Bij mij ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik gok dat m'n note aantal ietwat aan de hoge kant is om serieus genomen te worden als mod
Dat is hier precies zo. Ik kán best serieus zijn en gewoon normaal doen. Maar ik denk niet mocht ik ooit (god behoede) mod oid worden dat users dat niet zo zien. Je merkte dat direct al bij o.us, al dat gejammer van die huilies 'Ja maar jij baggerde eerst ook en nu ben je mod en mag het ineens niet meer, niet eerlijk boehoe'quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij mij ook.Terwijl ik best serieus kan zijn
Maar mijn punt is.. is dat wat KLB wil en waarvoor KLB bedoeld is?quote:
Ik bedoel maar dat een note aantal zelden een reden is om iemand niet moderator te maken. Het belangrijkste is feeling voor het forum hebben.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, dus omdat de één het wel nostalgisch vindt, maar ik niet, is mijn mening irrelevant?
Ik weet niet waarom, maar als mods niet kunnen redeneren komt het altijd nèt wat treuriger over.
[..]
Ja ik vergat even dat die niet KLB was.
Echter blijf ik bij mijn standpunt.
Tijden veranderenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar mijn punt is.. is dat wat KLB wil en waarvoor KLB bedoeld is?
Tja maar die hebben vet veel mensen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat een note aantal zelden een reden is om iemand niet moderator te maken. Het belangrijkste is feeling voor het forum hebben.
Mjah jah nou jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:03 schreef yvonne het volgende:
Eerlijk gezegd zeggen die notes wel iets maar niet alles om en steengoede mod te kunnen worden.
Feeling voor het forum. Wat een vage term weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat een note aantal zelden een reden is om iemand niet moderator te maken. Het belangrijkste is feeling voor het forum hebben.
"Het bloed van een Fok!ker"quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Feeling voor het forum. Wat een vage term weer.
Ja is het ook. En je hebt het of je hebt het niet. Het kan wel groeien tho.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En feeling met de usersquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan gelijk een vraagquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gelijk een vraagMoet je daarvoor al lang op het forum rondlopen? En wat is lang?
Zie O.usquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gelijk een vraagMoet je daarvoor al lang op het forum rondlopen? En wat is lang?
Ah, oke. Dankje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, we hebben mods gehad die pas 2 maanden op FOK! zaten.
Nee kijk maar naar O.us.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de modjes in KLB niet de mankracht hebben om alles te modereren wat volgens de geldende regels fout is,quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tijden veranderen, en als het echt uit de maat loopt dan wordt het echt wel gemodereerd.
Brechtje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, we hebben mods gehad die pas 2 maanden op FOK! zaten.
onzinquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de modjes niet de mankracht hebben om alles te modereren wat volgens de geldende regels fout is,.
Jawel hoor, zeker met hulp van de users middels TR's of op een andere manier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de modjes in KLB niet de mankracht hebben om alles te modereren wat volgens de geldende regels fout is,.
Nou ja, ik heb me de laatste 4 maanden behoorlijk misdragen maar vanaf nu doe ik mijn best een beetje die 'feeling' te krijgen zodat ik ooit nog wat voor FOK! kan betekenen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het zou wel fijn zijn als je die term ook nader verklaart. Want ik denk dat het voor heel veel (niet-doorgewinterde) users op dit forum een beetje abracadabra is, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is het ook. En je hebt het of je hebt het niet. Het kan wel groeien tho.
Sorry maar vind je het erg als ik je nu uitlach?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb me de laatste 4 maanden behoorlijk misdragen maar vanaf nu doe ik mijn best een beetje die 'feeling' te krijgen zodat ik ooit nog wat voor FOK! kan betekenen.![]()
Je wilt blauw wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb me de laatste 4 maanden behoorlijk misdragen maar vanaf nu doe ik mijn best een beetje die 'feeling' te krijgen zodat ik ooit nog wat voor FOK! kan betekenen.![]()
Ik hoop voor je dat het lukt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit zijn dus echt de reacties die roepen om aandacht/gebash.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry maar vind je het erg als ik je nu uitlach?
Als je me een beetje kent weet je dat ik beiden graag wil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je wilt blauw worden? of wil je ineens het brave pad op.
Ja, best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het zou wel fijn zijn als je die term ook nader verklaart. Want ik denk dat het voor heel veel (niet-doorgewinterde) users op dit forum een beetje abracadabra is, eerlijk gezegd.
Nee. Maar het lijkt me gewoon leuk om te doen. Waarom weet ik niet, maar het lijkt mij wel wat hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef Chowi het volgende:
Maar AP, heb je nou echt het gevoel dat je iets bereikt hebt in je leven als je mod wordt op FOK! ofzo?.
Dan kan ik niet anders concluderen dan dat de topiques die nu in KLB actief staan ook echt in lijn zijn met wat de crew wil? (het is lastig te toetsen aangezien er geen duidelijk beschreven regels zijn)quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeker met hulp van de users middels TR's of op een andere manier.
Het komt mij zo voor dat het je om meer gaat dan dat. Want je zit er wel heel erg opzichtig naar te solliciteren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Maar het lijkt me gewoon leuk om te doen. Waarom weet ik niet, maar het lijkt mij wel wat hebben.
je kunt ook helpen door als je iets ziet een topiquereport te plaatsenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mjah, ik snap dat klonen sowieso niet. Bij een kloon ben ik dan ook sneller geneigd minder serieus te reageren. Het siert men juist als men ALLES, ook in R&P, onder het originele account post, daar heb ik respect voor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
Als er een topic in R&P is, met een nette OP en een goed verhaal/probleem word er alsnog kut gereageerd. Als ik daar ooit een topic zou maken zou ik het serieus met een kloon doen, dat lijkt me eigenlijk al een slecht teken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef yvonne het volgende:
Zo, en nu ga ik lekker rondsurfen op FOK!, zat leuks te lezen, toedels
Alweer terug?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, ik snap dat klonen sowieso niet. Bij een kloon ben ik sneller geneigd minder serieus te reageren. Het siert men juist als men ALLES, ook in R&P, onder het originele account post, daar heb ik respect voor.
(Vrijwel) iedereen post toch sowieso niet onder de eigen naam.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Sja, als jij een beetje bekend bent hier, of vindbaar via Google snap ik best dat je niet ff onder je eigen naam post dat je zwanger bent.
Ja maar sommige zijn vrij simpel googlebaar of op andere manieren te herleiden tot accounts op bv. Hyves e.d. waar ook familie staat. En gezien er nog al genoeg 'lolbroeken' zijn die van een goeie backfire houden en dan dus wellicht info uit een R&P topic ofzo gaan publiceren op je prive-pagina's snap ik wel dat mensen klonen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef Socios het volgende:
[..]
(Vrijwel) iedereen post toch sowieso niet onder de eigen naam.Iedereen heeft al een user name toch...
Ach, als hij het niet meent houdt hij het niet vol om zich te gedragen. We komen er gauw genoeg achter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
AP is gewoon tot de conclusie gekomen dat z'n gebagger alleen maar averechts werkt en hoopt dan als 'blauwe' wat aandacht naar zich toe te trekken. Lijkt me niet echt de juiste redenen om mod te worden. Waar wie ben ik
ok, nu word het gewoonweg engquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om één nieuw subforum voor FOK! aan te maken voor normale mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef ukga het volgende:
Kunnen ze op fok niet 1 subforum maken 'de beerput' ofzo?
ik zeg ; Verbal for adminquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om één nieuw subforum voor FOK! aan te maken voor normale mensen
nofi
V.
Die worden dan ook geen mod.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het zou wel fijn zijn als je die term ook nader verklaart. Want ik denk dat het voor heel veel (niet-doorgewinterde) users op dit forum een beetje abracadabra is, eerlijk gezegd.
Ben ik dan perfecter dan jij? Ik heb maar 1 positieve. Dat maakt echt niet uit hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:36 schreef leeell het volgende:
tevens zou ik een perfecte mod zijn , heb maar 18 notes
Welke fokker zit er in de trein naar Groningenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar sommige zijn vrij simpel googlebaar of op andere manieren te herleiden tot accounts op bv. Hyves e.d. waar ook familie staat. En gezien er nog al genoeg 'lolbroeken' zijn die van een goeie backfire houden en dan dus wellicht info uit een R&P topic ofzo gaan publiceren op je prive-pagina's snap ik wel dat mensen klonen.
Beetje lullig als je hier post dat je verliefd bent op de buurvrouw en een of andere lolbroek zet dat op de Hyves van je vrouw ofzo
Een beetje normaal doen kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Darkwolf het volgende:
Uiteindelijk is dit gewoon het internet.
Zelf heb ik toch echt een dikke schubbehuid leren kweken en het zal je verbazen hoe veel leuker FOK! dan word.
En in de meeste gevallen: users die gemeen doen... dat zegt vaak (dus niet altijd, daar sommige ook drama zoeken en de boel zelf uitlokken) meer over de user in kwestie dan het persoon waar hij gemeen tegen doet.
Als je dom blijft lullen ga dan een ander topic vervuilen, bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |