Ik zou er ook wel op bokken.quote:
Babysitter in Amerikaquote:
Ga doorquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef Koenitjuh het volgende:
Maar die babysitter bracht dus die kinderen naar boven en ging beneden zitten tv te kijken
het was haar eerste keer in dat huisquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef Koenitjuh het volgende:
Maar die babysitter bracht dus die kinderen naar boven en ging beneden zitten tv te kijken
het was een doodnormale kamer met een paar stoelen, een tafeltje een hier en daar een schilderij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het was haar eerste keer in dat huis
Koen is aan het schrijvenquote:
i know itquote:
De babysitter heeft de hele avond met de kindjes gespeeld. Ze heeft ze daarna naar Boven gebracht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:04 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
het was een doodnormale kamer met een paar stoelen, een tafeltje een hier en daar een schilderij.
er was een ding raar aan die kamer.
in de hoek stond een levensgrote clown's pop
ik hang aan je lippenquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De babysitter heeft de hele avond met de kindjes gespeeld. Ze heeft ze daarna naar Boven gebracht.
Het lijkt een doodnormale avond
ze gaat wat eten en drinken pakken, en gaat daarnaar weer voor de tv zitten. ze zapte wat, alleen na een tijdje begint ze zich een beetje raar te voelen, alsof iemand haar de hele tijd zit te bekijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De babysitter heeft de hele avond met de kindjes gespeeld. Ze heeft ze daarna naar Boven gebracht.
Het lijkt een doodnormale avond
jaja ga dooorquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:10 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ze gaat wat eten en drinken pakken, en gaat daarnaar weer voor de tv zitten. ze zapte wat, alleen na een tijdje begint ze zich een beetje raar te voelen, alsof iemand haar de hele tijd zit te bekijken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:10 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ze gaat wat eten en drinken pakken, en gaat daarnaar weer voor de tv zitten. ze zapte wat, alleen na een tijdje begint ze zich een beetje raar te voelen, alsof iemand haar de hele tijd zit te bekijken.
Babysitter: "Die clown van de McDonald's..."quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze kijkt naar de clown en ze vind het toch een beetje raar, Ze besluit de ouders te bellen om te vragen of ze de clown mag wegzetten...
Zei: "Hoi, De kinderen liggen op bed, ik zit hier TV te kijken maar mag ik u iets vragen?
Ik voel me een beetje ongemakkelijk door die clown, mag ik hem wegzetten?"
Vader: "Welke clown?"
Geniaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze kijkt naar de clown en ze vind het toch een beetje raar, Ze besluit de ouders te bellen om te vragen of ze de clown mag wegzetten...
Zei: "Hoi, De kinderen liggen op bed, ik zit hier TV te kijken maar mag ik u iets vragen?
Babysitter: die clown die in de woonkamer staatquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
beetje anticlimaxquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:19 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
Babysitter: die clown die in de woonkamer staat
Vader: ik denk dat je de kinderen beter even wakker moet gaan makken, en ze naar buiten moet brengen...
De babysitter kijkt naar de clown, denkt nog even 2 keer na. maar staat dan op en sluipt voorzichtig naar de deur, om daarna zachtjes naar boven te gaan. ze maakt de kinderen wakker en ze gaan naar buiten.
de politie wordt gebeld, alleen wanneer zij aankwamen, was de clown al weg.
later bleek dat er een gek uit het gekken huis is ontsnapt. en gewoon daar zich voordeed als clown zonder duidelijke reden. echt gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |