Wat moet je daar nou op zeggen?quote:
Finish.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:18 schreef Maisnon het volgende:
http://totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=3431
Ik heb zomaar nog een level gemaakt. Hij is wel dodelijk met veel bloed enzo
quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:48 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik werd wakker zit huisgenoot muziek te luisteren vanaf dr mobiel in de keuken. Dus zo'n aardig nummer kwam voorbij, hoor ik ineens JUSTIN BIEBER. Ik dacht echt WAT IS DIT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Sowieso, mensen die muziek op de speakers van hun mobiel afspelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:48 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik werd wakker zit huisgenoot muziek te luisteren vanaf dr mobiel in de keuken. Dus zo'n aardig nummer kwam voorbij, hoor ik ineens JUSTIN BIEBER. Ik dacht echt WAT IS DIT?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die muziek op de speakers van hun mobielluisteren.![]()
Als je te arm bent om een MP3 speler te kopen, PLEEG DAN METEEN ZELFMOORD.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goed verhaal.Goede opmerking, lekker kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit het dan met de speaker van mijn mp3-speler?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die muziek op de speakers van hun mobiel afspelen.![]()
Zolang er maar fatsoenlijke herrie uitkomt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de speaker van mijn mp3-speler?
Vind ik ook altijd iets pauperigs hebben ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die muziek op de speakers van hun mobiel afspelen.![]()
Slippers of slippertjes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Smart_ass, waar blijft je anti-slippertopic?
Slippertjes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ja die heb ik al genoeg gemaakt geloof ik.
Link?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ja die heb ik al genoeg gemaakt geloof ik.
Wat een autist is dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe er zo'n kwadraattekentje bij, dan ben je net Bansheeboy.
Ik zie niks in de FB?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:42 schreef WillFerrell het volgende:
Ik zag net in de FB dat het weer super ging.
Je hebt het einde van de SC gemist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[KLB FB]
Ik was er gisteravond niet.
We hebben niet eens een mooie Grand Re-opening gehad. Wel was de Lapo van Rv een mooie afsluiting geweest.quote:
Ligt hij op jou kamer ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:53 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben trouwens aan het testen wanneer TheKC eens van zijn matras komt omdat ie honger heeft ofzo, hij blijft tot nu toe nog mooi liggen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben niet eens een mooie Grand Re-opening gehad. Wel was de Lapo van Rv een mooie afsluiting geweest.
quote:
Mozy, wat is dit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |