abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:09:44 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83486817
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bv, als je donders goed weet dat iets niet accoord is, niet allemaal als een dolle gaan quoten zodat het ons lang duurt voor we een topic in orde hebben
Topics niet omdat het die en die TS is laten ontsporen.
Elkaar eens aanspreken, en ik moet zeggen dat ik dat best wel zie gebeuren met name door de lui die zelf al eens een lange ban aan de broek hebben gehad.

En deze FOK! "user" de notoire FOK! is FOK! en ík mag daar baggeren omdat ík dat wil en het altijd al bagger is en het is maar internet joh-user mag van mij echt weg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:10:06 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83486832
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sorry, maar de users die constant bashen mogen toch zelf ook wel begrijpen dat dat niet normaal is.
Klopt, ze zullen het allicht begrijpen, maar ik heb niet het idee dat de users die constant bashen al hun reacties verwijderd zien worden of zichzelf om de haverklap gebanned zien worden. Dus waar ligt dan de verantwoordelijkheid?
quote:
Of doen ze zo in het echte leven ook? Dan snap ik iig dat ze hun heil op het internet zoeken, want dan zullen ze vaak een pak slaag hebben gehad
Je kunt het echte leven niet vergelijken met FOK! .. FOK! is voor veel mensen net een soort WoW. Je speelt een karakter, terwijl je in het echt natuurlijk niet zo bent. En dat dat botst met mensen die FOK! wel serieus nemen en hun RL vriendenkring op FOK! ontmoet hebben, begrijp ik
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:11:18 #278
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_83486876
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Chowi het volgende:
Ik was gewoon benieuwd. Geef nou gewoon even een bondig antwoord op mijn vraag, hebben we dat ook weer gehad.
Het is waarschijnlijk niet in een post uit te leggen. Een poging zal wellicht leiden tot eventueel nog meer vragen en dan heb je dus een offtopic situatie.
Als je serieus geinteresseerd bent, waarom had je deze vraag niet gewoon even per PM gedaan?
Gezien ook je huidige toon voel ik mij steeds minder gemotiveerd om er dan ook verder op in te gaan. Sorry.

EDIT: Yvonne was mij voor. Meer zeg ik er ook niet over in dit topic.
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:11:46 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83486901
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef leeell het volgende:

[..]

ik vond het een van de minst sympathieke mensen die hier rondliep, en hij was nog mod toentertijd ook

BoWa was een van de betere KLB mods
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:12:08 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83486920
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk niet in een post uit te leggen. Een poging zal wellicht leiden tot eventueel nog meer vragen en dan heb je dus een offtopic situatie.
Als je serieus geinteresseerd bent, waarom had je deze vraag niet gewoon even per PM gedaan?
Gezien ook je huidige toon voel ik mij steeds minder gemotiveerd om er dan ook verder op in te gaan. Sorry.

Verder ontopic graag.

Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 13:12:56 #281
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83486947
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja ik zie het. Niet normaal dat de crew offtopic gaat en ons daarin mee sleurt. Ik ga denk ik een klacht indienen.

Kusjes

Bella
*grinnik*
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bv, als je donders goed weet dat iets niet accoord is, niet allemaal als een dolle gaan quoten zodat het ons lang duurt voor we een topic in orde hebben
Elkaar eens aanspreken, en ik moet zeggen dat ik dat best wel zie gebeuren met name door de lui die zelf al eens een lange ban aan de broek hebben gehad.

En deze FOK! "user" de notoire FOK! is FOK! en ík mag daar baggeren omdat ík dat wil en het altijd al bagger is en het is maar internet joh-user mag van mij echt weg
Bang voor verandering. Dat had ook een naam geloof ik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:13:11 #282
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83486955
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

heeuj, offtopic weer

yvonne doe er wat aan

tevens kan je hier tot in den einde blijven discussieren over hoe sommige users zijn en hoe KLB in elkaar steekt maar je verandert er niets aan, want het gaat niet om een paar mensen zoals sommige crewleden hier doen vermoeden.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_83486985
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Deels is zelfregulering natuurlijk wel de oplossing. Al word ik dan wel simpel van dat volk dat meteen NSB'er begint te gillen als iemand een TR zet of een opmerking in een FB topic maakt. Dan merk je wel echt op wat voor kleuterschool niveau sommigen zitten. Die snappen niet dat je het met teveel troep en bagger op de lange termijn totaal verziekt.

Bepaalde users hebben wel de schijn tegen natuurlijk, dus dat zal wellicht best lastig worden omdat mensen gewoon al gekleurd naar hun topics kijken (bv. AP / Paul / etc. ). Maar in theorie zou ieder topic ongeacht de TS evenveel kans moeten hebben. Maar het werkt ook de andere kant op. Mensen die 'credits' hebben bij crew of users en daarom met een baggertopic wegkomen
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:46 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83487146
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef leeell het volgende:

[..]

heeuj, offtopic weer

yvonne doe er wat aan

tevens kan je hier tot in den einde blijven discussieren over hoe sommige users zijn en hoe KLB in elkaar steekt maar je verandert er niets aan, want het gaat niet om een paar mensen zoals sommige crewleden hier doen vermoeden.

Nee, je hebt gelijk, ík doe er niks aan, de mods doen er niks aan, niemand doet er wat aan.
Einde discussie met jou.

pi_83487226
quote:

[..]

heeuj, offtopic weer

yvonne doe er wat aan

We kunnen er toch gewoon over discussiëren en iedereen kan toch even zijn mening kwijt? En er gebeurd waarschijnlijk ook helemaal niets, na dit topic veranderd er toch niks, al hoop ik dat heel erg. Maar zo komt het allemaal wel even aan het licht. En kan iedereen even zijn zegje doen. Alleen vind ik het jammer dat de users die het hardst bashen en de hele tijd de KLB en ONZ lopen te verkloten zich hier nog niet hebben gemeld.
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:20:19 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83487235
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Deels is zelfregulering natuurlijk wel de oplossing. Al word ik dan wel simpel van dat volk dat meteen NSB'er begint te gillen als iemand een TR zet of een opmerking in een FB topic maakt. Dan merk je wel echt op wat voor kleuterschool niveau sommigen zitten. Die snappen niet dat je het met teveel troep en bagger op de lange termijn totaal verziekt.

Bepaalde users hebben wel de schijn tegen natuurlijk, dus dat zal wellicht best lastig worden omdat mensen gewoon al gekleurd naar hun topics kijken (bv. AP / Paul / etc. ). Maar in theorie zou ieder topic ongeacht de TS evenveel kans moeten hebben. Maar het werkt ook de andere kant op. Mensen die 'credits' hebben bij crew of users en daarom met een baggertopic wegkomen

Al word ik dan wel simpel van dat volk dat meteen NSB'er begint te gillen als iemand een TR zet of een opmerking in een FB topic maakt. Dan merk je wel echt op wat voor kleuterschool niveau sommigen zitten. Die snappen niet dat je het met teveel troep en bagger op de lange termijn totaal verziekt.
En die groep schaar ik toch wel onder de groep die ik net aanhaalde, er zijn er maar een paar die na verloop van tijd wél leuk user worden.

En precies, je snapt het wel ;
En we zijn geen totalitaire staat, achter FOK! zitten mensen,ook met evenveel eigenaardigheden als de user.
En dat houden we zo

pi_83487238
`BEST - Drie jongens van 15 en 16 jaar uit Best zijn deze week aangehouden omdat zij een meisje van 14 onder dreiging van publicatie van 'compromitterende' beelden op internet hebben gedwongen tot seks.

© ANPDe politie heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Op deze manier werd het slachtoffer een aantal maanden geleden een aantal keer verkracht, zei een politiewoordvoerder. De drie jeugdige verdachten zitten vast voor verder onderzoek.´

Dit lees je dagelijks, hoe kun je eigenlijk van een enorme groep anonieme mensen op internet wel fatsoenlijk gedrag verwachten, als dit de nieuwe generatie is (voor een zorgelijk groot deel dan)

Mensen onderschatten de combi Internet en IRL wel eens. Het is niet voor niets dat de nieuwe generatie loverboys hun slachtoffers van Hyves afplukken...
pi_83487239
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

We kunnen er toch gewoon over discussiëren en iedereen kan toch even zijn mening kwijt? En er gebeurd waarschijnlijk ook helemaal niets, na dit topic veranderd er toch niks, al hoop ik dat heel erg. Maar zo komt het allemaal wel even aan het licht. En kan iedereen even zijn zegje doen. Alleen vind ik het jammer dat de users die het hardst bashen en de hele tijd de KLB en ONZ lopen te verkloten zich hier nog niet hebben gemeld.
Toon je goede wil, nodig ze uit
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:20:44 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83487249
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk, ík doe er niks aan, de mods doen er niks aan, niemand doet er wat aan.
Einde discussie met jou.
Maar kunnen we eerst vaststellen of de situatie die momenteel in KLB is wenselijk is of niet? Ik hoor hierover tegenstrijdige geluiden .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 13:20:48 #290
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83487252
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Die komen niet in GC waarschijnlijk?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:22:33 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83487327
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar kunnen we eerst vaststellen of de situatie die momenteel in KLB is wenselijk is of niet? Ik hoor hierover tegenstrijdige geluiden .

Lees maar terug, dan zie het antwoord allang.

woensdag 30 juni 2010 @ 13:23:17 #292
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83487369
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef Lamon. het volgende:
`BEST - Drie jongens van 15 en 16 jaar uit Best zijn deze week aangehouden omdat zij een meisje van 14 onder dreiging van publicatie van 'compromitterende' beelden op internet hebben gedwongen tot seks.

Op deze manier werd het slachtoffer een aantal maanden geleden een aantal keer verkracht, zei een politiewoordvoerder. De drie jeugdige verdachten zitten vast voor verder onderzoek.´

Dit lees je dagelijks, hoe kun je eigenlijk van een enorme groep anonieme mensen op internet wel fatsoenlijk gedrag verwachten, als dit de nieuwe generatie is (voor een zorgelijk groot deel dan)

Mensen onderschatten de combi Internet en IRL wel eens. Het is niet voor niets dat de nieuwe generatie loverboys hun slachtoffers van Hyves afplukken...
Overdrijven is ook een vak. En de wereld is hard, oneerlijk en gemeen. Waarom je dat nou meteen weer op FOK! en deze discussie wil betrekken is me een raadsel.
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 13:23:36 #294
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83487383
quote:

[..]

heeuj, offtopic weer

yvonne doe er wat aan

En toch is het zo, de meesten zijn gewoon meelopertjes.
lolwut
pi_83487395
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Toon je goede wil, nodig ze uit
Daarom opende ik hem eerst in de ONZ.. In de KLB zou het niks worden omdat ik daar de mods tegen me heb en die me toch niet gingen helpen met het leiden van het topic. Hier wordt er echt serieus over gepraat. Maar niet met degene die het aangaan.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Die komen niet in GC waarschijnlijk?
Nee, en ik weet niet of ik ze daar attent op mag maken dat dit topic bestaat? Mod? yvonne?
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 13:24:29 #296
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83487425
quote:

appels, peren, uitzonderingen irl vergelijken met de huidige verknipte standaard in KLB.
lolwut
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:25:00 #297
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83487446
quote:

ik neem aan dat jij de ijsmeis.rar ook kent?

oftwel dat gebeurt hier ook gewoon:

samevatting

1.een Fokster denkt dat ze leuk is
2.naaktpics van haar worden gevonden
3.????
4. profijt
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_83487470
quote:

Wat een onzin om te doen alsof dit de nieuwe generatie is, dit zijn echt uitzonderingen op een grote groep die zich gewoon normaal kan gedragen.

Het is juist de anonimiteit die er voor zorgt dat mensen die irl niet zo zouden doen ineens een veel grotere bek hebben.
pi_83487512
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef leeell het volgende:

[..]

ik neem aan dat jij de ijsmeis.rar ook kent?

oftwel dat gebeurt hier ook gewoon:

samevatting

1.een Fokster denkt dat ze leuk is
2.naaktpics van haar worden gevonden
3.????
4. profijt
Naaktpics posten of maken is iemand zijn eigen verantwoordelijkheid. Alleen vind ik wel dat als die gepost worden dat de crew dat meisje of die jongen tegen zichzelf moet beschermen.
pi_83487554
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. En de wereld is hard, oneerlijk en gemeen. Waarom je dat nou meteen weer op FOK! en deze discussie wil betrekken is me een raadsel.
Niet op FOK!, op internet, en FOK! is ook internet.
Ik overdrijf niet.
Dit is enkel een wat extremer voorbeeld, maar dit komt zo vaak voor. Het hoeft niet meteen over verkrachting te gaan, maar minstens over het stalken van mensen via internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')