Nouquote:VERTEL ben dol op verhaaltjes voor slapen gaan
ken je het verhaal?quote:
je kent hem vast niet, koen welquote:
dudequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ze deed het niet alleen voor de kids...
dit verhaal is trouwens echt gebeurdquote:
je moet het verhaal wel kennenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet. Toch?
awwwquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
IK WAS EERDER zit ik nu met mn lege topic
bangmakerijquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:59 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
dit verhaal is trouwens echt gebeurd
opbokkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:00 schreef rijsttafel het volgende:
Ow, nachtbagger gemist.
Goedmakertje:
[ afbeelding ]
hell noquote:
ik heb je eventjes geholpenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
IK WAS EERDER zit ik nu met mn lege topic
Ik zou er ook wel op bokken.quote:
Babysitter in Amerikaquote:
Ga doorquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef Koenitjuh het volgende:
Maar die babysitter bracht dus die kinderen naar boven en ging beneden zitten tv te kijken
het was haar eerste keer in dat huisquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef Koenitjuh het volgende:
Maar die babysitter bracht dus die kinderen naar boven en ging beneden zitten tv te kijken
het was een doodnormale kamer met een paar stoelen, een tafeltje een hier en daar een schilderij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het was haar eerste keer in dat huis
Koen is aan het schrijvenquote:
i know itquote:
De babysitter heeft de hele avond met de kindjes gespeeld. Ze heeft ze daarna naar Boven gebracht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:04 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
het was een doodnormale kamer met een paar stoelen, een tafeltje een hier en daar een schilderij.
er was een ding raar aan die kamer.
in de hoek stond een levensgrote clown's pop
ik hang aan je lippenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De babysitter heeft de hele avond met de kindjes gespeeld. Ze heeft ze daarna naar Boven gebracht.
Het lijkt een doodnormale avond
ze gaat wat eten en drinken pakken, en gaat daarnaar weer voor de tv zitten. ze zapte wat, alleen na een tijdje begint ze zich een beetje raar te voelen, alsof iemand haar de hele tijd zit te bekijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De babysitter heeft de hele avond met de kindjes gespeeld. Ze heeft ze daarna naar Boven gebracht.
Het lijkt een doodnormale avond
jaja ga dooorquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:10 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ze gaat wat eten en drinken pakken, en gaat daarnaar weer voor de tv zitten. ze zapte wat, alleen na een tijdje begint ze zich een beetje raar te voelen, alsof iemand haar de hele tijd zit te bekijken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:10 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ze gaat wat eten en drinken pakken, en gaat daarnaar weer voor de tv zitten. ze zapte wat, alleen na een tijdje begint ze zich een beetje raar te voelen, alsof iemand haar de hele tijd zit te bekijken.
Babysitter: "Die clown van de McDonald's..."quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze kijkt naar de clown en ze vind het toch een beetje raar, Ze besluit de ouders te bellen om te vragen of ze de clown mag wegzetten...
Zei: "Hoi, De kinderen liggen op bed, ik zit hier TV te kijken maar mag ik u iets vragen?
Ik voel me een beetje ongemakkelijk door die clown, mag ik hem wegzetten?"
Vader: "Welke clown?"
Geniaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze kijkt naar de clown en ze vind het toch een beetje raar, Ze besluit de ouders te bellen om te vragen of ze de clown mag wegzetten...
Zei: "Hoi, De kinderen liggen op bed, ik zit hier TV te kijken maar mag ik u iets vragen?
Babysitter: die clown die in de woonkamer staatquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
beetje anticlimaxquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:19 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
Babysitter: die clown die in de woonkamer staat
Vader: ik denk dat je de kinderen beter even wakker moet gaan makken, en ze naar buiten moet brengen...
De babysitter kijkt naar de clown, denkt nog even 2 keer na. maar staat dan op en sluipt voorzichtig naar de deur, om daarna zachtjes naar boven te gaan. ze maakt de kinderen wakker en ze gaan naar buiten.
de politie wordt gebeld, alleen wanneer zij aankwamen, was de clown al weg.
later bleek dat er een gek uit het gekken huis is ontsnapt. en gewoon daar zich voordeed als clown zonder duidelijke reden. echt gebeurd.
was toch een ontsnapte gevangene?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:19 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
Babysitter: die clown die in de woonkamer staat
Vader: ik denk dat je de kinderen beter even wakker moet gaan makken, en ze naar buiten moet brengen...
De babysitter kijkt naar de clown, denkt nog even 2 keer na. maar staat dan op en sluipt voorzichtig naar de deur, om daarna zachtjes naar boven te gaan. ze maakt de kinderen wakker en ze gaan naar buiten.
de politie wordt gebeld, alleen wanneer zij aankwamen, was de clown al weg.
later bleek dat er een gek uit het gekken huis is ontsnapt. en gewoon daar zich voordeed als clown zonder duidelijke reden. echt gebeurd.
verhalen veranderen sterk héquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
was toch een ontsnapte gevangene?![]()
Met meerdere moorden op zijn naam
wordt van de een naar de andere verteld, met elke keer weer een klein verschil, je kent het welquote:
de harde kern blijft toch waargebeurd..quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wordt van de een naar de andere verteld, met elke keer weer een klein verschil, je kent het wel
pff, weet jij een betere>?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:22 schreef Flippiee het volgende:
Pfff niet eens zijn over het einde wat een anti-climax
vertelquote:
als ik er ben volgende nachtbaggerquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daar zeg je wat eens denken.
Voor de volgende nachtbagger dan maar?
Hoax, hij kan niet beterquote:
De clown liep achter de babysitter aan naar boven en bedwelmde haar met een doekje vol Ether. De clown liep de slaapkamer van de schattige kindjes binnen en pakte uit z'n binnenzak een scalpel. Hij sneed de buikjes van de de kinderen open en haalde de magen eruit. Deze nam hij mee naar beneden en bakte ze op hoog vuur met af en toe omdraaien in een koekenpan tot ze een krokant korstje hadden. Daarna at hij ze op en verkrachtte hij de babysitter.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De clown liep achter de babysitter aan naar boven en bedwelmde haar met een doekje vol Ether. De clown liep de slaapkamer van de schattige kindjes binnen en pakte uit z'n binnenzak een scalpel. Hij sneed de buikjes van de de kinderen open en haalde de magen eruit. Deze nam hij mee naar beneden en bakte ze op hoog vuur met af en toe omdraaien in een koekenpan tot ze een krokant korstje hadden. Daarna at hij ze op en verkrachtte hij de babysitter.
De gealarmeerde politie was inmiddels gearriveerd.
Vervolg nodig?
waarom niet het was in Amerika, daar gebeuren nog wel gekkere dingenquote:
heeft de clown speciale opleiding gekregen? voor arts?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De clown liep achter de babysitter aan naar boven en bedwelmde haar met een doekje vol Ether. De clown liep de slaapkamer van de schattige kindjes binnen en pakte uit z'n binnenzak een scalpel. Hij sneed de buikjes van de de kinderen open en haalde de magen eruit. Deze nam hij mee naar beneden en bakte ze op hoog vuur met af en toe omdraaien in een koekenpan tot ze een krokant korstje hadden. Daarna at hij ze op en verkrachtte hij de babysitter.
De gealarmeerde politie was inmiddels gearriveerd.
Vervolg nodig?
1-0 voor jouwquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:31 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
waarom niet het was in Amerika, daar gebeuren nog wel gekkere dingen
we should know, we've been therequote:Op woensdag 30 juni 2010 02:31 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
waarom niet het was in Amerika, daar gebeuren nog wel gekkere dingen
en daar gaat het enge verhaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De inmiddels aangekomen politie besloop het huis en zag door een raampje de clown met de scalpel. Daardoor hadden zij maar één optie. Het huis nuken.
De politie schakelde de hulp van het leger in die een half uurtje later een 200 kilo zware kernkop op het huis dropte.
Echter hadden ze niet door hiermee de hele stad te vernietigen. De verantwoordelijke generaal pleegde hierop zelfmoord door een trein te koppen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De inmiddels aangekomen politie besloop het huis en zag door een raampje de clown met de scalpel. Daardoor hadden zij maar één optie. Het huis nuken.
De politie schakelde de hulp van het leger in die een half uurtje later een 200 kilo zware kernkop op het huis dropte.
Echter hadden ze niet door hiermee de hele stad te vernietigen. De verantwoordelijke generaal pleegde hierop zelfmoord door een trein te koppen.
houd ik je aanquote:
kreeg opeens weer zin in dit liedje:quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
we should know, we've been there
daar doen we het voorquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach dankzij jullie kan ik nu wel fijn slapen
dat was mijn wekker die tijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:35 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
kreeg opeens weer zin in dit liedje:
mooi, maar als je een leuk verhaaltje wil kunnen we dat ook wel vertellen hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach dankzij jullie kan ik nu wel fijn slapen
join the clubquote:
Terwijl de generaal de trein op zich af zag komen keek hij naar de machinist, het was de clown...quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En de clown was niet van plan te gaan remmen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Terwijl de generaal de trein op zich af zag komen keek hij naar de machinist, het was de clown...
een open eindequote:Op woensdag 30 juni 2010 02:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Terwijl de generaal de trein op zich af zag komen keek hij naar de machinist, het was de clown...
wat een diepgang in het verhaal !quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
toch wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de clown was niet van plan te gaan remmen...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
toch wel!
Ze trouwden, maakte 3 kinderen en hadden een stressvol huwelijk, einde!
de clown, reed de generaal omver en reisde verder,quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En de clown was niet van plan te gaan remmen...
Dankjequote:Op woensdag 30 juni 2010 02:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
toch wel!
Graag Gedaanquote:
werd er ook niet een comedy over gemaakt ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
toch wel!
Een recherche team werd ingeschakeld om de lege trein te onderzoeken, er stond een kopje koffie in de controle kamer welke nog steeds warm was...quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:37 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de clown, reed de generaal omver en reisde verder,
de trein werd daarna leeg teruggevonden.
de clown, was ontsnapt
Brokeback Mountain... Was geen Comedyquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:38 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
werd er ook niet een comedy over gemaakt ?
de clown kon niet ver zijn, maar werd naar 2 uur niet gevonden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Een recherche team werd ingeschakeld om de lege trein te onderzoeken, er stond een kopje koffie in de controle kamer wekker nog steeds warm was...
Nooit gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Brokeback Mountain... Was geen Comedy
Trustenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:41 schreef Flippiee het volgende:
Nou lieve fokkertjes, ik ga lekker slapentrusten enzo
Maar het was de clown niet...quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:41 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de clown kon niet ver zijn, maar werd naar 2 uur niet gevonden.
toen de politie en het leger het bijna wouden opgeven, kregen ze en bericht. er hing een dode meneer aan een boom
maar goed ookquote:
ik hoop dat je kan slapen, welterustenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:41 schreef Flippiee het volgende:
Nou lieve fokkertjes, ik ga lekker slapentrusten enzo
nee duh die had de clown uiteraard vermoordquote:
Met daarop een grapje van de clown.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:42 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
nee duh die had de clown uiteraard vermoord
maar er hing een briefje aan de meneer.
90393 3773,quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:42 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
nee duh die had de clown uiteraard vermoord
maar er hing een briefje aan de meneer.
er stond op:quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met daarop een grapje van de clown.
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:42 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik hoop dat je kan slapen, welterusten
tschuus !quote:
Ze draaiden het papiertje om, en er stond!quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
90393 3773,
wat moest het betekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze draaiden het papiertje om, en er stond!Dus de clown was nog in de buurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze draaiden het papiertje om, en er stond!en het lichaam ging ineens zichzelf leeg schijten, want dat doen mensen nou eenmaal als ze dood zijn (bron: southpark)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Niemand wist het, maar toen verscheen er een man welke vertelde dat het stond voor: "Er zullen nog 90393 mensen sterven door middel van 3773 gebeurtenissen..."quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
90393 3773,
wat moest het betekenen?
help er gaan nu 3 verhalen door elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Niemand wist het, maar toen verscheen er een man welke vertelde dat het stond voor: "Er zullen nog 90393 mensen sterven door middel van 3773 gebeurtenissen...
Past nog heel goed bij elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:47 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
help er gaan nu 3 verhalen door elkaar
Die van mij is het beste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:47 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
help er gaan nu 3 verhalen door elkaar
is die clown nog wel even bezigquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Niemand wist het, maar toen verscheen er een man welke vertelde dat het stond voor: "Er zullen nog 90393 mensen sterven door middel van 3773 gebeurtenissen..."
En wij met zieke gedachten uitwerken en rekenenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
is die clown nog wel even bezig
Maar uit onderzoek bleek dat ze vergiftigd warenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:49 schreef Koenitjuh het volgende:
en de volgende 5 dagen stierven er plotseling precies 1000 mensen aan een hartaanval.
i blame the clown!quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
Als je deze post niet herpost in 200 verschillende topics zal je moeder binnen 50 jaar sterven aan een nog nader te noemen complicatie.
Oke.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
Als je deze post niet herpost in 200 verschillende topics zal je moeder binnen 50 jaar sterven aan een nog nader te noemen complicatie.
de volgende dagen sterfte er ook mensen in andere stedenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek bleek dat ze vergiftigd waren
mag het iets eerderquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
Met een piepklein gaatje in het achterhoofd werden de lijken aangetroffen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:51 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de volgende dagen sterfte er ook mensen in andere steden
Door Anthrax, de clown was volgens de laatste rapporten van Homeland Security in Los Angeles, California waar hij connecties heeft met Arnold Schwarzenegger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek bleek dat ze vergiftigd waren
het blijkt dat de clown als hobby de hersens van zijn slachtoffers eruit lepeltquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een piepklein gaatje in het achterhoofd werden de lijken aangetroffen...
met een mierenlepeltje danquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het blijkt dat de clown als hobby de hersens van zijn slachtoffers eruit lepelt
nah, hij boort gewoon een groter gat ,quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
met een mierenlepeltje danwant het was een peipklein gaatje
uiteraard krijgt het zijn eigen sub-forum en wordt het over 2 jaar verfilmdquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:03 schreef Floxcie het volgende:
Dit topic gaan we apart openen, we maken er een super duper B-verhaal van.
+ Bakken met geldquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:05 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
uiteraard krijgt het zijn eigen sub-forum en wordt het over 2 jaar verfilmd
ja maar we zeggen dat we het voor de fans doen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Nadat Homeland Security al hun rapporten had gepresenteerd aan Barack Obama, pakte hij een lucifer, stak 'm aan en zei "We branden ieder stukje grond plat totdat de clown dood is."quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Door Anthrax, de clown was volgens de laatste rapporten van Homeland Security in Los Angeles, California waar hij connecties heeft met Arnold Schwarzenegger.
-einde-quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nadat Homeland Security al hun rapporten had gepresenteerd aan Barack Obama, pakte hij een lucifer, stak 'm aan en zei "We branden ieder stukje grond plat totdat de clown dood is."
voor mij wel want mijn inspiratie is op voor vandaag.quote:
de dag begint netquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
voor mij wel want mijn inspiratie is op voor vandaag.
er zit een mot op me kamerquote:
sla hem doodquote:
nah..quote:
Clown is baas, ga verder op mijn posts.quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:08 schreef JanPiraat het volgende:
en toen veranderde ze in een paddestoel en ging ze dood...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |