Ik heb ook gewone slippers maar daar kun je niet uren op lopen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon onnatuurlijk, vriendje. Ritueel verbranden die dingen.
Ze zijn echt fucking lelijk. Elke chick die jou hiermee ziet denkt:quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ook gewone slippers maar daar kun je niet uren op lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel op slippers van Reef, die zijn baasbaas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ook gewone slippers maar daar kun je niet uren op lopen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zijn echt fucking lelijk. Elke chick die jou hiermee ziet denkt:Sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
En je sponsort de Reef-girlsquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel op slippers van Reef, die zijn baasbaas.
dat kontquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En je sponsort de Reef-girls![]()
.
[ afbeelding ]
een nobel strevenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En je sponsort de Reef-girls![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oke okequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg dit alleen maar voor je eigen bestwil. Je weet dat ik van je hou.
komt doordat je dik bent vriendquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker ik kan wel weer gaan douchen, heb alleen me auto gewassen en ik zweet me de kleplazarus.
Ja was het maar weer winterquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
Kenker ik kan wel weer gaan douchen, heb alleen me auto gewassen en ik zweet me de kleplazarus.
Mensen die het warm krijgen van autowassen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
Ik had zo de airco wel aangezet en de ramen open, maar hielp geen fuck.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die het warm krijgen van autowassen.
Da's mijn derde en vierde coulance dan.quote:Beste meneer Ferrell,
Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De 'filevorming' op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.
Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
Eerste maand - Coulance Netwerk: ¤ 8,36
Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: ¤ 8,36
Beste meneer Ferellquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's mijn derde en vierde coulance dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |