Haha Otis ook.quote:
MIJN LEVEN FML FML FMLquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:59 schreef BobbyB het volgende:
Ah dat was wel lullig geweest hoor. Komen ze onwetend op FOK! is er ineens geen SC meer.
Ja dat had ik toen de SC tijdelijk dicht was.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat had ik toen de SC tijdelijk dicht was.Ik al krassen en zo.
Ik vind dat S&G topic sowieso kansloos. Mensen die zich zo blootgeven op een forum en vervolgens die rukkertjes met al die kansloze reacties.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:11 schreef Salatrel het volgende:
deze man mist wat in zijn leven geloof ik[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #66
Dat mag je niet zeggen, die mensen komen hier nooit en kunnen zich dus niet verdedigen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat S&G topic sowieso kansloos. Mensen die zich zo blootgeven op een forum en vervolgens die rukkertjes met al die kansloze reacties.
Je hebt toch geen TR geplaatst he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, die mensen komen hier nooit en kunnen zich dus niet verdedigen.
Is niets bijzonders te zien, alleen mannen zonder t-shirt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:19 schreef Salatrel het volgende:
er is ook een mannenversie van dat topic maar ik durf daar niet te kijkenbang voor foto's in soortgelijke poses
En hier en daar een naakte Lamon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niets bijzonders te zien, alleen mannen zonder t-shirt.
quote:meajgirl 5 months ago
I have every song he has ever made! He is one of the best singers left out there! Sings from the heart. You can feel it. His voice sooths the soul. Yes i agree makes you MELT!..When im sad I listen ..when im happy I listen. Can't get tired of AJ....You will always be in heart AJ..<3
die staan in de KPD versie van dat topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Owja, maar je mag eigenlijk geen geslachtsdelen zien.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb geen toegang in KPD, ben ik wel blij mee.
tijdje terug was dat relletje van die fokker die de E-vriendin van een andere fokker had liggen ballen. en daar liep topic over in KPDquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb geen toegang in KPD, ben ik wel blij mee.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tijdje terug was dat relletje van die fokker die de E-vriendin van een andere fokker had liggen ballen. en daar liep topic over in KPDstelde uiteindelijk niet zoveel voor. het was nog een koe ook
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik die Alexxxx was zou ik me gewoon niet zo druk maken om het feit dat een of andere metalhead aan de uiers van m'n koe zat.
Normaal ben ik in maar ik heb al 2-2 en door op penalties.quote:
Als een vrouw het zegt weet je al dat het niet klopt. Jammer jongens.quote:
WATquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als een vrouw het zegt weet je al dat het niet klopt. Jammer jongens.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die haten op teenslippers![]()
![]()
MIJN GOD
care. Ze zijn gewoon chill.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |