abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83495790
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:39 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Je hebt wel door dat hij hier een vertaling van een stuk uit de bijbel citeert in een poging alle al lompe uitlatingen alhier te overtreffen, en het dus niet een originele reactie betreft die overeenstemt met het gevoel van deze beste man? Tenminste, hopelijk dan.
⎝⏠⏝⏠⎠
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:47:45 #152
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83500776
TS reageert niet meer.

Gooi dit kuttopic maar dicht dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:08:58 #153
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_83501821
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
TS reageert niet meer.

pi_83501935
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
TS reageert niet meer.

Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:23:00 #155
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_83502448
Hier nog een mooie uitspraak uit 2005 van haar!
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 10:54 schreef Anna-bella het volgende:
Ik durf er wel open over te praten.

Ik merk alleen dat ik dan al gauw 'oversext' wordt genoemd.
Ik was bijvoorbeeld altijd het geile pubertje op school omdat ik er zo makkelijk over praatte.

Maar goed, dat heeft me niet weerhouden om het niet meer te doen.
Maar sommige dingen hoeven mensen echt niet te weten, maar dat is dan weer een stukje privacy en dat heeft niks te maken met openheid of niet.
En hier wisten ze het al

[Anna-bella] is een slet

[ Bericht 12% gewijzigd door Henk-B op 30-06-2010 19:38:43 ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_83503500
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Henk-B het volgende:
Hier nog een mooie uitspraak uit 2005 van haar!
[..]

En hier wisten ze het al

[Anna-bella] is een slet
Zeg, wie was die oude getrouwde dude die via het FB zat te hosselen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_83511137
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef Huehueteotl het volgende:

[..]

Ja... denken dat ik daar serieus ben

Maar vertel eens, waar hang jij je grenzen van je relatie wel aan op dan? En dat seks niet veel voorstelt zegt meer over jou denk ik, voor mij persoonlijk komt het namelijk wel erg dicht bij de essentie van ons bestaan (vandaar ook dat een monogaam leven mij zo goed als onmogelijk lijkt daar niet van).
Ik had het over álle mannen. In dit topic. Niet per se jouw reactie, ik had niet moeten quoten, dat is waar. Maar verder blijft mijn post recht overeind.

Seks stelt wel veel voor, in die zin dat het lekker is en dat het ook romantisch kan zijn. De essentie van ons bestaan vind ik schromelijk overdreven, of je moet nooit een boek hebben gelezen, maar dat is ieder voor zich. Ik kan in ieder geval niet zonder en als mijn vriend ooit de vergissing maakt buiten de deur te neuken reageer ik niet zo spastisch als alle mannen in dit topic.
Laat staan als het niet gewoon gekut is maar als hij een affaire heeft of verliefd is op een ander meisje, dat vind ik al helemaal geen gescheld waard. Dat is gewoon een reeel voorkomend probleem, kut voor mij, maar niet per se duivels van hem. En dat is wat ik hier mis, er wordt niet nagedacht over de daadwerkelijke pijn of betekenis van vreemdgaan, er wordt gewoon als een kip zonder kop gescholden op iemand die vreemd gaat. Slecht vind ik dat, niet nadenken over waar je tegen ageert. Puur normen achterna wandelen is dit. Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren. En hier nemen domme emoties de overhand.
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:24:36 #158
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83511416
@Taurus: het gebrek aan emoties bij vreemdgaan zie ik zowel in het verhaal van Anna-Bella alsook in jouw verhaal niet terug.

Opvallend.
pi_83511490
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Boca_Raton het volgende:
@Taurus: het gebrek aan emoties bij vreemdgaan zie ik zowel in het verhaal van Anna-Bella alsook in jouw verhaal niet terug.

Opvallend.
Niet terug? Of juist wel? Verklaar je nader?
  Eindredactie Games woensdag 30 juni 2010 @ 22:33:19 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_83511964
Haar bad pics zijn wel aardig!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:36:50 #161
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83515129
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niet terug? Of juist wel? Verklaar je nader?
Nee, niet terug.
quote:
Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren.
Verontwaardigd zijn past niet?

Anna-Bella bekeek het net zo rationeel als jij vind ik. Alsof er geen mensen en gevoelens in het spel waren.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:39:17 #162
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83515217
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik had het over álle mannen. In dit topic. Niet per se jouw reactie, ik had niet moeten quoten, dat is waar. Maar verder blijft mijn post recht overeind.

Seks stelt wel veel voor, in die zin dat het lekker is en dat het ook romantisch kan zijn. De essentie van ons bestaan vind ik schromelijk overdreven, of je moet nooit een boek hebben gelezen, maar dat is ieder voor zich. Ik kan in ieder geval niet zonder en als mijn vriend ooit de vergissing maakt buiten de deur te neuken reageer ik niet zo spastisch als alle mannen in dit topic.
Laat staan als het niet gewoon gekut is maar als hij een affaire heeft of verliefd is op een ander meisje, dat vind ik al helemaal geen gescheld waard. Dat is gewoon een reeel voorkomend probleem, kut voor mij, maar niet per se duivels van hem. En dat is wat ik hier mis, er wordt niet nagedacht over de daadwerkelijke pijn of betekenis van vreemdgaan, er wordt gewoon als een kip zonder kop gescholden op iemand die vreemd gaat. Slecht vind ik dat, niet nadenken over waar je tegen ageert. Puur normen achterna wandelen is dit. Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren. En hier nemen domme emoties de overhand.
Om vandaag ook maar een serieuze post te doen: eens.

Het is een heel complex verhaal.

Maarrrrr... TS maakt er ook wel een lekker verhaal van natuurlijk
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:37:24 #163
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_83523859
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Taurus het volgende:
Slecht vind ik dat, niet nadenken over waar je tegen ageert. Puur normen achterna wandelen is dit. Laat staan als het niet over je eigen vriendin gaat (wat je niet meer objectief maakt) maar over een ander, dan zou je in staat moeten zijn rationeel te reageren. En hier nemen domme emoties de overhand.
Vreemd gaan is altijd slecht en verwerpelijk, tenzij je een open relatie hebt of aan het swingen bent, maar dat is weer geen vreemd gaan.

Als je partner daar over liegt en bedriegt dat per definitie slecht omdat je daar je partner onnodig pijn mee doet. ergo je houdt niet genoeg van die persoon ergo je had het beter netjes uit kunnen maken. Een vreemdgaande vrouw is altijd een grote hoor en een vent net zo alleen dan gebruiken we andere woorden.
Stukje enorm disrespect van je partner als die vreemd gaat. Dat heeft niets met moraal te maken

Skunk Anansie verwoord dat goed in "Secretly".
If you wanna do someone else, you should be by yourself!.

pi_83525035
ik ken toevallig iemand die dit ook heeft gedaan...

achteraf eigenlijk diep triest.. je partner vertrouw je en dat maak je ten schande. je moet het vertellen
tenzij je door wil gaan met je relatie met je huidige vriend. Wel erg knap als je dat doet..

stel je voor dat hij zegt dat hij van je houd, dan mag ik hopen dat je je schuldig voelt om het feit
dat je bent vreemd gegaan en nooit iets vertelt hebt.

Ik zou het vertellen hoe moeilijk het ook is... en dan op de blaren zitten
hij is dom als hij met je doorgaat!

succes!
pi_83525193
Had je niet na kunnen denken voordat je je benen wijd gooide voor de eerste de beste internetviespeuk?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_83525568
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef nomad87 het volgende:

Ik zou het vertellen hoe moeilijk het ook is... en dan op de blaren zitten
Dan mag de vriend inderdaad lekker op de blaren gaan zitten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:42:45 #167
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83526350
ze zweeft zo mooi op haar roze wolk dat ze niet doorheeft dat die kerel waarop ze verliefd is geworden haar nooit zal kunnen vertrouwen, juist doordat ze vreemdgaat met hem.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:44:18 #168
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_83526406
Je bent een hoer
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:45:21 #169
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_83526446
Wat heb ik een medelijden met jullie partners.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:57:56 #170
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83526931
met die van ts en fuckbuddy of met die van de meeste posters?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:59:27 #171
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_83526983
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:57 schreef opastokvis het volgende:
met die van ts en fuckbuddy of met die van de meeste posters?
Met die van ts en fuckbuddy, en van andere mensen die op zo'n manier vreemdgaan.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:02:16 #172
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_83527093
Ik denk dat TS nog net is meegegaan in de nieuwe SOA statistieken. Meer mensen met soa naar huisarts of poli
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_83528032
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:42 schreef opastokvis het volgende:
ze zweeft zo mooi op haar roze wolk dat ze niet doorheeft dat die kerel waarop ze verliefd is geworden haar nooit zal kunnen vertrouwen, juist doordat ze vreemdgaat met hem.
Dat maakt natuurlijk ook geen fuck uit, alsof die andere vent op een relatie met haar zit te wachten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_83528172
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:

Wat is wijsheid? Wat moet ik nu doen?
Opbiechten aan je vriend dat je een smerige hoer bent die achter zijn rug om met een internetdate neukt in zijn eigen huis. Vervolgens verbreek je de relatie en ga je je keihard zitten schamen in een hoekje. Of je verder nog wat met die 43-jarige D. gaat beginnen zal me een zorg wezen.

pi_83528737
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat hebben al die mannen hier een trauma opgelopen op het gebied van trouw, er wordt heftiger op gereageerd dan een moord Zwaar overdreven als je het mij vraagt. Wat stelt seks nou voor. Als je daar alle grenzen van je relatie aan ophangt is het triest met de huidige relaties gesteld vind ik.
Al overkomt het je 100x in je leven dat je partner vreemdgaat, je hoeft het wmb nooit te accepteren. Ook al doet 'iedereen' het (wat ik betwijfel), en zou het daarom de norm zijn, dan hoef je het nog niet te accepteren en moreel normaal te vinden.

Daarnaast denk ik dat de meeste users hier zo op hun achterste poten staan omdat TS niet alleen vreemd is gegaan, maar ook nog op een vrij achterbakse wijze en weinig tot geen spijt toont. Kom op, langdurig contact via internet met een man, afspreken bij haar thuis als vriend weg is, neuken, en het dan niet opbiechten aan haar vriend. Dat vind ik allemaal een vrij onaantrekkelijk gebeuren. En van die koude superieure houding in OP ('hij heeft me alle hoeken van de kamer laten zien!' - we zien nog net geen smiley) krijg ik de kriebels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')