quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat hij hier een vertaling van een stuk uit de bijbel citeert in een poging alle al lompe uitlatingen alhier te overtreffen, en het dus niet een originele reactie betreft die overeenstemt met het gevoel van deze beste man? Tenminste, hopelijk dan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
TS reageert niet meer.
Gooi dit kuttopic maar dicht dan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
TS reageert niet meer.
Gooi dit kuttopic maar dicht dan.
En hier wisten ze het alquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef Anna-bella het volgende:
Ik durf er wel open over te praten.
Ik merk alleen dat ik dan al gauw 'oversext' wordt genoemd.
Ik was bijvoorbeeld altijd het geile pubertje op school omdat ik er zo makkelijk over praatte.
Maar goed, dat heeft me niet weerhouden om het niet meer te doen.
Maar sommige dingen hoeven mensen echt niet te weten, maar dat is dan weer een stukje privacy en dat heeft niks te maken met openheid of niet.
Zeg, wie was die oude getrouwde dude die via het FB zat te hosselen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Henk-B het volgende:
Hier nog een mooie uitspraak uit 2005 van haar!
[..]
En hier wisten ze het al
[Anna-bella] is een slet
Ik had het over álle mannen. In dit topic. Niet per se jouw reactie, ik had niet moeten quoten, dat is waar. Maar verder blijft mijn post recht overeind.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef Huehueteotl het volgende:
[..]
Ja... denken dat ik daar serieus ben
Maar vertel eens, waar hang jij je grenzen van je relatie wel aan op dan? En dat seks niet veel voorstelt zegt meer over jou denk ik, voor mij persoonlijk komt het namelijk wel erg dicht bij de essentie van ons bestaan (vandaar ook dat een monogaam leven mij zo goed als onmogelijk lijkt daar niet van).
Niet terug? Of juist wel? Verklaar je nader?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Boca_Raton het volgende:
@Taurus: het gebrek aan emoties bij vreemdgaan zie ik zowel in het verhaal van Anna-Bella alsook in jouw verhaal niet terug.
Opvallend.
Nee, niet terug.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet terug? Of juist wel? Verklaar je nader?
Verontwaardigd zijn past niet?quote:Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren.
Om vandaag ook maar een serieuze post te doen: eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik had het over álle mannen. In dit topic. Niet per se jouw reactie, ik had niet moeten quoten, dat is waar. Maar verder blijft mijn post recht overeind.
Seks stelt wel veel voor, in die zin dat het lekker is en dat het ook romantisch kan zijn. De essentie van ons bestaan vind ik schromelijk overdreven, of je moet nooit een boek hebben gelezen, maar dat is ieder voor zich. Ik kan in ieder geval niet zonder en als mijn vriend ooit de vergissing maakt buiten de deur te neuken reageer ik niet zo spastisch als alle mannen in dit topic.
Laat staan als het niet gewoon gekut is maar als hij een affaire heeft of verliefd is op een ander meisje, dat vind ik al helemaal geen gescheld waard. Dat is gewoon een reeel voorkomend probleem, kut voor mij, maar niet per se duivels van hem. En dat is wat ik hier mis, er wordt niet nagedacht over de daadwerkelijke pijn of betekenis van vreemdgaan, er wordt gewoon als een kip zonder kop gescholden op iemand die vreemd gaat. Slecht vind ik dat, niet nadenken over waar je tegen ageert. Puur normen achterna wandelen is dit. Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren. En hier nemen domme emoties de overhand.
Vreemd gaan is altijd slecht en verwerpelijk, tenzij je een open relatie hebt of aan het swingen bent, maar dat is weer geen vreemd gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Taurus het volgende:
Slecht vind ik dat, niet nadenken over waar je tegen ageert. Puur normen achterna wandelen is dit. Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren. En hier nemen domme emoties de overhand.
Dan mag de vriend inderdaad lekker op de blaren gaan zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef nomad87 het volgende:
Ik zou het vertellen hoe moeilijk het ook is... en dan op de blaren zitten
Met die van ts en fuckbuddy, en van andere mensen die op zo'n manier vreemdgaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:57 schreef opastokvis het volgende:
met die van ts en fuckbuddy of met die van de meeste posters?
Dat maakt natuurlijk ook geen fuck uit, alsof die andere vent op een relatie met haar zit te wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:42 schreef opastokvis het volgende:
ze zweeft zo mooi op haar roze wolk dat ze niet doorheeft dat die kerel waarop ze verliefd is geworden haar nooit zal kunnen vertrouwen, juist doordat ze vreemdgaat met hem.
Opbiechten aan je vriend dat je een smerige hoer bent die achter zijn rug om met een internetdate neukt in zijn eigen huis. Vervolgens verbreek je de relatie en ga je je keihard zitten schamen in een hoekje. Of je verder nog wat met die 43-jarige D. gaat beginnen zal me een zorg wezen.quote:
Al overkomt het je 100x in je leven dat je partner vreemdgaat, je hoeft het wmb nooit te accepteren. Ook al doet 'iedereen' het (wat ik betwijfel), en zou het daarom de norm zijn, dan hoef je het nog niet te accepteren en moreel normaal te vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat hebben al die mannen hier een trauma opgelopen op het gebied van trouw, er wordt heftiger op gereageerd dan een moordZwaar overdreven als je het mij vraagt. Wat stelt seks nou voor. Als je daar alle grenzen van je relatie aan ophangt is het triest met de huidige relaties gesteld vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |