abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83529268
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

www.uwv.nl
[..]

Doe ik ook niet. Ik lach om jou.
Jij mag dat, zou pas een probleem worden als je dat niet zou doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83529288
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

www.uwv.nl

Daar staat het niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:00:48 #153
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_83529328
Het is over en uit met het huizenmarkt herstel, als ING eindelijk de situatie accepteerd en niet weer met onzin verhalen komt over de huizenmarkt dan gaat het hard achteruit de met prijs:

Nederlander durft geen huis te kopen
1 juli 2010, 9:00 uur | FD.nl
5
De intentie van Nederlanders om een huis te kopen was in de afgelopen 25 jaar niet zo laag als nu.
quote:
De index die de koopintentie weergeeft, staat op het laagste niveau sinds het begin van de meting in 1985. Dat blijkt uit een persbericht van ING. In de tweede helft van 2009 steeg de index nog, maar dat was slechts een tijdelijke opleving.

Een aangetast koopsentiment kan wijzen op een nieuwe terugval in het aantal woning transacties. Dit kan leiden tot een groter woningaanbod en een langere verkooptijd, waardoor de prijzen op de huizenmarkt verder kunnen dalen.

In mei is er al een duidelijke daling te zien in het aantal transacties op de woningmarkt, maar volgens ING hoeft dit niet te wijzen op een trend. De bank voorspelt dat de huizenprijzen dit jaar een bodem bereiken en in 2011 zullen opkrabbelen met 1%.

Hypotheekrenteaftrek

Volgens ING is de sombere stemming op de huizenmarkt te wijten aan een daling van het consumentenvertrouwen en de verhitte discussie over de hypotheekrenteaftrek.
http://www.fd.nl/artikel/(...)urft-geen-huis-kopen
pi_83529381
Wanneer kwam de ING met onzin?
pi_83529703
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer kwam de ING met onzin?
Toen jij nog gebanned was..

Je vraag moest eigenlijk meer zijn: Wanner kwam de ING niet met onzin?

ING Beleggersbericht
http://www.ing.nl/particu(...)ng-beleggersbericht/

[ Bericht 12% gewijzigd door Terrorizer op 01-07-2010 13:16:48 ]
pi_83529928
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:10 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Toen jij nog gebanned was..

Je vraag moest eigenlijk meer zijn: Wanner kwam de ING niet met onzin?

edit
laat maar.. had me verward met een ander programma.

Nee dat vroeg ik niet, nog een keer dan voor de wat minder snuggere onder ons

Wanneer kwam de ING dan met onzin?

P.S. Personelijke aanvallen laat alleen zien dat jij de verstandelijke vermogens en de opvoeding mist om een discussie aan te gaan
pi_83529993
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar staat het niet
Jawel hoor. Even goed zoeken op die website naar hoe de hoogte van de WGA en de IVA bepaald wordt. Daar wordt melding gemaakt van een "maximum dagloon". De hoogte van dat maximum dagloon leidt weer tot de eerder door mij genoemde bruto uitkering van ¤2700.

Ik wist dit al, omdat m'n pa ook zo'n uitkering kreeg toen hij ziek werd. Die ging er ook fors op achteruit, maar had gelukkig nog wel wat achter de hand. Maar als je eenmaal in gaat teren gaat het sneller dan je denkt.
pi_83530087
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee dat vroeg ik niet, nog een keer dan voor de wat minder snuggere onder ons

Wanneer kwam de ING dan met onzin?

P.S. Personelijke aanvallen laat alleen zien dat jij de verstandelijke vermogens en de opvoeding mist om een discussie aan te gaan
Ze komen bijna dagelijks met onzin:
http://www.ing.nl/particu(...)rsbericht/index.aspx

En nee het was geen persoonlijk aanval. Dat je gebanned was, is een feit.

En alsof jij lekker kan discussieren met je one liners..
pi_83530131
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:20 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Ze komen bijna dagelijks met onzin:
http://www.ing.nl/particu(...)rsbericht/index.aspx

En nee het was geen persoonlijk aanval. Dat je gebanned was, is een feit.

En alsof jij lekker kan discussieren met je one liners..
En waarom is het onzin?
pi_83530193
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat moet jij dus doen, jij bent immers diegene die onzin in de wereld gooit
Je moet gewoon even zoeken op die website naar hoe de hoogte van de WGA en de IVA bepaald wordt. Daar wordt melding gemaakt van een "maximum dagloon". De hoogte van dat maximum dagloon leidt weer tot de eerder door mij genoemde bruto uitkering van ¤2700.

Ik wist dit al, omdat m'n pa ook zo'n uitkering kreeg toen hij ziek werd. Die ging er ook fors op achteruit, maar had gelukkig nog wel wat achter de hand. Maar als je eenmaal in gaat teren gaat het sneller dan je denkt.
pi_83530266
Die 2700 is trouwens wel exclusief vakantiegeld.
pi_83530277
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Je moet gewoon even zoeken op die website naar hoe de hoogte van de WGA en de IVA bepaald wordt. Daar wordt melding gemaakt van een "maximum dagloon". De hoogte van dat maximum dagloon leidt weer tot de eerder door mij genoemde bruto uitkering van ¤2700.

Dan verkoop je huis, had je maar niet ziek moeten worden
pi_83530364
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan verkoop je huis, had je maar niet ziek moeten worden

Ja precies. Je hebt gelijk. Had je maar niet ziek moeten worden.

Wel vervelend om je huis te moeten verkopen precies op het moment dat de huizenmarkt langdurig op z'n gat ligt. Gelukkig is dit voor mijn pa niet meer van toepassing, want die is inmiddels toch al dood.
pi_83531111
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:26 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ja precies. Je hebt gelijk. Had je maar niet ziek moeten worden.

Wel vervelend om je huis te moeten verkopen precies op het moment dat de huizenmarkt langdurig op z'n gat ligt. Gelukkig is dit voor mijn pa niet meer van toepassing, want die is inmiddels toch al dood.
Dus een ziekte geeft je het recht om een meer dan 'basic' levensstijl te hebben op de kosten van de werkende belastingbetaler?
pi_83531256
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus een ziekte geeft je het recht om een meer dan 'basic' levensstijl te hebben op de kosten van de werkende belastingbetaler?
Wie zegt dat?

Ik zeg alleen dat het vervelend is om door onverwachte omstandigheden je huis te moeten verkopen, precies op een moment dat de hele huizenmarkt op z'n gat ligt. Omdat de kans dan bestaat dat je met een dikke restschuld achterblijft als je (nog) niet genoeg hebt gespaard.
pi_83531563
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:18 schreef Drive-r het volgende:

Wederom onzin. In mijn voorbeeld leent Jantje 160k. Jantje verdient modaal 32,500 en da's netto iets van 16,500. Nu is de rente (als je hem vast zet) momenteel volgens mij iets van 5%. Tegen een belastingtarief van gemiddle 40% kost het je dus 4,800 per jaar of 400 euro per maand. Dan heeft Jantje dus nog 1,000 euro per maand om mee te doen wat hij wil. Daarvan kan hij best een beetje sparen. Niet veel, maar wel een paar duizend per jaar. Zeker als ie zijn vakantie geld nog mee neemt, etc...

Als ie 5 jaar lang 300 euro per maand weg legt zijn de lasten alweer gezakt tot 4,200 per jaar. Tegen die tijd verdient Jantje dankzij inflatie 18,000 netto per jaar. Dan houdt hij dus 1,150 over per maand, etc, etc....
Jij gaat hier uit van een AFH
Zodoende zijn we in de shit gekomen, door al die leenidioten die alleen maar kijken naar de hoeveelheid rente die ze moeten betalen. Daarnaast... denk jij dat iemand die 1000 euro per maand overhoud daar 300 euro in de maand van spaart? Wat denk jij dat zo'n iemand aan verder kosten heeft naast zijn hypotheek? Dat is meer dan 700 euro voor de meesten, tenminste als je nog een beetje wilt leven.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_83531716
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef Revolution-NL het volgende:

Je gaat voorbij aan het feit dat tegenwoordig bijna ieder huishouden tweeverdieners zijn. Wat dus ook weer een stukje risico spreiding is.

Er waren nog nooit zoveel 1 persoon huishoudens in NL als nu.
I'll sing you a lullaby.
pi_83531822
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Alleenstaande huren vooral

Nee hoor een groot deel van die stakkers hebben een huis gekocht dankzij alle marketing. Nu gaan ze beiden samenwonen, kopen een grotere gezamenlijke woning en raken beiden hun kleine veel te dure appartementje aan de straatstenen niet meer kwijt
I'll sing you a lullaby.
pi_83531854
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee hoor een groot deel van die stakkers hebben een huis gekocht dankzij alle marketing. Nu gaan ze beiden samenwonen, kopen een grotere gezamenlijke woning en raken beiden hun kleine veel te dure appartementje aan de straatstenen niet meer kwijt
Bron or it didnt happen
pi_83531886
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er waren nog nooit zoveel 1 persoon huishoudens in NL als nu.
En hoeveel hebben er een koophuis, hebben geen alimentatie en blijven altijd alleenstaand?
pi_83531890
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Bron or it didnt happen
It happens
I'll sing you a lullaby.
pi_83531913
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En hoeveel hebben er een koophuis, hebben geen alimentatie en blijven altijd alleenstaand?
Hoe moet ik dat weten
I'll sing you a lullaby.
pi_83532004
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bron or it didnt happen
www.uwv.nl
Moet je maar even goed zoeken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:10:09 #174
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83532037
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten
Waarom post je dan meteen met een op mijn reactie. We hebben het hier over huiseigenaren met een koophuis die geen subsidie ontvangen.

Ik durf te stellen dat het een grootdeel van de huiseigenaren tweeverdieners zijn. Zeker in de leeftijds categorie 20 - 40

Alleenstaande huren vaak of trekken allementatie
pi_83532061
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom post je dan meteen met een op mijn reactie. We hebben het hier over huiseigenaren met een koophuis die geen subsidie ontvangen.

Ik durf te stellen dat het een grootdeel van de huiseigenaren tweeverdieners zijn. Zeker in de leeftijds categorie 20 - 40

Alleenstaande huren vaak of trekken allementatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')