Ik ook, sommige zijn echt scheel in de spiegelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik.Vind trouwens wel dat veel vrouwen onterecht willen afvallen.
Als het regent ok?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga je ze echt maken?
http://www.nytimes.com/2008/07/09/dining/091crex.html
Hehe, drink zelf ook best veel. Hele tijd een blaas hebben die bijna ontploft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmi, ik heb vandaag zeker 3 liter water gedronken.
Vroeger, toen wikwakka2 nog jong was en in het Midden Oosten woonde, deed ik dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmi, ik heb vandaag zeker 3 liter water gedronken.
Waarom deed jij het toen wikwakka2 in het Midden-Oosten woonde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger, toen wikwakka2 nog jong was en in het Midden Oosten woonde, deed ik dat ook.
Omdat het daar net zo snel verdampte als dat je het opdronk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom deed jij het toen wikwakka2 in het Midden-Oosten woonde.
Ik bedoel dat je eerst in de 3e persoon spreekt en daarna met "ik".quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat het daar net zo snel verdampte als dat je het opdronk.
Je moet het deeg 24 uur in de koelkast laten koelen. Maak ze maar wanneer het herfst is, dan regent het toch elke dag.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je eerst in de 3e persoon spreekt en daarna met "ik".
Dat is grappig. Ik moet normaal gesproken zeker om het uur naar de wc (dus elke dag zo'n 15 keer naar de plee), maar in de zomer heb ik daar totaaaaal geen last van. Ik kan drinken hoe veel ik wil zonder vaak naar de wc te hoeven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hehe, drink zelf ook best veel. Hele tijd een blaas hebben die bijna ontploft.
Quote uit Asterix & Obelix over Caesar die altijd in de 3e persoon enkelvoud over zichzelf praat:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je eerst in de 3e persoon spreekt en daarna met "ik".
Alsof het nu veel kouder is in NL.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger, toen wikwakka2 nog jong was en in het Midden Oosten woonde, deed ik dat ook.
Hč? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Ik moet echt afvallen. Maar gelukkig is het zomer. Ik val automatisch zo'n 5 kilo af in de zomer.
Nou, ik ben echt wel tevreden met m'n lichaam. Maar toen A. en ik een tijdje uit elkaar waren ben ik 5 kilo afgevallen en nu we weer een tijdje samen zijn merk ik dat ik gewoon teveel eet. Onnodig zegmaar. In de zin van samen om 17.00 nog een zak chips leeg-eten op de bank terwijl we om 18.30 moeten eten bijvoorbeeld. Dat slaat gewoon nergens op.quote:
Ja dat heb ik ook, maar ik drink het hele jaar door veel en dan staat m'n blaas vaak op ontploffen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik moet normaal gesproken zeker om het uur naar de wc (dus elke dag zo'n 15 keer naar de plee), maar in de zomer heb ik daar totaaaaal geen last van. Ik kan drinken hoe veel ik wil zonder vaak naar de wc te hoeven.
Moet je ook zoveel naar de plee als ik? Echt irritant is dat he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar ik drink het hele jaar door veel en dan staat m'n blaas vaak op ontploffen.
Maar wat is het heerlijk hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef maartjeh het volgende:
Nou, ik ben echt wel tevreden met m'n lichaam. Maar toen A. en ik een tijdje uit elkaar waren ben ik 5 kilo afgevallen en nu we weer een tijdje samen zijn merk ik dat ik gewoon teveel eet. Onnodig zegmaar. In de zin van samen om 17.00 nog een zak chips leeg-eten op de bank terwijl we om 18.30 moeten eten bijvoorbeeld. Dat slaat gewoon nergens op.
Er zit zeg maar een spoilerknop boven het schrijfvensterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je ook zoveel naar de plee als ik? Echt irritant is dat he.
Ja, maar heb het er wel voor over. Ik moet gewoon vaak drinken anders word ik gek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je ook zoveel naar de plee als ik? Echt irritant is dat he.
Aansteller.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een spoilerknop boven het schrijfvenster
Alsof een wcbezoek vreemd is. Jij verbergt dat je de wc bezoekt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een spoilerknop boven het schrijfvenster
Daar werd het ´s zomers wel eens een graad of 50 of meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof het nu veel kouder is in NL.
Bilmiyorem emelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
* Bilmiyorem Emel gaat leren, want ze wil niet op haar bf lijken die zojuist is gezakt. Waarom?![]()
Het zal je verbazen wat voor termen mensen gebruiken om te melden dat ze naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof een wcbezoek vreemd is. Jij verbergt dat je de wc bezoekt?
Ufff.. succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
* Bilmiyorem Emel gaat leren, want ze wil niet op haar bf lijken die zojuist is gezakt. Waarom?![]()
Oh nou, hier thuis wordt daar heel open over gesproken. Welliswaar niet door mij want ik vind dat dames dat niet mogen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat voor termen mensen gebruiken om te melden dat ze naar de wc gaan.
"Ik ben even weg"
En dan op een toon alsof ze serieus de deur uitgaan
Ja details hoeft niet, maar "Ik ben even naar de wc" kan toch echt wel hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh nou, hier thuis wordt daar heel open over gesproken. Welliswaar niet door mij want ik vind dat dames dat niet mogen.
Ik zeg het nieteens als ik ga. Waarom zou ik dat melden? Het is niet alsof het iets bijzonders is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja details hoeft niet, maar "Ik ben even naar de wc" kan toch echt wel hoor
Je staat in gezelschap zomaar op zonder iets te zeggen en loopt weg? Dat is best onbeleefdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg het nieteens als ik ga. Waarom zou ik dat melden? Het is niet alsof het iets bijzonders is.
Oh, ik maak mijn hele familie altijd wakker met de boodschap dat ik naar de WC moet als ik ´s nachts moet toiletterenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg het nieteens als ik ga. Waarom zou ik dat melden? Het is niet alsof het iets bijzonders is.
Als we met het gezin thuis zijn? Ja. Als er een verjaardag is hier thuis? Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je staat in gezelschap zomaar op zonder iets te zeggen en loopt weg? Dat is best onbeleefd
Ik doe dat ook altijd. En dan reageert mijn moeder altijd zo: 'Fijn dat je dat even meldt, nu hoef ik mij geen zorgen meer te maken'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja details hoeft niet, maar "Ik ben even naar de wc" kan toch echt wel hoor
Ja of ze zegt; dat zul je zelf moeten doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd. En dan reageert mijn moeder altijd zo: 'Fijn dat je dat even meldt, nu hoef ik mij geen zorgen meer te maken'.
Ze houdt zich wel aan haar woord. Een dag niet posten op FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
Ze is er gelukkig totaal niet mee bezig merk ik
Volgens was ik er vandaag meer mee bezig dan andere dagen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
Ze is er gelukkig totaal niet mee bezig merk ik
Ik hou me altijd aan mijn beloftes.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze houdt zich wel aan haar woord. Een dag niet posten op FOK!.
Natuurlijk doe je datquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens was ik er vandaag meer mee bezig dan andere dagen.
[..]
Ik hou me altijd aan mijn beloftes.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
En ik kan deze eindelijk gebruiken: [ afbeelding ]
al een week.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef Rookert het volgende:
Rise and shine!
Tijd weer voor korte broeken enzo, pfff warm...
Niet veel. Misschien naar vriend want die is ziek. En anders blijf ik thuis, boodschappen doen, komt een vriendin langs om een wijntje te drinken, en koken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef Rookert het volgende:
Ik kom ook buiten hoor
Wat ga je doen op je vrije dag?
Haha ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef Ayca het volgende:
Ik wil misschien alleen naar een concertis dat leuk alleen?
Niet? maar ik wil zo graagquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ik zou het niet doen.Welk concert?
Klinkt wel leuk!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet? maar ik wil zo graag
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=178996&disciplineid=muziek
Omdat ze niet van die muziek houden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha snap ik. Waarom wil niemand mee dan?
Whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ik vind 19,- wel veel geld voor een band die ik helemaal niet ken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
WhahaOh ja, dacht 18 te zien staan + 1 servicekosten. Niet goed gelezen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ze voor mij gaan zijn. Kijk mijn instelling .quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:59 schreef Ayca het volgende:
Maar je hebt toch nog een kans met die besprekingen ofzo
hahahahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:00 schreef Ayca het volgende:
En anders kijk welke hbo opleiding je zou willen doen en zoek daarna naar een mbo opleiding die daarop aansluit..
Iets met dat je je instelling dan maar eens moet veranderen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ze voor mij gaan zijn. Kijk mijn instelling .
Ja voor op het mbo en hbo, maar ik bedoel met die besprekingen gaan ze mij niet laten blijven met de instelling die ik dit jaar heb vertoond.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets met dat je je instelling dan maar eens moet veranderen...
Oke dat is waar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ze voor mij gaan zijn. Kijk mijn instelling .
Kan je niet vavo doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahahaha
sorry, maar het voelt echt als een grap dit
Zou het niet weten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch zelf extra betalen? Nooit gaan mijn ouders dat doen hoor.
Ja. Vavo kan ik trouwens alleen maar havo gaan doen, voor vwo moet je een deel van 5 of 6 vwo hebben gedaan. Dan liever mbo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou het niet weten..
Je ouders hebben liever dat je mbo doet?
Ze weten het niet. Ik durf het niet te vertellen, waarschijnlijk weten ze het 8 juli pas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Bortecinem het volgende:
En je ouders Bilmi? Vinden die het oke als je MBO gaat doen?
Maar kun je niet havo doen? Waarom moet je meteen naar het MBO?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze weten het niet. Ik durf het niet te vertellen, waarschijnlijk weten ze het 8 juli pas.
Ik heb dat al nagevraagd, maar mag niet omdat ik in de derde ook al ben blijven zitten..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar kun je niet havo doen? Waarom moet je meteen naar het MBO?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weet je waarop ik blijf zitten? Ik sta 2 vijfen (dat mag), maar dan moet je twee zevens hebben (compensatie).
Ik heb 1 zeven.
En 2 cijfers die 0,03 van een 7 zijn verwijderd. WTf, waarom.
Wat kan ik nog doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik zou er toch alles aan doen om over te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ga huilen voor de leraren, gooi jezelf tegen de muur schop een scene!!!
Ik ben daar echt niet goed in, wil jij het voor me doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ga huilen voor de leraren, gooi jezelf tegen de muur schop een scene!!!
Kijk hoe gemeen iedereen deed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:12 schreef Bortecinem het volgende:
Afscheid
Bilmi, ik zie je topic nu pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Omdat ze niet willen betalen, of omdat ze denken dat je toch geen inzet gaat tonen (en het dus weggegooid geld is)?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch zelf extra betalen? Nooit gaan mijn ouders dat doen hoor.
Tweede en geloof me, ik kan ze niet overtuigen. Ik vind het ook onzin, kan net zo goed een jaar ff bla mbo doen en daarna spoed vwo (ben dan toch 18)quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen betalen, of omdat ze denken dat je toch geen inzet gaat tonen (en het dus weggegooid geld is)?
Doe eens gek en overtuig je leraren van je inzet door eens zelf achter dingen aan te gaan. Bel of praat met zequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien laten ze me over met een taak? Dan ga ik wel de hele zomervakantie leren.
Maar het komt zo nep over aan het einde van het jaar. M'n mentrix zei dat ze me niet zou alten zitten blijven op gym of ckv en de rest moest ik zelf ophalen. Economie uitleg van oudleerling en een buurjongen gehad. Echt voor niets uiteindelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe eens gek en overtuig je leraren van je inzet door eens zelf achter dingen aan te gaan. Bel of praat met ze. Leraren vinden het fijn als je eens van je luie achterste afkomt en inzet en motivatie toont.
Onzin. Probeer het nou gewoon. Damn. Praat met je leraar/lerares en zie wat er van komt. Probeer goed over te komen, etc. etc...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar het komt zo nep over aan het einde van het jaar. M'n mentrix zei dat ze me niet zou alten zitten blijven op gym of ckv en de rest moest ik zelf ophalen. Economie uitleg van oudleerling en een buurjongen gehad. Echt voor niets uiteindelijk.En daardoor had ik die dag niet veel voor Frans gedaan... en nu 0,03 verwijderd van een kut 7.
Even kort: de kans is 1% dat ik een taak krijg.
Al gemaild.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onzin. Probeer het nou gewoon. Damn. Praat met je leraar/lerares en zie wat er van komt. Probeer goed over te komen, etc. etc...
Nee, eerst het probleem verteld. Komende dagen heeft niemand iets te zoeken op school. Dus ff kijken hoe ze erover denkt. En gesprekken over taken zijn altijd op de dag van rapport.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gemaild voor een gesprek onder vier ogen mag ik hopen?
Je hebt gelijk. Maar ff dit: ik ben in de derde blijven zitten en heb niet van m'n fouten geleerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Julis het volgende:
Emel, probeer gewoon alles! Mijn broertje moest eigenlijk in de tweede naar het vmbo afstromen, maar mijn ouders bleven maar met de leraren bellen. Uiteidenlijk zijn ze ook naar de school gegaan om met ze te spreken. Doordat mocht hij toch nog blijven zitten in twee havo. En nu doet hij het gewoon goed op school. Niet opgeven! Gewoon bellen. Of naar de school gaan! Probeer alles! Dat is ook inzet.
Geef nou niet opquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ff dit: ik ben in de derde blijven zitten en heb niet van m'n fouten geleerd.
http://www.mbostart.nl/tio/
Ik zou het inderdaad toch aan je ouders proberen te vertellen. Ik denk dat zij het sowieso prettiger vinden om het van jouzelf te horen dan dat ze het 8 juli van een ander moeten horen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Geef nou niet op! Waarom vertel je het niet eerst aan je ouders? Zij weten dat nog niet. Vroeg of laat komen ze er toch achter. Misschien willen zij wel wat voor je doen (met leraren spreken)?
"quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, vet. Wanneer je je eigen fobo bezoekt gaat de teller ook omhoog. Nu heb ik 3000 bezoekers.
Het ging mij meer om het feit dat je ging F5-en om een mooi bezoekersaantal te krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat jonge. Ik wist dat toch niet.
WTFquote:Op zondag 27 juni 2010 13:57 schreef Minezus het volgende:
Ik probeer te minderen met mijn redbull gebruik, voorheen dronk ik er 7 per dag en dat heb ik geminderd naar max. 4 per dag. Ik ga hier soms nog steeds overheen, vooral als ik er niet op let. Vraag me af of er meer mensen verslaafd zijn aan dit goedje. Ik merkte dat toen ik er 7 per dag dronk ik constant hartkloppingen kreeg, en ook meer angstig was. Nu ik geminderd ben valt dat wel weer mee, maar ik wil helemaal stoppen.Ik merkte ook dat ik tijdens het minderen vaak hoofdpijn kreeg, dit is inmiddels ook minder. Iemand tips? en iemand ervaringen hiermee? Wat zijn bijwerkingen waar jij last van hebt?
Ik vind iedere dag 1 ook al veel hoor. Wtf..quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF. Ik heb een tijdlang 1 tot 2 van die dingen per dag gedronken en dat vond ik al veel. Maar 7....
Kijk uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Rookert het volgende:
IJsIk heb er afgelopen dagen al zeker 7 op
Post eens iets zieligs.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik luister al dagen niks anders dan Türkü en Tataarse volksliederen.
Waterijs moet je dan ook nemen, Magnum is een klompje boterquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kijk uit.Ik wilde net een magnum pakken, keek op de achterkant en zag meer dan 10 gram verzadigd vet per ijsje.
Het klinkt als gejengel voor mij, ik sta niet open voor andere culturenquote:
Ik luisterde vroeger best veel naar 2pac, ik denk dat ik me nu nog kutter ga voelen als ik weer ga luisteren. Echt grappig hoe muziek je gevoelens kan versterkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef Ayca het volgende:
Laten we naar Tupac luisteren voor de veranderingen (nou ik doe al dagen niet anders![]()
)
Ik weet niet hoor.. 7 waterijsjes per dag is ook niet echt weinigquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waterijs moet je dan ook nemen, Magnum is een klompje boter
Sorry maar dat is echt zo'n onzin uitspraak. Ook bij wia is het mogelijk een onvoldoende te halen als je niet echt weet waar het over gaat.quote:
Niet op 1 dag, maar verspreid over meerderequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.. 7 waterijsjes per dag is ook niet echt weinig
Ja ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger best veel naar 2pac, ik denk dat ik me nu nog kutter ga voelen als ik weer ga luisteren. Echt grappig hoe muziek je gevoelens kan versterken
Ja, maar als je er even aan zit kan je echt een hoog cijfer halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt zo'n onzin uitspraak. Ook bij wia is het mogelijk een onvoldoende te halen als je niet echt weet waar het over gaat.
Ik lees ook al scheef.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet op 1 dag, maar verspreid over meerdere
Ehh okequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zat een vriendin hele tijd met kanker Allah te schelden. Echt wtf. Ik gaf haar zo'n harde klap op haar bovenarm, gaat ze eisen dat ik m'n excuses aanbied en zeggen dat haar bovenarm nu vet heet is door mij.
we groeien uit elkaar.
Nee.. ik mag niet onterecht vrolijk zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Luister dan naar vrolijke muziek.
Ze gaf de schuld van iets aan Allahquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zat een vriendin hele tijd met kanker Allah te schelden. Echt wtf. Ik gaf haar zo'n harde klap op haar bovenarm, gaat ze eisen dat ik m'n excuses aanbied en zeggen dat haar bovenarm nu vet heet is door mij.
we groeien uit elkaar.
Ja maar ik snap niet waarom je dan precies wis noemt, want met andere vakken is het ook zo snap je. Het kwam over als "aaah tis maar wia", terwijl wia heus niet betekent dat je met 2 minuten lezen een 8 haalt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, maar als je er even aan zit kan je echt een hoog cijfer halen
Want?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.. ik mag niet onterecht vrolijk zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het klinkt als gejengel voor mij, ik sta niet open voor andere culturen
Een 3.8 en een 1.2 viel wel op zegmaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet waarom je dan precies wis noemt, want met andere vakken is het ook zo snap je. Het kwam over als "aaah tis maar wia", terwijl wia heus niet betekent dat je met 2 minuten lezen een 8 haalt.
Jaa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat over een vogel genaamd Bosztorgay.![]()
Wat een kutliedquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
NOTHTING I CAN SAY, A TOTAL ECLIPSE OF THE HEART
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze gaf de schuld van iets aan Allah?
Klinkt al stukken beter,quote:
Ken je klassiekers, ga eens snel wat Meat Loaf luisteren, je bent nog niet droog achter je orenquote:
Jij luistert naar Westerse hoerenmuziek..quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
IT WAS A HOT SUMMER NIGHT AND THE BEACH WAS BURNING
Welnee joh, instant classic ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij luistert naar Westerse hoerenmuziek..
Lol nee ik bedoel hoe vind je ze op internetquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooi! Waarom plaats ik ze denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Sterkte, ik zat vorig jaar 2,5 uur met 30 graden in pak in de gymzaal, teringquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef ModernFamily het volgende:
Zo...Ik zit in m'n pak![]()
Zometeen diploma uitreiking op school
Bulgaarse roots?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooi! Waarom plaats ik ze denk je?
Jij ging toch sowieso met pak naar school, alle dagen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef ModernFamily het volgende:
Oh zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol nee ik bedoel hoe vind je ze op internet![]()
Dat je ze mooi vind was wel duidelijk.
pics?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef ModernFamily het volgende:
Wat hebben Tataren met Bulgaren te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte is stiekem zelf een Tatar, dat wist je toch wel Ayca?Hoe durf je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze aula is groot genoegquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sterkte, ik zat vorig jaar 2,5 uur met 30 graden in pak in de gymzaal, tering
Nee niet alle dagen en niet in volledig pak met stropdas enzo en bedanktquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij ging toch sowieso met pak naar school, alle dagen?
Nogmaals gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat hebben Tataren met Bulgaren te maken?Wikipedia link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte is stiekem zelf een Tatar, dat wist je toch wel Ayca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man, borte is turkmeen![]()
Nee, daarom vraag ik het aan jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je echt een Wikipedia pagina over Tatars gelezen?
Die is wel leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
SHOT THROUGH THE HEART
AND YOU'RE TO BLAME
YOU GIVE LOVE
A BAD NAME
Ik heb er geen aandacht meer aan besteedquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke
Hoe is het afgelopen met jeweetwel?
Haha okequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:04 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik heb er geen aandacht meer aan besteed![]()
De Nusayri in Adana en Hatay zijn niet echt te vergelijken met de Arabieren in Syriė. En Turken en Arabieren zijn nooit broeders geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oja borte, laatst zei zo'n Syrier dat wij goede breoders zijn. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik zei alleen Erdogan en miss je soortgenoten in Adana?Omdat jij toen over krullenkoppen sprak.
Ja, dat bedoel ik (dat laatste). Daar ben jij zeker heel blij mee he.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Nusayri in Adana en Hatay zijn niet echt te vergelijken met de Arabieren in Syriė. En Turken en Arabieren zijn nooit broeders geweest.![]()
Maar goed, dat worden we wel.
Is een lang verhaal. Vraag het maar aan Siddha, hij is een Nusayri.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik (dat laatste). Daar ben jij zeker heel blij mee he.![]()
(Verder snap ik wel waar die gast z'n opmerking vandaan kwam, kijk Turkije situatie nu).
Waar komen die Arabieren uit Adana en Hatay vandaan? Of bedoel je cultureel anders ?
Hij komt nooit online.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een lang verhaal. Vraag het maar aan Siddha, hij is een Nusayri.
Okee, ik heb geleerd dat 'dé Tataar' niet bestaat, wat een groep zegquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh op die fiets.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Tatars
Veel plezier.
Elk pondje gaat door het mondje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo meteen een mini magnum almond eten.
Nee, deze is awesomequote:
De groep was eigenlijk nog groter. De Russen noemden namelijk alle Turkse volken in Rusland Tataar. Stel je voor dat de Turken West-Europa veroveren en alle Germaanse volken Tataar noemen. Dan krijg je Nederlandse-Tataar, Germaanse-Tataar, Engelse-Tataar, Noorse-Tataar enz.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Okee, ik heb geleerd dat 'dé Tataar' niet bestaat, wat een groep zeg
Klootzak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Elk pondje gaat door het mondje.
Maar geniet er van
Lekker makkelijk van de Russenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De groep was eigenlijk nog groter. De Russen noemden namelijk alle Turkse volken in Rusland Tataar. Stel je voor dat de Turken West-Europa veroveren en alle Germaanse volken Tataar noemen. Dan krijg je Nederlandse-Tataar, Germaanse-Tataar, Engelse-Tataar, Noorse-Tataar enz.
Russen.![]()
Daarom neem ik ook een mini magnum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Raketten en perenijsjes zijn toch veel lekkerder joh, zo'n Magnum is veel te machtig
Kijk uit met je aderen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, West-Europa is veilig. Rusland daarentegen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van de Russen
Zijn er plannen van de Turken om dat te doen dan?
Oja, machtige mensen eten machtige dinge, sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook een mini magnum.
Take it to the East babyquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, West-Europa is veilig. Rusland daarentegen...
Grapje.
Hoeveel verzadigd vet zit erin?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
HET IS EEN MINI MENSEN MINI MAGNUM! WAT EEN DRAMA ZEG!
Dat klopt. Ik ben inderdaad machtig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, machtige mensen eten machtige dinge, sorry
*kruipt weg in een hoekje met hoofd weggedoken in armen*
Mag ik een hapje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben inderdaad machtig.
Kruip maar uit je hoekje hoor. Ik zal je niks doen.
Sana ne.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik
Die heb ik vanmiddag ook op! Geniet ervannn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Die heb ik vanmiddag ook op! Geniet ervannn.
Ga je nog chillen met vriendin zo of niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Die heb ik vanmiddag ook op! Geniet ervannn.
Je kan het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nee hoor. Meestal eet ik twee raketijsjes op een dag.
Nee. Dat heb ik al gedaan. En ik ben fliiiiiiink verbrand.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga je nog chillen met vriendin zo of niet?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sana ne.Ik geef om je adere nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef ModernFamily het volgende:
Ik luister nog steeds naar Kar Beyazdir
Moet je je ook insmerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik al gedaan. En ik ben fliiiiiiink verbrand.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol nee ik bedoel hoe vind je ze op internet![]()
Dat je ze mooi vind was wel duidelijk.
Verbrand?? Hier heb ik de hele dag nog geen zon gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik al gedaan. En ik ben fliiiiiiink verbrand.
Je eet dus 730 raketijsjes per jaar? Dat moet wel een record zijn voor in het guinnes book of recordsquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nee hoor. Meestal eet ik twee raketijsjes op een dag.
Alleen met warm weer, duh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je eet dus 730 raketijsjes per jaar? Dat moet wel een record zijn voor in het guinnes book of records.
Wanneer het 20 graden of warmer is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat noem jij warm? Alles boven de 0 graden vind ik warm.
Ik heb vandaag een aldicornetto op. Raketijsjes zijn al jįren geleden, ik weet niet eens meer hoe ze smakenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer het 20 graden of warmer is.
Omg, hoe durf je geen raketijsjes te eten?! Wat voor een Nederlander ben je.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een aldicornetto op. Raketijsjes zijn al jįren geleden, ik weet niet eens meer hoe ze smaken.
Arabier voor het levuhnnnn!!!!111!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg, hoe durf je geen raketijsjes te eten?! Wat voor een Nederlander ben je.
Ik smeer me nooit in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je je ook insmerenEn blijven insmeren
Verbranden Turken hier?
Hier in Noord-Brabant wel. Af en toe een wolkje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbrand?? Hier heb ik de hele dag nog geen zon gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |