel van heel enge zombies bij de Power Puff Girls.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
Exorcist. Oh en jumanjiquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik Jurassic Park. En Jumanji vond ik ook fucking eng.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Exorcist. Oh en jumanjiGeen idee waarom die laatste, die was eigenlijk niet echt eng ofzo
Ik die ook allemaal behalve lilo&stitch en mulan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
Oh leuk, een lief onderwerp!
Ik heb:
Bambi
Sneeuwwitje
Oliver & Co
Mulan
Hunchback of Notre Dame
Pinokio
Lion King
Aladdin
Pocahontas
Tarzan
Lilo & Stitch
Beauty & the Beast
Hercules
Lady and the tramp
Fox and the hound
En ook alle pixars.
Begrijpelijkquote:
Chucky.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Allure_ het volgende:
Die mocht ik niet kijkenquote:
ik die ook beidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik Jurassic Park. En Jumanji vond ik ook fucking eng.
Ik moet nog steeds huilen bij die sterfscène van Bambi's mamaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die bij bambi moesten huilen![]()
Ik hield m'n gezicht van staal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik thuis ook niet, maar bij een vriendje hebben we dat stiekem gedaan. Een jongen uit de buurt had die film geregeld bij de videotheek.quote:
Jumanji? Really? Dat is mijn favoriete film.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik Jurassic Park. En Jumanji vond ik ook fucking eng.
Heb je Mulan wel gezien? Echt tof verhaal. Beetje onderschat vond ik, ik vond em veel gaver dan Pocahontas bijvoorbeeld. Eddy Murphy als t draakje was super!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik die ook allemaal behalve lilo&stitch en mulan.
Wij matchen echtquote:
Die kankerpop heeft me jarenlang bang gemaakt.quote:
Ja die bedoel ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds huilen bij die sterfscène van Bambi's mama
Ik ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds huilen bij die sterfscène van Bambi's mama
Nee niet gezien ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je Mulan wel gezien? Echt tof verhaal. Beetje onderschat vond ik, ik vond em veel gaver dan Pocahontas bijvoorbeeld. Eddy Murphy als t draakje was super!
Die man is voor mij Donkey van Shrek.quote:
Ik heb de film niet eens meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij matchen echt.
De grap is dat ik het nu nog steeds vertik om Jurassic Park ook nog maar ooit te kijken.
Anders wel die kutpop uit Kippenvel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die kankerpop heeft me jarenlang bang gemaakt.
Hoe kunnen jullie jurassic park nou eng vinden?quote:
DITquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Anders wel die kutpop uit Kippenvel.
Buikspreekpoppen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Haha die vond ik altijd grappig omdat die niets voorstelde vergeleken met Chucky.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb daar nachten- zo niet wekenlang niet door kunnen slapen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie jurassic park nou eng vinden?Dino's
Eens. Geen idee hoe vaak ik die al gekeken heb.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jumanji? Really? Dat is mijn favoriete film.
Moeten we keertje samen kijken dan bescherm ik je =$ =$quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nachten- zo niet wekenlang niet door kunnen slapen.
Ik kroop toen gewoon onder de luie stoelquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nachten- zo niet wekenlang niet door kunnen slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |