Oke.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
Als je deze post niet herpost in 200 verschillende topics zal je moeder binnen 50 jaar sterven aan een nog nader te noemen complicatie.
de volgende dagen sterfte er ook mensen in andere stedenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek bleek dat ze vergiftigd waren
mag het iets eerderquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef KoningStoma het volgende:
Als je deze post niet herpost in 200 verschillende topics zal je moeder binnen 50 jaar sterven aan een nog nader te noemen complicatie.
Met een piepklein gaatje in het achterhoofd werden de lijken aangetroffen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:51 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
de volgende dagen sterfte er ook mensen in andere steden
Door Anthrax, de clown was volgens de laatste rapporten van Homeland Security in Los Angeles, California waar hij connecties heeft met Arnold Schwarzenegger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar uit onderzoek bleek dat ze vergiftigd waren
het blijkt dat de clown als hobby de hersens van zijn slachtoffers eruit lepeltquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een piepklein gaatje in het achterhoofd werden de lijken aangetroffen...
met een mierenlepeltje danquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het blijkt dat de clown als hobby de hersens van zijn slachtoffers eruit lepelt
nah, hij boort gewoon een groter gat ,quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
met een mierenlepeltje danwant het was een peipklein gaatje
uiteraard krijgt het zijn eigen sub-forum en wordt het over 2 jaar verfilmdquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:03 schreef Floxcie het volgende:
Dit topic gaan we apart openen, we maken er een super duper B-verhaal van.
+ Bakken met geldquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:05 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
uiteraard krijgt het zijn eigen sub-forum en wordt het over 2 jaar verfilmd
ja maar we zeggen dat we het voor de fans doen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Nadat Homeland Security al hun rapporten had gepresenteerd aan Barack Obama, pakte hij een lucifer, stak 'm aan en zei "We branden ieder stukje grond plat totdat de clown dood is."quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Door Anthrax, de clown was volgens de laatste rapporten van Homeland Security in Los Angeles, California waar hij connecties heeft met Arnold Schwarzenegger.
-einde-quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nadat Homeland Security al hun rapporten had gepresenteerd aan Barack Obama, pakte hij een lucifer, stak 'm aan en zei "We branden ieder stukje grond plat totdat de clown dood is."
voor mij wel want mijn inspiratie is op voor vandaag.quote:
de dag begint netquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
voor mij wel want mijn inspiratie is op voor vandaag.
er zit een mot op me kamerquote:
sla hem doodquote:
nah..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |